
Continua el cicle 'Psicopatologia i cinema' amb la projecció de ‘La double vie de Véronique’' (Krzysztof Kieslowski,1991).
Data:17/02/17 (divendres).
Hora: 11:00
Lloc: Sala d'Actes.
Entrada lliure. Aforament limitat.
La double vie de Véronique ('La doble vida de Veronique',Krzysztof Kieslowski 1991, 96')
Director: Krzysztof Kieslowski; Guio: Krzysztof Piesiewicz, Krzysztof Kieslowski; Música: Zbigniew Preisner; Fotografia: Slawomir Idziak.
Repartiment:Irène Jacob, Halina Gryglaszewska, Kalina Jedrusik, Aleksander Bardini, Philippe Volter, Jan Sterninski, Jerzy Gudejko, Wladyslaw Kowalski, Guillaume de Tonquedec
Sinopsi: Weronika viu a Polònia i té una brillant carrera com a cantant, però pateix una greu dolència cardíaca. A França, a més de mil quilòmetres, viu Véronique, una altra jove idèntica que guarda moltes similituds vitals amb ella, com la seua malaltia i la seua gran passió per la música. Ambdues, malgrat la distància i de no tenir aparentment cap relació, són capaces de sentir que no estan soles. (FILMAFFINITY)
Organitza:
Hi col·labora:
Col·legi Major Rector Peset
Lista de enlaces: