Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Comptabilitat i Finances Corporatives Logo del portal

  • 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 994: Desenvolupament de l'actitud ètica i de responsabilitat social en el treball, respectant els drets fonamentals i d'igualtat, l'accessibilitat i el medi ambient, d'acord amb els valors propis d'una cultura de pau i de valors democràtics. ?
  • 995: Capacitat de busca d'informació, anàlisi i síntesi.
  • 996: Capacitat d'adaptació a noves situacions i de resolució de problemes.
  • 14514: Capacitat crítica i autocrítica.
  • 979: Capacitat d'organització i planificació del treball i els recursos. ? ?
  • 980: Capacitat d'assumir responsabilitats i esforç.
  • 981: Capacitat de treball en equip i lideratge. ? ?
  • 982: Capacitat de comunicació.
  • 983: Capacitat per a utilitzar ferramentes informàtiques.
  • 10953: Ser capaços de comprendre els distints nivells normatius que regulen l'emissió d'informació comptable per part de les empreses, fonamentalment el model de l'IASB adoptat per la Unió Europea i el desenvolupat per l'ICAC. Poder elaborar i saber utilitzar els estats financers que han de preparar les empreses de forma obligatòria. Conèixer i comprendre les implicacions econòmiques de les distintes maneres de registrar comptablement les transaccions econòmiques.
  • 17446: Ser capaços d'analitzar la influència que sobre el disseny del sistema d'informació de costos, exercixen, tant l'activitat concreta desenrotllada per l'entitat com la tecnologia utilitzada, l'estructura organitzativa i l'estil de direcció. Calcular costos preestablits i relacionar-los amb la planificació i el control de l'activitat interna. Seleccionar aquells indicadors de gestió que faciliten l'exercici personal, establint la freqüència i el format en funció de l'usuari de destí.
  • 17447: Ser capaces de entender la información financiera empresarial individual y consolidada en España y conocer el efecto que sobre la información financiera tiene la diversidad contable internacional. Interpretar adecuadamente las fortalezas y debilidades de las empresas partiendo del estudio de la información financiera y del entorno en el que opera la empresa. Realizar diagnósticos financieros. Presentar un informe profesional partiendo del análisis de la situación financiera de las empresas españolas. Saber utilizar los estados financieros emitidos por las empresas para tomar decisiones económicas en una amplia variedad de situaciones referidas a su negocio. ? ?
  • 17688: Ser capaç d'obtindre el resultat fiscal o base imposable i el consegüent gravamen, realitzant els ajustos que corresponguen sobre la base de càlcul constituïda pel resultat comptable. L'estudi de les repercussions comptables d'estos ajustos permetrà a l'estudiant comprendre millor la complexa forma de comptabilitzar l'impost sobre societats per mitjà de l'aplicació del mètode de l'efecte impositiu.
  • 17689: Ser capaços de configurar i manejar un sistema integrat per a la gestió comptable de l'empresa. Utilitzar el full de càlcul com a ferramenta d'anàlisi de la informació econòmica de l'empresa. Saber aplicar programes de suport a tasques específiques de gestió.
  • 17690: Ser capaz de estructurar, desarrollar adecuadamente y sintetizar las conclusiones más relevantes sobre un tema relacionado con la especialización profesional o investigadora todo ello sabiendo interrelacionar los conocimientos de todas las materias vinculadas con el tema en cuestión. ? ?
  • 6841: Saber exposar adequadament un treball davant un tribunal.
  • 7855: Ser capaç d¿utilitzar la terminologia pròpia de la revisió comptable de cadascuna de les àrees de treball de l¿empresa. Entendre i utilitzar les interrelacions entre les diferents àrees de treball durant l¿execució d¿una auditoria. Desenvolupar les habilitats, les tècniques i els procediments més habituals en la revisió de les diferents àrees de treball d¿una auditoria. Interpretar adequadament la informació que l¿auditor obté per sintetitzar-la en l¿informe final.
  • 7856: Ser capaç d¿utilitzar els mètodes de mostreig estadístic a fi de dissenyar la grandària de les proves i recollida de dades en la revisió de diverses àrees de treball. Desenvolupar els programes informàtics adequats per investigar les bases de dades i els processos informatitzats.
  • 6767: Ser capaç de desenvolupar les tasques professionals que són objecte de lÆactivitat formativa de les pràctiques externes.
  • 10954: Ser capaç de conèixer la informació economicofinancera emanada dels distints agents que integren el sector públic així com de les entitats sense ànim de lucre. Capacitar lÆestudiant en la comprensió del model pressupostari, els seus mecanismes de funcionament i la interpretació de la informació pressupostària. Saber analitzar la normativa comptable que afecta tant el sector públic com les entitats no lucratives. Poder registrar les operacions principals tant en lÆàmbit pressupostari com en el patrimonial. Elaborar i comprendre la informació continguda en els comptes anuals dÆambdós sectors.