LA CITA PRÈVIA ESTÀ DESACTIVADA, POT VINDRE DINS DE L'HORARI D'ATENCIÓ
1-.INFORMACIÓ HORARI
L'Oficina General d'assistència en matèria de registres, situada en l'Av. Blasco Ibáñez, núm. 13 - nivell 1, romandrà oberta de:
Matins: Dilluns a divendres en horari de 9.00 a 14.00 hores.
Vesprades: Dimarts i dijous en horari de 16.00 a 17.30 hores.
Horari d'atenció al públic. Nadal 2025-2026
- 22 i 23 de desembre: obert en l’horari habitual
- obert de 09.00 a 14.00 hores els dies
- 29 i 30 de desembre de 2025
- 2 i 5 de gener de 2026
- tancat els dies 24-25-26-27-28-31 de desembre; 1-3-4-6 de gener
2.-TRÀMITS
2.1 Presentació de documentació o instàncies.
2.2.- Informació per a la sol.licitud de la còpia electrònica autèntica de Títols Oficials, Títols Propis o documents oficials, expedits per la Universitat de València.
2.3.- Per a la tramitació del Certificat Electrònic. Les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Universitat de València ofereixen a la ciutadania la tramitació del certificat electrònic de la ACCV, sense perjudici que es puga obtindre en altres Punts de Registre d'Usuaris (PRU) de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana o qualsevol altra Autoritat de Certificació.
A més a més pot obtindre el certificat electrònic en qualsevol registre auxiliar de la UV. Es recomana consultar els horaris de cada oficina.
Enllaços a
* paso 1: com generar i descarregar el certificat
* paso 2: com instal·lar
* instal.lar certificat en Windows, MacOS X o Ubuntu.
* instal.lar certificat en Android o en IOS.
* com signar un document digitalment
* pàgina web de l'Agència Valenciana de Certificació: ACCV
3.- ALTRES PUNTS DE REGISTRE
La presentació de documentació també es podrà realitzar a través dels registres dels organismes següents:
-
Oficines auxiliars d'assistència en matèria de Registres de la Universitat de València
-
Subdelegació de Govern
-
Oficines de Correus, mitjançant correu certificat




