A l'efecte de la baremació de l'expedient de l'estudiant, les qualificacions i la nota mitjana haurà d'estar calculada en base 10. En aquells casos en què no siga així, el/la estudiant haurà de sol·licitar a l'ANECA l'equivalència de notes mitges. Per a més informació sobre com sol·licitar la dita equivalència en l'ANECA, consultar l'enllace següent:
http://www.aneca.es/Equivalencia-de-notas-medias
La nota mitjana s'incrementarà en un punt per als estudiants amb dobles titulacions, sempre que estes siguen de Ciències Jurídiques complementades amb disciplines de Ciències Socials. A més, la Comissió de Coordinació del Màster donarà preferència als sol·licitants que necessiten cursar el Màster enfront d'aquells que estiguen o puguen estar col·legiats sense necessitat d'obtindre el títol professional d'advocat o advocada d'acord amb la Llei d'Accés.
La preferència s'establix de la manera següent: aquells sol·licitants que necessiten cursar el Màster per a l'obtenció del títol professional d'advocat veuran multiplicada la seua nota mitjana per dos; i aquells sol·licitants que no necessiten cursar el Màster per a l'obtenció del títol professional d'advocat veuran multiplicada la seua nota mitjana per u.
La Comissió de Coordinació del Màster podrà incorporar entre els criteris d'admissió una entrevista personal. En l'entrevista personal es valoraran les seues competències jurídiques i formatives, l'adequació del seu perfil a les característiques del Màster en Advocacia i la seua motivació. L'entrevista personal es durà a terme si es considera oportú per a la valoració de determinats casos i serà efectuada pel Director del Màster o persona en qui delegue.
.