Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Expert Universitari en Sistemes d'Informació Comptable Pública i Estabilitat pressupostària

Dades generals
Objectius
Conèixer i comprendre el model pressupostari, la seua normativa, els seus mecanismes de funcionament i la interpretació de la informació pressupostària.
- Conèixer i comprendre la normativa i la informació economicofinancera emanada dels diferents agents que integren el sector públic.
- Poder registrar les principals operacions tant en l'àmbit pressupostari com en el patrimonial.
- Elaborar i comprendre la informació continguda en els Comptes Anuals de les entitats públiques
- Conèixer i comprendre els sistemes de Comptabilitat Nacional, i més concretament el SEC 2010, així com la normativa espanyola en matèria d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
- Conèixer i comprendre les diferències entre la comptabilitat pública i la comptabilitat nacional.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursExpert Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula 650 € (Importe preu al públic)
Preu General  
Termini de preinscripció12/09/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs maig 2026
Edició1 ª
Codi títol25223730
Crèdits:20.00 Crèdits ECTS
Horari EN LINIA
Lloc d'imparticióAula Virtual UV-ADEIT
Eixida professional
- Ocupació pública en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat, Comunitats Autònomes, Governs Locals i la Unió Europea. - Administradors públics: Responsables de la gestió economicofinancera - Gestors financers: Encarregats de la planificació i gestió dels recursos financers en les institucions públiques. - Consultoria del sector públic: assessorament, anàlisi i elaboració de la informació comptable pública
Direcció
OrganitzadorDepartament de Comptabilitat
DireccióMaría Amparo Gimeno Ruiz
Departament de Comptabilitat. Universitat de València
Profesor/a Titular de Escuela Universitaria
Rosa María Dasí González
Departament de Comptabilitat. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Juan Manuel Pérez Mira
Doctor en Economía. Socio-Director de AGES Asesoramiento y Gestión.
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció12/09/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Contabilidad presupuestaria
 1. El sector públic: concepte, delimitació i subsistemes d'informació economicofinancera

1.1. Concepte i delimitació del sector públic
1.2. Entitats que formen el sector públic. Característiques i règim comptable aplicable
1.3. Característiques del del sector públic administratiu
1.4. Destinataris de la informació comptable pública
1.5. Fins de la informació comptable pública
1.6. Subsistemes de la informació comptable pública
1.6.1. Comptabilitat Pressupostària
1.6.2. Comptabilitat Econòmic- Patrimonial
1.6.3. Comptabilitat Nacional
1.7. El Pla General de Comptabilitat Pública

2 El pressupost en les Administracions Públiques

2.1. Concepte i característiques del Pressupost
2.2. Principis pressupostaris, comptables i polítics
2.2.1. Principis pressupostaris
2.2.2. Principis Comptables
2.2.3. Principis lligats a l'estabilitat pressupostària
2.3. Classificacions pressupostàries
2.3.1. Classificació del pressupost de despeses
2.3.1.1. Classificació orgànica
2.3.1.2. Classificació per programes
2.3.1.3. Classificació econòmica
2.3.2. Classificació del pressupost d'ingressos
2.3.2.1. Classificació orgànica
2.3.2.2. Classificació econòmica
2.4. Modificacions pressupostàries
2.5. Fases d'execució del pressupost de despeses
2.6. Fases d'execució del pressupost d'ingressos

3 La comptabilitat del pressupost de despeses

3.1. Operacions del pressupost corrent
3.1.1. Operacions de gestió del pressupost
3.1.1.1. Obertura del pressupost de despeses
3.1.1.2. Canvi en la situació dels crèdits
3.1.1.3. Modificacions dels crèdits pressupostaris
3.1.2. Operacions d'execució del pressupost
3.1.2.1. Autorització de la despesa
3.1.2.2. Disposició o compromís de despesa
3.1.2.3. Reconeixement de l'obligació
3.1.2.4. Ordenació del pagament i pagament d'obligacions reconegudes
3.1.3. Operacions de tancament del pressupost de despeses
3.2. Operacions de pressupostos tancats
3.3. Despeses d'execució pluriennal
3.4. Acomptes de tresoreria
 
Contabilidad Económico-Patrimonial
 1. L'immobilitzat no financer
1.1. Concepte i classificació
1.2. Immobilitzat material
1.2.1. Valoració inicial i desemborsaments posteriors
1.2.2. Valoració posterior. Amortitzacions i deterioracions
1.2.3. Baixa de l'immobilitzat material
1.3. Formes especials d'adquisició de l'immobilitzat
1.3.1. Donacions
1.3.2. Permutes
1.4. Altres actius econòmics


2. Els Actius financers
2.1. Concepte i classificació dels actius financers
2.2. Reconeixement i valoració
2.3. Crèdits i comptes a cobrar
2.4. Altres inversions financeres


3. El Finançament bàsic i els Passius financers
3.1. El patrimoni del sector públic
3.2. Els Passius financers del sector públic
3.2.1. Concepte i classificació dels passius financers
3.2.2. Reconeixement i valoració


4. Transferències i subvencions. Cessions i adscripcions
4.1. Transferències i subvencions. Concepte
4.2. Transferències i subvencions concedides
4.2.1. Valoració
4.2.2. Reconeixement
4.2.3. Imputació pressupostària i econòmic-patrimonial
4.3. Transferències i subvencions rebudes
4.3.1. Reintegrables i no reintegrables
4.3.2. Reconeixement i imputació pressupostària i econòmic-patrimonial
4.3.3. Criteris específics per a la seua imputació a resultats
4.3.4. Valoració
4.4. Transferències i subvencions atorgades per entitats propietàries
4.5. Cessions i adscripcions. Conceptes generals
4.6. Cessions i adscripcions. Reconeixement i comptabilització


5. Operacions no pressupostàries i despeses amb finançament afectat
5.1. Operacions no pressupostàries
5.1.1. Cobraments i pagaments pendents d'aplicació
5.1.2. Deutors no pressupostaris
5.1.3. Creditors no pressupostaris
5.1.4. Acomptes de caixa fixa
5.1.5. L'IVA en l'Administració Pública
5.2. Despeses amb finançament afectat
5.2.1. Concepte i característiques
5.2.2. El coeficient de finançament. Classificació i càlcul
5.2.3. Les desviacions de finançament. Classificació i càlcul
 
Estabilidad Presupuestaria y Contabilidad Nacional
 1. Els Sistemes de Comptabilitat Nacional: el SEC 2010 i el Manual de Dèficit i Deute Públics
1.1. Característiques generals
1.1.1. Les unitats institucionals
1.1.2. Els fluxos i els estocs
1.1.3. El sistema de comptes i els agregats
1.1.4. La successió de comptes
1.2. Els comptes de les Administracions Públiques
1.2.1. El Sector Administracions Públiques i el Sector Públic
1.2.1.1. Determinació d'una unitat institucional
1.2.1.2. Unitat institucional controlada per l'Administració
1.2.1.3. Preu econòmicament significatiu
1.2.2. Les Estadístiques de Finances Públiques
1.3. El Manual de dèficit i deute públics d'EUROSTAT
1.3.1. Determinació del dèficit
1.3.2. Determinació del deute

2. La normativa espanyola en matèria d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera
2.1. Estabilitat pressupostària, Capacitat/Necessitat de finançament i Equilibri financer
2.1.1. Principi d'estabilitat pressupostària
2.1.2. Capacitat/Necessitat de Finançament
2.1.3. Equilibri financer
2.2. Sostenibilitat financera
2.2.1. Principi de sostenibilitat financera
2.2.2. Període mitjà de pagament
2.2.3. Endeutament i prudència financera
2.3. Regla de despesa

3. Les diferències entre la comptabilitat pública i la comptabilitat nacional
3.1. Àmbit subjectiu: diferències relacionades amb la delimitació del sector Administracions Públiques
3.2. Àmbit objectiu: diferències metodològiques entre la comptabilitat pública i la comptabilitat nacional
3.2.1. Ajustos per diferències en el criteri de reconeixement i el moment de registre
3.2.2. Ajustos per diferències en la classificació d'operacions: operacions financeres incloses en el resultat pressupostari
3.2.3. Ajustos per diferències en la classificació d'operacions: operacions no financeres no incloses en el resultat pressupostari
3.2.4. Ajustos per altres operacions
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Bernardino Benito López Catedrático/a de Universidad. Universidad de Murcia
Isabel Brusca Alijarde Catedrática en Economía Financiera y Contabilidad de la Universidad de Zaragoza
Rosa María Dasí González Profesor/a Titular de Universidad + info
María Amparo Gimeno Ruiz Profesor/a Titular de Escuela Universitaria + info
Francisca Mora Romero Consultor Sénior en AGES Asesoramiento y Gestión
Juan Manuel Pérez Mira Doctor en Economía. Socio-Director de AGES Asesoramiento y Gestión.
Metodologia
Metodologia
El curs es compon de 3 mòduls, que s'obrin conforme al calendari del curs. Cada mòdul roman accessible des de la seua obertura fins a la data de tancament del curs, proporcionant una major flexibilitat per a gestionar el temps i ritme d'estudi dins d'aquest període de temps. La dinamització i els continguts de suport se centren en el temari de cada mòdul del curs, assegurant que l'estudiantat reba l'orientació i els recursos necessaris en el moment adequat. És fonamental que l'alumnat complete tots els mòduls abans de la finalització del curs per a garantir una formació integral dels temes. Aquesta metodologia permet als participants avançar de manera progressiva i estructurada, facilitant l'aprenentatge continu i l'aplicació pràctica dels coneixements adquirits. L'enfocament flexible del curs s'adapta a les necessitats individuals, promovent un entorn d'aprenentatge dinàmic i accessible. Els continguts formatius del curs inclouen: Lectures en PDF: Materials de lectura detallats i actualitzats que cobreixen els temes essencials de cada mòdul. Casos: Presentació d'una sèrie de casos que representen situacions en l'administració, que hauran de ser resolts. Vídeos i Seminaris web: Presentacions i seminaris en línia i/o asíncrons, impartits per experts en comptabilitat del sector públic, proporcionant una perspectiva pràctica i actualitzada. Qüestionaris d'autoavaluació: Eines que permeten als alumnes mesurar la seua comprensió i progrés al llarg del curs. Fòrums de Discussió: Espais virtuals on els estudiants poden debatre sobre els temes del curs, compartir experiències i resoldre dubtes amb l'ajuda dels professors i companys. Tutories Personalitzades: Els alumnes tindran accés a sessions de tutoria individualitzades per a rebre orientació específica i resoldre qualsevol dificultat que puguen trobar durant el curs.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Diplomats/as, Llicenciats/as o Graduats/as en l'àmbit jurídic, econòmic o d'enginyeries interessats per l'àmbit del públic i, també, aquells que ja treballen en aquest sector i que cerquen possibilitats de promoció interna
Criteris admissió
Ordre de preinscripció i en cas d'haver-hi un nombre elevat de preinscrits es valorarà el curriculum vitae
Resultats d'aprenentatge
Una vegada finalitzat el curs, l'alumne/a haurà adquirit un coneixement dels tres grans sistemes d'informació comptable públics, de les diferències entre els seus objectius i característiques, de la captació de les principals operacions que s'arrepleguen en cadascun d'ells, així com la interrelació entre aquests. Tot l'anterior li permetrà tenir una visió completa i global del sistema d'informació comptable públic i la capacitat d'elaborar i comprendre tota la informació comptable pública.
Contacte