Addicionalment, es pretén desenvolupar la confiança dels estudiants per a enfrontar-se a les diferents situacions que, en termes de comunicació, comporta la seua activitat interprofessional: amb altres professionals, amb pacients i familiars i, si és el cas, enfront d'una audiència davant la qual hagen de presentar els seus arguments, dur a terme de manera efectiva presentacions orals.
Sol·licita 300€ - Beca Santander

Departament d'Infermeria. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Documentació electrònica a adjuntar
- Una fotocòpia del DNI/Passaport
- Una fotocòpia del Títol universitari (o del resguard)
- Una fotocòpia d'altres títols, diplomes, certificats de cursos...
- Currículum abreujat
- Si és el cas, instància per a l'accés de forma condicionada a l'obtenció del títol universitari en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els quede menys d'un 10% per a finalitzar aquests estudis.
Normes generals
- En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
- No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
- La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
- La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
- En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.
És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.
Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.
Teoria de la Comunicació.
La comunicació com a variable. Significats Tècniques de comunicació Habilitats de comunicació professional.
Comunicació efectiva.
Objectius de la comunicació.
Models per a guiar la comunicació.
Gestió dels processos de comunicació com a professional sanitari Comunicació interpersonal eficaç en l'equip professional Barreres i facilitadors de la comunicació.
Processos de comunicació. Pràctica basada en l'evidència
Planificació estratègica dels processos de comunicació
Equip interprofessional. Distribució de responsabilitats
Desenvolupament d'una cultura d'equip
Lideratge d'equips interprofessionals. Rendiment individual i de l'equip
Comunicació efectiva, resolució de conflictes i relacions de treball interprofessionals positives
Identificació d'eines i tècniques de comunicació efectives, inclosos els sistemes d'informació i les tecnologies de comunicació
Funcions i responsabilitats dels proveïdors d'atenció
Comunicació en l'atenció sanitària a distància
L'atenció professional invisible
Telecomunicacions a distància o telesalud (telehealth)
Comunicació, documentació i atenció sanitària unidireccional
El professional sanitari i la comunicació en les xarxes socials o no presencial
Nom | Cognoms | Vinculació | + info |
---|---|---|---|
Ramón | Camaño Puig | Profesor/a Titular de Universidad | + info |
Elena | Francés Tecles | Profesor/a. Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" |
TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS
El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Màster de formació permanent | 60,90 o 120 ECTS | Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*) |
Diploma d'Especialització | 30-59 ECTS | Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*) |
Expert/a universitari/ària | 15-29 ECTS | Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*) |
(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
Tipus de formació contínua | Crèdits | Requisits d'accés |
Certificat de formació contínua | 15-30 ECTS | No cal acreditar titulació |
Microcredencial universitària | Fins a 15 ECTS | Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*) |
(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.
CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS
En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.
En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ
ADMISSIÓ I MATRÍCULA
- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.
- El dret a l'obtenció del carnet universitari.
- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.
- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.
Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
Paso 1
https://secvirtual.uv.es/
Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual
Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.
Paso 4
Punxar a canviar la fotografia
Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada
Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.
Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
- Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
- Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.
Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.
*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).
*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.
*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.
L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
AUTOMATRÍCULA
Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ
En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
PRÀCTIQUES
Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
AVALUACIÓ
Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.
La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).
En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS
El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.
El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.
Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.
Formació contínua
El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.
I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.
Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
L'estudiant serà capaç de comunicar-se amb els pacients, les famílies, les comunitats i altres professionals de la salut d'una manera receptiva i responsable donant suport a un enfocament d'equip per a la promoció, prevenció, manteniment i recuperació de la salut.
L'estudiant serà capaç de triar les eines i tècniques de comunicació efectives, inclosa la utilització dels sistemes d'informació i les tecnologies de comunicació (Tics), per a facilitar les discussions i interaccions que milloren la funció de l'equip.
L'estudiant serà capaç d'organitzar i comunicar informació als pacients, les famílies i els membres de l'equip d'atenció sanitària d'una forma comprensible, evitant la terminologia específica de la disciplina en tot allò que siga possible.
L'estudiant serà capaç d'expressar els seus coneixements i opinions als membres de l'equip involucrats en l'atenció al pacient amb confiança, claredat i respecte, treballant per a garantir la comprensió comuna de la informació i les decisions de tractament i atenció.
L'estudiant serà capaç d'escoltar de manera activa i fomentar les idees i opinions d'altres membres de l'equip.
L'estudiant serà capaç de proporcionar retroalimentació oportuna, sensible i instructiva als altres sobre el seu acompliment en l'equip, responent respectuosament com a membre de l'equip als comentaris dels altres.
L'estudiant serà capaç d'usar un llenguatge respectuós i apropiat per a una situació difícil donada, una conversa crucial o un conflicte interprofessional.
L'estudiant serà capaç de reconèixer les peculiaritats dels membres de l'equip i els pacients; nivell d'experiència, cultura, poder i jerarquia contribuint a la comunicació efectiva, la resolució de conflictes i les relacions de treball interprofessionals positives.
L'estudiant serà capaç de comunicar constantment la importància del treball en equip en l'atenció centrada en el pacient i en la comunitat.
L'estudiant desenvoluparà estratègies d'aprenentatge conjunt per a comunicar i manejar informació difícil amb component emocionals amb i per als pacients i les seues famílies, com ara la informació sobre el final de la vida o la divulgació d'errors, la qual cosa requereix obertura, comprensió i capacitat de transmetre missatges de manera sensible i respectuosa.