
L'Oficina General d'assistència en matèria de registres, situada en l'Av. Blasco Ibáñez, núm. 13 - nivell 1, romandrà oberta de:
Matins: Dilluns a divendres en horari de 9.00 a 14.00 hores.
Vesprades: Dimarts i dijous en horari de 16.00 a 17.30 hores.
NOTES:
Horari des de l'1 de juny fins al 30 de setembre: serà només de matí des de les 09:00 fins a les 14:00 hores
- Resolució mes d'agost inhàbil
- Durante el mes d'agost no es realitzaràn còpies electròniques autèntiques
2.-TRÀMITS
2.1 Per a la presentació de documentació o instàncies pot sol·licitar CITA PRÈVIA abans d'acudir al Registre General, podent reservar dia i hora.
2.2.- Informació per a la sol.licitud de la còpia electrònica autèntica de Títols Oficials, Títols Propis o documents oficials, expedits per la Universitat de València.
2.3.- Per a la tramitació del Certificat Electrònic. Les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Universitat de València ofereixen a la ciutadania la tramitació del certificat electrònic de la ACCV, sense perjudici que es puga obtindre en altres Punts de Registre d'Usuaris (PRU) de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana o qualsevol altra Autoritat de Certificació. Per a tramitar aquest certificat pot sol·licitar CITA PRÈVIA
A més a més pot obtindre el certificat electrònic en qualsevol registre auxiliar de la UV. Es recomana consultar els horaris de cada oficina.
Enllaços a
* paso 1: com generar i descarregar el certificat
* paso 2: com instal·lar
* instal.lar certificat en Windows, MacOS X o Ubuntu.
* instal.lar certificat en Android o en IOS.
* com signar un document digitalment
* pàgina web de l'Agència Valenciana de Certificació: ACCV
La presentació de documentació també es podrà realitzar a través dels registres dels organismes següents:
Oficines auxiliars d'assistència en matèria de Registres de la Universitat de València
Subdelegació de Govern
Oficines de Correus, mitjançant correu certificat