Universitat de ValènciaGrau en FarmàciaFacultat de Farmàcia Logo del portal

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Període de l'esdeveniment: De 16 de de gener de 2020 a 17 de de gener de 2020. Dijous i divendres de 09:00 a 15:00.

Lloc de realització: Facultat de Farmàcia

Descripció:

Avaluarà el Màsters en:

• Investigació i Desenvolupament en Biotecnologia i Biomedicina
  • Bioestadística
  • Salut Pública i Gestió Sanitària

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 17 de gener de 9.30 a 10.30h al Saló d'Actes de la Facultat de Farmàcia perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organitza:

Unitat de Qualitat.