Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

Horitzó 2020 és el principal instrument per a finançar la recerca a Europa durant el període 2014-2020.

La participació en Horitzó 2020 pot oferir importants oportunitats de finançament, a més de l'experiència de formar part d'un consorci multinacional on compartir coneixement en projectes ambiciosos.

La Universitat de València és la receptora de la subvenció amb codi ECT-2017-0277 i anomenada Programa de promoció i suport de projectes H2020 a la Universitat de València (PROA-H2020-UV), una iniciativa finançada amb 250.000 euros pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats sota la convocatòria Europa Xarxes i Gestors - Europa Centres Tecnològics 2017 en el marc del Programa Estatal de Foment de la Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2013-2016. L’objectiu n’és reforçar la Secció d'R+D+I Internacional de la Universitat de València com a estructura de suport de la comunitat universitària, amb vistes a incrementar-ne el retorn econòmic provinent d'Horitzó 2020, a través d'una major participació del seu personal investigador i de la millora de la taxa d'èxit dels projectes presentats.

Les temàtiques d'Horitzó 2020 s'estructuren al voltant de tres objectius principals, anomenats "pilars": generar ciència excel·lent, crear lideratge industrial i abordar els reptes socials.

El web de la Comissió Europea dedicat a Horitzó 2020 conté tota la informació disponible sobre aquest programa.

El Portal del Finançament és el web oficial de la Comissió Europea on es publiquen les convocatòries de propostes d'Horitzó 2020.

Horitzó 2020 s'executa mitjançant programes de treball. Es poden descarregar del Portal del Finançament.

El web CORDIS de la Comissió Europea conté informació detallada sobre els projectes finançats pels programes marc europeus.

HORITZÓ 2020

I - CIÈNCIA EXCEL·LENT
1.- Consell Europeu d'Investigació
2.- Tecnologies futures i emergents (FET)