Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Logo del portal

Tràmits Secretaria Màster Secundària

Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària

 

EXPEDIENTS ACADÈMICS I CERTIFICATS

 

Certificat acadèmic de notes.

Certificat de matrícula.

Certificat de taxes acadèmiques

 

ACCÉS I ADMISSIÓ

 

Preinscripció 

 

MATRÍCULA

 

Sol·licitud de matrícula a temps parcial

Anul·lació parcial de matrícula

Anul·lació de matrícula per força major

Sol·licitud de represa d'estudis

 

RECONEIXEMENTS I TRANSFERÈNCIA 

 

Sol·licitud de reconeixement de crèdits

Normativa específica

Llicenciatures en Pedagogia i Psicopedagogia obtingudes des de l'1 d'octubre de 2009 fins al 30 de setembre de 2015.

Taula de reconeixements des del Màster en Psicopedagogia al Màster en Educació Secundària Especialitat Orientació Educativa

 

La sol·licitud es presenta a través del Portal de Serveis (des del 14 de juliol fins al 14 de setembre de 2025)

Cal adjuntar:

  1. Sol·licitud de Reconeixement de Crèdits.
  2. Certificat acadèmic oficial
  3. Fotocòpia del pla d' estudis segellat pel centre
  4. Fotocòpia dels programes de les assignatures cursades, segellada pel departament o el centre.

Si els estudis des dels quals es demana el reconeixement són de la mateixa Facultat de Formació del Professorat només caldrà presentar la sol·licitud pel Portal de Serveis

Per a l'especialitat d'Orientació Educativa, hi ha una taula de reconeixements des del Màster de Psicopedagogia (pla 2013) aprovada per la CCA del Màster el 24 de novembre de 2021.

El reconeixement de crèdits en Màster es regula en les Directrius de la Universitat de València per al reconeixement de crédits en estudis de màster. i el Reglament de reconeixement i transferència de crèdits en títols oficials de grau i màster de la Universitat de València (ACGUV 178/2023)

 

Sol·licitud de transferència de crèdits

 

La sol·licitud de transferència de crèdits implica la inclusió de la totalitat dels crèdits obtinguts en ensenyaments oficials cursats amb anterioritat, en aquesta o en una altra universitat, que no hagen conduït a l'obtenció d'un títol oficial, a l'expedient i als documents acadèmics oficials acreditatius dels ensenyaments seguits per cada estudiant, d’acord amb el reglament de la Universitat de València.

Per l'estudi de les sol·licituds i la incorporació a l'expedient dels crèdits, s'aplicaran les taxes establertes per la comunitat autònoma (actualment el 25% del preu del crèdit per a ensenayaments de grau). 

Les assignatures transferides no afecten al còmput de crèdits superats en la titulació ni a la nota mitjana.

La sol·licitud es presenta a través de la Seu Electrònica  (Veure imatge)

Cal adjuntar:

Termini de presentació: fins el 15 de setembre​ de 2025

 

TRASLLAT D'EXPEDIENTS

 

Les persones que han estat admeses per a realitzar els mateixos o altres estudis en altre centre i/o universitat, sense haver finalitzat els que havia començat en la Facultat de Formació del Professorat, han de sol·licitar el trasllat del seu expedient al nou centre.

-Si el centre d'admissió no pertany a la Universitat de València:

  • La sol·licitud es realitza a través de l'ENTREU (Centres - Facultat de Formació del Professorat)
  • Les taxes son fixades anualment mitjançant Decret del Consell.

-Si el centre d'admissió pertany a la Universitat de València, el tràmit és gratuït.

 

TÍTOLS

 

AJUDA PER A LA PRESENTACIÓ DE L' ACREDITACIÓ C1

Tancament d'expedient.

Sol·licitud de dipòsit del títol.

 

SOL·LICITUD DEPÒSIT DEL TFM EN RODERIC

 

En l'article 9, apartat 7 del REGLAMENT DEL TREBALL DE FI DE GRAU I TREBALL DE FI DE MÀSTER OFICIAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA  s'indiquen els requisits per a pujar els TFM defensats al repositori RODERIC de la Universitat de València.

Aquests requisits són

  • El TFM es podrà incorporar al repositori institucional de la Universitat de València sempre que el treball haja obtingut una qualificació mínima de 9 punts i represente una aportació original i rellevant.
  • Aquesta incorporació es farà prèvia sol·licitud de l’estudiant, amb l’informe favorable de la tutora o tutor acadèmic i amb el vistiplau de la CCA, sempre salvaguardant els drets d’autoria del treball. 

Per a demanar el vistiplau de la CCA del Màster, s'haurà d'emplenar el següent formulari i enviar-ho juntament amb una còpia del TFM i l'autorització del tutor o tutora a infosecundaria@uv.es 

Podeu trobar un manual per a pujar els TFM a RODERIC en el següent enllaç 

 

ALTRES TRÀMITS

 

Model de sol·licitud general

Devolució de taxes.

Autorització de domiciliació bancària.