Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Enginyeria Informàtica Logo del portal

El International Mentor Program organitza sessions online sobre eixides professionals

  • 14 de febrer de 2016
IMP Mentor Program

Baix el lema “Internacionalitza la teua carrera des de casa” el IMP (International Mentor Program) organitza webinars sobre les eixides professionals que poden tenir els i les estudiants una vegada acabada la carrera. Aquestes videoconferències tenen com a objectiu l'assessorament de l'alumnat universitari i tracten d'inspirar-lo amb exemples de personalitats d'universitats de prestigi mundial.

El IMP ajuda a l'alumnat universitari a identificar els seus punts forts i a definir les seues habilitats. En aquest programa de mentoria internacional es duu a terme un pla de desenvolupament professional individual, se'ls ajuda a escriure els seus currículums o cartes de presentació, promovent la millora de l'escriptura i la comunicació oral. Formar part d'aquesta plataforma en xarxa ajuda als i les estudiants a crear connexions i a accedir a entrevistes laborals.

En el camp de l'enginyeria, aquests webinars comptaran amb la doctora Martha Gray, catedràtica d'Enginyeria Biomèdica en el MIT, que va ser directora del programa combinat d’Harvard-MIT de tecnologia i ciències de la salut. Gray actualment dirigeix el programa de Madrid-MIT mVisión, que fomenta la innovació en imatge mèdica entre centres de Madrid i Boston. També estarà present Raúl San José, Investigador del Departament de Radiologia d’Harvard Medical School. San José és Enginyer de Telecomunicacions per la Universitat de Valladolid i professor de l'escola de medicina d'Harvard en el departament de radiologia de l'Hospital Brigham and Women ́s. A més, lidera un grup d'imatge pulmonar i en el seu laboratori han realitzat estades nombrosos estudiants espanyols. Tant Gray com San José parlaran en les seues ponències sobre les seues trajectòries professionals i les claus dels seus èxits.

Els webinars seran accessibles a partir del 15 de febrer en: http://goo.gl/tv5ysF i els i les estudiants que accedisquen podran traslladar els seus comentaris o dubtes als ponents abans del 22 de febrer.

Flyer