Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent en Psicologia i Regulació Emocional per a l'Enfortiment Personal i de les Organitzacions

Dades generals
Objectius
1. Presentar la fonamentació teòrica sobre la regulació emocional, principis conceptuals i/o models teòrics, dirigits analitzar els elements que ajuden les persones a gestionar les emocions per a ser eficaces aconseguisc mateix i en el procés d'interacció social.
2. Oferir una visió holística de la regulació emocional en les diferents etapes del cicle vital, analitzant estratègies d'orientació i intervenció per a desenvolupar la regulació emocional més eficaces en cadascuna de les etapes evolutives de la persona, des de la primera infància fins a la tercera edat.
3. Analitzar el paper de la família i de l'entorn soci-educatiu i laboral per a estimular el desenvolupament de competències emocionals i de regulació emocional eficaç. La competència emocional va #desenvolupar a l'empara de les capacitats cognitives i tindrà la màxima exposició en l'etapa adulta.
4. Analitzar els processos interns del desenvolupament emocional en connexió amb les interaccions amb el context, proporcionant una perspectiva ecològica que facilite una comprensió integral de la regulació emocional en cadascuna de les etapes evolutives.
5. Presentar, en termes generals, les característiques cognitives, i socioemocionals de cada etapa evolutiva per a poder analitzar les habilitats que permeten el reconeixement i maneig d'emocions pròpies i dels altres,
6. Valorar l'impacte de la regulació emocional en la salut mental i el benestar de cadascuna de les etapes del cicle vital, així com valorar l'impacte de la regulació emocional en les dinàmiques organitzacionals i en la productivitat.
7. Desenvolupar habilitats per a identificar i analitzar les emocions; conéixer estratègies de regulació per a manejar de manera eficaç les emocions negatives; i fins i tot comprendre i manejar de manera efectiva les emocions pròpies per a influir positivament en l'entorn personal i laboral.
La investigació ha demostrat que comptar amb estratègies per a afrontar els desafiaments emocionals de la vida quotidiana, millora el nostre benestar general i, amb això, la nostra vida personal, social i professional, connectant-nos amb la millor versió de nosaltres mateixos. 8. Explorar com les emocions influeixen en cada etapa del procés emprenedor, destacant la regulació emocional com una habilitat essencial per a l'èxit empresarial. 9. Analitzar el paper de la regulació emocional en l'entorn laboral i la seua importància per a crear ambients positius i previndre l'estrés. A partir dels fonaments de la psicologia organitzacional, analitzar com les emocions influeixen en la cultura i el clima organitzacional, promovent estratègies per a fomentar entorns saludables. 10. Examinar el cicle emprenedor des d'una perspectiva emocional, considerant desafiaments en les etapes inicials, el maneig del fracàs, i la regulació emocional durant l'expansió i consolidació d'un negoci. 11. Estudiar la importància de la intel·ligència emocional i regulació emocional en la presa de decisions estratègiques, la negociació i la construcció de xarxes amb socis, clients i inversors. 12. Abordar els desafiaments emocionals del context digital proposant estratègies per a crear entorns positius en startups i equips virtuals, atés el lideratge emocional en projectes amb impacte social i ambiental i promovent la motivació i el compromís amb valors sostenibles.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:On-line
Preu matrícula 890 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció05/09/2025
Data d'inici curs setembre 2025
Data de finalització curs juliol 2026
Edició1 ª
Codi títol25521380
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari online
Lloc d'imparticióAula Virtual UV-ADEIT
Eixida professional
Treball dedicat a l'atenció-intervenció dirigida a la infància, adolescència, adults o geriatria. Treball en centres de Serveis Socials, en centres de l'àmbit escolar-educatiu, sanitari i social , residències de la tercera edat (EEIIA , professorat en centres públics i concertats per a l'establiment de les relacions amb les famílies i el seguiment de l'adaptació dels menors en els centres educatius, intervenció familiar en la pràctica privada o pública, residències de majors..). CENTRES DE SERVEIS SOCIALS MUNICIPALS SERVEIS D'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA PSICOLOGIA EDUCATIVA/ESCOLAR DEPARTAMENTS D'ORIENTACIÓ PSICOLOGIA CLÍNICA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL CENTRES DE SALUT INFERMERIA PROFESSORS D'EDUCACIÓ GENERAL BÀSICA I DE SECUNDÀRIA SERVEIS D'ATENCIÓ I INTERVENCIÓ AMB PERSONES DE LA TERCERA EDAT CENTRES D'ATENCIÓ A PERSONES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS, PROFESSIONALS DE LES ORGANITZACIONS, EMPRESES, ETC. ASSOCIACIONS RELACIONADES AMB L'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA, A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA ONGs RELACIONADES AMB LA FAMÍLIA I LA INFÀNCIA/ADOLESCÈNCIA RESIDÈNCIES DE MAJORS
Direcció
OrganitzadorFacultat de Psicologia i Logopèdia
DireccióSandra Simó Teufel
Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Profesor/a Permanente Laboral PPL
Ana María Tur Porcar
Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Catedrático/a de Universidad
Alicia Mas Tur
Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València
Catedrático/a de Universidad
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció05/09/2025
URL Aula virtual https://aulavirtual.uv.es

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Fonamentació teòrica de la regulació emocional
 1. El rol de les emocions en el desenvolupament humà.
2. Perspectiva evolutiva en el desenvolupament emocional.
3. Models teòrics de la regulació emocional.
4. Autocontrol emocional i del comportament.
5. Reconeixement dels propis sentiments i emocions.
6. Reconeixement dels sentiments i emocions dels altres.
7. Competències emocionals i regulació del comportament.
8. Dinàmiques familiars i en entorns organitzacionals.
9. Referències
 
La regulació emocional en el desenvolupament de la primera infància
 1. Conceptualització de regulació emocional en la primera infància.
2. El desenvolupament de la regulació emocional en la primera infància.
3. Factors que influeixen el desenvolupament de la regulació emocional.
4. Característiques individuals, neurobiològiques i temperamentals relacionades amb la regulació emocional.
5. El paper de les interaccions familiars en el desenvolupament de la regulació emocional.
6. Els patrons d'inclinació i les estratègies de regulació emocional.
7. L'impacte de les estratègies de regulació emocional en el desenvolupament posterior.
8. Estratègies d'intervenció primerenca per a promoure la regulació emocional.
9. Referències.
 
La regulació emocional en la segona infància com a suport al desenvolupament equilibrat del menor. El rol de la família i l'escola
 1. Característiques psicoevolutives de l'etapa. Desenvolupament físic, cognitiu i psicosocial.
2. Factors intervinents en la RE
3. Tipologia de les emocions i caràcter adaptatiu d'aquestes.
4. El paper de la família en el desenvolupament de les emocions.
5. Inclinació i regulació emocional en la segona infància.
6. Estratègies de regulació emocional en la segona infància.
7. Referències.
 
La regulació emocional en l'adolescència
 1. Característiques fisiològiques, cognitives i psicològiques de l'adolescent. Etapa de transformació.
2. La regulació emocional en l'adolescència i el context social, familiar i acadèmic.
3. De la regulació emocional i la desregulació en la adoelscencia.
4. El rol de la família en el maneig de les emocions. Inclinació als pares / mares i als parells.
5. Impacte de les xarxes socials i l'entorn digital en l'adolescència.
6. Tècniques d'autocura i enfortiment personal per al desenvolupament de la regulació emocional en l'adolescència.
7. Estratègies d'intervenció per a promoure la regulació emocional en l'adolescència.
8. Conclusions i Recomanacions Finals.
 
La regulació emocional en l'etapa adulta emergent
 1. Introducció a la regulació emocional.
2. Característiques psicosocials de l'etapa. Desenvolupament físic, cognitiu i psicosocial.
3. La regulació emocional en l'adultesa emergent.
4. Avantatges d'una bona regulació emocional.
5. Desafiaments i estratègies de regulació en adults emergents.
6. Referències.
 
La regulació i la gestió emocional en l'etapa adulta
 1. Introducció a la regulació emocional en l'adultesa.
2. Característiques psicosocials de l'etapa adulta.
3. La regulació emocional en les diferents fases de l'adultesa.
4. Factors que influeixen en la regulació emocional en l'adultesa.
5. Beneficis d'una regulació emocional eficaç.
6. Desafiaments i estratègies de regulació emocional en adults.
7. Eines per a promoure una regulació emocional saludable.
8. Referències.
 
Envelliment actiu, saludable i regulació emocional en l'etapa adulta major
 1. Etapes i capacitats en els adults majors. Característiques físiques, comportamentals i emocionals.
2. Benestar psicològic, successos vitals i adaptació a les pèrdues associades a l'edat.
3. Envelliment actiu, qualitat de vida i promoció de l'envelliment saludable.
4. Salut, participació social i apoderament.
5. Aprenentatge al llarg de la vida i educació en l'edat avançada.
6. Regulació emocional i inclinació en la tercera edat.
7. Factors que influeixen en la regulació emocional en l'edat avançada.
8. Beneficis d'una regulació emocional eficaç
9. Desafiaments i estratègies de regulació emocional en adults.
10. Eines per a promoure una regulació emocional saludable.
11. Referències.
 
La Gestió emocional (emotional management) en les organitzacions
 - Fonaments de la Psicologia Organitzacional i la Regulació Emocional.
- Clima i cultura organitzacional.
- Els valors: l'encaix entre valors corporatius i personals.
- Estratègies per a fomentar cultures organitzacionals saludables.
- Intel·ligència emocional i lideratge.
- Impacte de la intel·ligència emocional en els equips: Gestió de conflictes en equips des de la regulació emocional.
- Gestió de l'estrés i el burnout en les organitzacions. Disseny de programes de Benestar organitzacional.
- Eines per a l'anàlisi del benestar emocional en organitzacions.
- Gestió del canvi organitzacional amb enfocament psicològic.
- Resiliència i maneig del canvi en equips.
- Tècniques per a generar compromís en escenaris d'incertesa.
 
El rol de les emocions en la creació d'empreses reeixides
 - Perfil psicològic de l'emprenedor reeixit.
- Rol de les emocions en la generació d'idees innovadores.
- Emocions en les etapes inicials de l'emprenedoria.
- Regulació emocional en l'expansió i consolidació del negoci.
- Negociació i Presa de decisions Emocionalment Intel·ligents.
- Com les emocions afecten la negociació i el tancament d'acords.
- Desafiaments emocionals del treball remot i digital.
- Regulació Emocional en l'Emprenedoria Digital.
- Estratègies per a l'autoregulació emocional en startups tecnològiques.
- Creació d'entorns emocionals positius en equips virtuals.
- Emocions associades a projectes amb impacte social i ambiental.
- Eines per a dt.
 
Treballe fi de Màster (TFM)
 Qualsevol temàtica relacionada amb el contingut de la Guia Docent del Màster pot ser tema d'estudi per a fer el Treball Fi de Màster. L'estudiant podrà triar el tema. Juntament amb el tutor/a se concretarà el mètode i la seua planificació. El TFM es presentarà dins del termini i en la forma escaient davant el tutor/a.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Anna María Doménech Palau Psicopedagoga. Servicio Psicopedagógico Escolar y Profesora Asociada de la Universitat de València
Pablo Doménech Vañó Profesor/a. Universidad Internacional Valenciana
Jesús González Moreno Profesor/a. Universidad Internacional Valenciana
Laura Hernando Jorge Licenciada en PSicología
Cristina Lluch Sanz Psicóloga Clínica. Asociación Valenciana de Ex-alcohólicos (AVEX)
María Jesús López Latorre Profesor/a Titular de Universidad + info
Alicia Mas Tur Catedrático/a de Universidad + info
María Orero Blat Ayudante/a Doctor/a + info
Andrea Rey Martí Ayudante/a Doctor/a + info
Sandra Simó Teufel Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Francisco Tortosa Gil Director del Grupo de Investigación en Prevención de Conductas de Riesgo-PRECOVIR(INTRAS-UV).Vocal de la Junta Directiva de la Sociedad Española de Psicología Jurídica y Forense.Experto en Psicología Jurídica y Forense + info
Ana María Tur Porcar Catedrático/a de Universidad + info
Metodologia
Metodologia
Es tracta d'una modalitat on-line de formació que permet tindre alumnat ampli i divers, procedent de tot el món. És oferit per la Universitat de València, situada entre les primeres de l'estat espanyol (O-Rànquing). La metodologia d'estudi prendrà com a referència de treball el mòdul didàctic o assignatura, que és preparat pel professorat especialista en el mòdul. S'acompanya d'un power point locutado i/o conferències per a facilitar la comprensió de la matèria. La programació general s'exposarà a l'aula virtual, en ella apareixerà el període de dedicació a cada assignatura i els dies previstos per a realitzar l'examen. L'estudiant comptarà amb un mes aproximat per a l'estudi de l'assignatura, al final del mateix tindrà uns dies per a realitzar l'examen. L'examen constarà de 30 preguntes objectives de tres alternatives, a triar la correcta. L'estudiant tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual del Màster on apareixen totes les comunicacions sobre el procés i seguiment de l'estudi, programació, el material d'estudi, així com les referències bibliogràfiques i altres materials complementaris. S'unirà a Fòrums de Debat on es podrà debatre sobre assumptes relacionats amb el material docent i el professorat del mòdul podrà anirà fent aportacions per a complementar la matèria. A través de l'Aula Virtual els estudiants podran consultar directament amb el professorat especialista els possibles dubtes que pogueren tindre.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Graduats en Psicologia, Ciències de l'Educació, Treball Social, Magisteri, Infermeria, Professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària, Educadors socials, Dinamitzadors socials, Treballadors de centres de Serveis Socials dirigits a l'atenció familiar, infància, adolescència, adults, geriatria (EEIIA, Punts de Trobada,...), Residències de Majors, Centres d'atenció a persones amb necessitats educatives especials.
Criteris admissió
Com a Màster de formació Permanent és necessari tindre el títol de Grau Universitari. Es tindrà en compte l'ordre de sol·licitud de matrícula i els estudis realitzats a partir de Graduat universitari.
Resultats d'aprenentatge
- Comprendre els fonaments teòrics de la regulació emocional.
- Analitzar els principals models científics sobre la regulació emocional i conéixer les analogies i diferències entre ells.
- Estudiar amb esperit crític les aportacions teoricopràctiques relacionades amb la psicologia de la regulació emocional.
- Analitzar les diferents emocions com a elements d'adaptació personal i social.
- Ser capaç de comprendre els processos i elements fonamentals que van configurant un estil de relació interpersonal basat en l'autocontrol, l'autoconsciència i el respecte cap a un mateix/a i cap als altres.
- Analitzar i ser capaç de reconéixer els sentiments, propis i dels altres, en actitud comprensiva i respectuosa cap a un/a mateix/a i cap als altres.
- Ser capaç del maneig eficaç de la regulació emocional com a eina d'ajuda en els processos de resolució de conflictes en la família i les organitzacions.
- Identificar les característiques psicològiques d'un emprenedor reeixit, incloent la motivació, resiliència i maneig emocional enfront del risc i la incertesa.
- Aplicar estratègies de regulació emocional per a fomentar la creativitat i innovació en contextos d'emprenedoria.
- Analitzar el paper de les emocions en el procés creatiu i en la generació d'idees innovadores.
- Implementar tècniques per a mantindre la motivació creativa al llarg del temps, gestionant bloquejos emocionals que obstaculitzen la creativitat.
- Reconéixer les emocions que sorgeixen en les diferents etapes de l'emprenedoria (inici, expansió i consolidació) i desenvolupar habilitats per a manejar-les.
- Dissenyar estratègies per a gestionar el fracàs i convertir-lo en una font d'aprenentatge emocional i professional.
- Integrar la regulació emocional en les relacions estratègiques amb socis, inversors, clients i aliats.
- Analitzar com les emocions influeixen en la negociació i el tancament d'acords, i desenvolupar habilitats per a una comunicació emocional efectiva.
- Aplicar la intel·ligència emocional en la presa de decisions, optimitzant resultats en contextos d'incertesa i pressió.
- Identificar els desafiaments emocionals específics del treball remot i de l'emprenedoria digital.
- Dissenyar estratègies d'autoregulació emocional per a equips virtuals, fomentant un entorn emocional positiu en startups tecnològiques.
Contacte