
INFORMACIÓ
1.- L'Oficina de Registre General, situada en l'Av. Blasco Ibáñez, núm. 13 - nivell 1, romandrà oberta de
Dilluns a divendres en horari de 9.00 a 14.00 hores.
Vesprades: dimarts i dijous de 16.00 a 17.30 hores
2.- Per a la presentació de documentació o instàncies pot sol·licitar CITA PRÈVIA abans d'acudir al Registre General, podent reservar dia i hora; es recorda que cal portar màscara de protecció per a accedir a l'edifici. Després de la sol·licitud de cita prèvia rebrà un correu electrònic de confirmació amb les dades d'aquesta; aquest servei també li permet anul·lar la reserva.
3.- Per a la tramitació del Certificat Electrònic. Les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Universitat de València ofereixen a la ciutadania la tramitació del certificat electrònic de la ACCV, sense perjudici que es puga obtindre en altres Punts de Registre d'Usuaris (PRU) de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana o qualsevol altra Autoritat de Certificació. Per a tramitar aquest certificat pot sol·licitar CITA PRÈVIA
A més a més pot obtindre el certificat electrònic en qualsevol registre auxiliar de la UV.
Enllaços a
* instal.lar certificat en MAC
* com signar un document digitalment
* Agència Valenciana de Certificació: ACCV
4.- La presentació de documentació també es podrà realitzar a través dels registres dels organismes següents:
Registres Auxiliars de la Universitat de València
Subdelegació de Govern
Oficines de Correus, mitjançant correu certificat