Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent en Contractació Pública i Compliance

Dades generals
Objectius
El màster que es proposa té un enfocament multidisciplinari, i els seus objectius són els següents:

1r) En l'àmbit estricte de la contractació pública es persegueix el detallat coneixement del procés de contractació en les seues diferents fases, partint, per descomptat, de l'anàlisi del marc normatiu, tant nacional com comunitari, i dels principis generals que regeixen en aquesta matèria. A això s'afig la comprensió detallada del procediment administratiu de contractació, en les seues fases de preparació, adjudicació i execució, tal com està regulat en la vigent Llei de contractes. Des d'una perspectiva pràctica, l'alumnat ha d'adquirir la capacitat de preparar un expedient de contractació pública, així com d'elaborar els plecs o documents necessaris per al desenvolupament i execució dels contractes. A aquest efecte, també constitueix un objectiu fonamental del màster que l'alumne siga competent per a manejar amb soltesa els diversos instruments de licitació electrònica, a la qual obliga la Llei de contractes.

2n) Un segon objectiu del màster es refereix a l'adquisició dels coneixements de Dret penal necessaris per a reconéixer l'aparició de conductes delictives en el curs de l'elaboració de l'expedient administratiu, l'adjudicació o l'execució d'un contracte públic. La meta és que l'alumnat siga capaç de diferenciar les infraccions penals i administratives corresponents en aquesta matèria, identificant quan és necessari la intervenció dels tribunals penals davant aquelles irregularitats que puguen #produir al llarg del procediment de contractació i execució dels contractes. Amb el pla d'estudis d'aquest màster també es persegueix que l'alumnat puga comprendre els mecanismes d'investigació penal que desenvolupen els tribunals en la persecució dels delictes relacionats amb la contractació pública.

3r) En l'àmbit del Compliance es fixen dos objectius. D'una banda, es tracta d'aconseguir un coneixement teòric
del sistema penal de responsabilitat de les persones jurídiques, amb la finalitat que l'alumnat adquirisca la capacitat d'identificar els riscos de comissió de delictes per part d'aquests organismes, especialment en l'àmbit del sector públic, però també en l'àmbit privat, més desenvolupat en l'actualitat; així com el coneixement dels procediments i mesures necessaris per a minimitzar o impedir la comissió de delictes per part d'empreses públiques i privades. El segon objectiu a aconseguir és de caràcter pràctic, i consisteix en el fet que l'alumnat siga capaç d'elaborar un programa de compliment eficaç per a la prevenció de delictes, amb els requisits necessaris que ha de complir aquest programa per a superar una revisió de les auditories que puguen realitzar.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:On-line
Preu matrícula 2.100 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció01/10/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs juliol 2026
Edició7 ª
Codi títol25211390
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari Dimarts, dimecres i dijous classes en línia en directe (17.00 h.), amb possibilitat de visionar-les en diferit.
Lloc d'imparticióAula Virtual UV
Eixida professional
El compliance (compliment) és un terme que gradualment s'ha anat incorporant en la cultura empresarial i de negocis, fins al punt que en les empreses existeix cada vegada més una àrea sota aquesta denominació. El Compliance té a veure amb la supervisió pròpia del compliment de tota normativa, des de reglaments interns fins a regulacions externes. Pel fet que les regulacions són cada vegada més complexes i requereixen d'atenció especialitzada, el Màster de Formació Permanent en Contractació Pública i Compliance de de la Universitat de València presenta una gran oportunitat formativa en aquest àmbit. La figura del Compliance Officer cobra rellevància dins d'aquest marc de compliment normatiu, ja que s'encarrega de l'observació i esclariment de polítiques específiques i procediments determinats en una empresa. Les bones pràctiques eviten diverses problemàtiques en una organització, per la qual cosa la identificació, prevenció, monitoratge i detecció, així com la resolució de fallades i imprevistos, tenen a veure amb la labor del Compliance Officer. I això forma part fonamental dels objectius professionals del Màster de Formació Permanent en Contractació Pública i Compliance. En cursar el Màster de Formació Permanent en Contractació Pública i Compliance, els participants comptaran amb la formació necessària, teòrica i pràctica, per a: - Obtindre una especialització en l'àrea de contractació pública des de la perspectiva privada i també dins de l'Administració. - Comptar amb coneixements fonamentals que tenen a veure amb una mala praxi en la contractació pública. - Conéixer aquelles conductes que pogueren ser considerades com a delicte en l'àmbit de la contractació. - Aprendre com el compliance és una eina d'alta eficàcia que ajuda a la prevenció de delictes en empreses i institucions. - Detindre, previndre i solucionar els conflictes d'interés generats. Sens dubte, en conéixer l'enorme rellevància i gran valor que té el compliance en les empreses, s'entén que el professional que curse el Màster de Formació Permanent en Contractació Pública i Compliance comptarà amb totes les eines per a evitar riscos i potenciar la cultura empresarial. El seu paper sens dubte ajudarà a la creació i millora de processos i les condicions laborals dels qui formen part de l'empresa.
Direcció
OrganitzadorDepartament de Dret Administratiu i Processal
DireccióMaría de los Ángeles Jareño Leal
Catedrática de Derecho Penal. Universitat de València
Gabriel Doménech Pascual
Catedrático de Derecho Administrativo. Universitat de València
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció01/10/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Contractació pública
 Primer Part: Introducció i Plantejament General

1.- Història, Fonaments econòmics i Principis de la Contractació Pública (I)
2.-Història, fonaments econòmics i Principis de la Contractació Pública (II).
3.- Àmbit Subjectiu de la Llei de Contractes del Sector Públic. Poders adjudicadors. De les Administracions Públiques a altres entitats pertanyents al sector públic. Diferent nivell de subjecció. Especialitats en l'àmbit local (I).
4.- Àmbit Subjectiu de la Llei de Contractes del Sector Públic. Poders adjudicadors. De les Administracions Públiques a altres entitats pertanyents al sector públic. Diferent nivell de subjecció. Especialitats en l'àmbit local (II).
5.- Àmbit objectiu de la Llei de Contractes del Sector Públic (I). Encàrrecs de gestió, convenis i encàrrecs a mitjans propis.
6.- Àmbit objectiu de la Llei de Contractes del Sector Públic (II). Negocis jurídics exclosos. Contractes subjectes a regulació harmonitzada. Contractes administratius i contractes privats.
7.- Els tipus de Contractes i les seues especialitats. Del contracte d'obra, a la concessió d'obres i de serveis, el contracte de subministrament i el contracte de serveis i serveis per a la ciutadania. El risc operacional en les concessions. Nova regulació. Els contractes mixtos (I).
8.- Els tipus de Contractes i les seues especialitats. Del contracte d'obra, a la concessió d'obres i de serveis, el contracte de subministrament i el contracte de serveis i serveis per a la ciutadania. El risc operacional en les concessions. Nova regulació. Els contractes mixtos (II)
9.- La Col·laboració Público-Privada i la gestió dels fons next generation. Impacte en la contractació pública.

Segona Part: Les Parts i els requisits per a contractar

10.- Parts en la contractació pública - L'òrgan de contractació, la mesa de contractació, comissions o tècnics de valoració d'ofertes (I).
11.- Parts en la contractació pública. El licitador. Requisits per a contractar.- Capacitat,
 o de la Administración electrónica como mecanismo o de l'Administració electrònica com a mecanisme per a dotar de major transparència i seguretat jurídica els procediments de contractació (I).
22.- La licitació electrònica en el marc de l'Administració electrònica com a mecanisme per a dotar de major transparència i seguretat jurídica els procediments de contractació (II).
23.- Sistemes de racionalització de la contractació: centrals de compra, acord marc, sistemes dinàmics d'adquisició, catàlegs electrònics.
24.- Procediment obert, obert simplificat i sumari.
25.- Procediment restringit i licitació amb negociació.
26.- Procediment d'associació per a la innovació, el dialogue competitiu i el concurs d'idees i de projecte.
27.- Els procediments de selecció del contractista. Contractes menors.
28.- La Valoració de les ofertes (criteris d'adjudicació). Millor relació qualitat-preu, subhasta electrònica. Valors anormals, criteris de desempat.
29.- Clausulas mediambientals i per a la innovació.
30.- Clàusules socials.
31.- Taller pràctic

Quarta Part: Perfecció dels contractes i fase d'Execució

32.-Perfecció dels contractes públics. L'Adjudicació i formalització dels Contractes, les garanties.
33.-La Fase d'execució. Les potestats de les Administracions públiques (i). La figura del responsable del Contracte (I).
34.- La Fase d'execució: La modificació dels contractes, cessió i subcontractació. Controls en l'execució dels contractes (II).
35.-La Fase d'execució. Extinció dels contractes. Incompliment del contracte. Controls en l'execució dels contractes. La figura del responsable del contracte. (III)
36.- Qüestions laborals relacionades amb la contractació pública.
37.- Taller pràctic.
38.- La Governança en la Contractació Pública. Els nous mecanismes de control de la contractació pública. L'Oficina Independent de Regulació i Supervisió de la Contractació, l'Oficina Nacional d'Avaluació.
39.- El sistema de revisió de la contractació pública. Recursos. Recurs Especial en matèria de Contractació. Invalidesa dels Contractes. Els Tribunals Administratius de Recursos Contractuals.
 
Compliance
 1. La responsabilitat penal de les persones jurídiques: delictes i jurisprudència.
2. Sistemes de gestió de Compliance. Normativa aplicable.
3. L'anàlisi de riscos. Mapa de riscos i judici de probabilitat.
4. El Codi ètic i polítiques i procediments de prevenció en el sistema de Compliance
5. L'oficial de compliment o compliance officer. Perfil professional. Funcions, obligacions i responsabilitats.
6. La responsabilitat penal del compliance officer.
7. Els canals de denúncia interns i externs. Referència a les denúncies anònimes i la seua tramitació.
8. La formació de l'empleat com a element essencial de prevenció.
9. El sistema disciplinari en l'àmbit del Compliance.
10. La revisió del sistema de Compliance: auditories i actualització.
11. Compliance específic per al sector públic: polítiques per a evitar el conflicte d'interés, polítiques antifrau, polítiques antisoborno i altres polítiques.
12.- Els plans antifrau per a l'obtenció dels Fons Next Generatión.
13. Les pràctiques col·lusòries entre empreses en l'àmbit de la contractació pública.
14. Les eines de big data per a la prevenció i detecció de delictes en el sector públic. Els sistemes de gestió d'alertes.
15. Visió dels sistemes de Compliance des de la perspectiva jurisprudencial.
16. Implantació d'un programa de Compliance.
 
Dret penal i contractació pública
 1.-Delicte de prevaricació
2.-Delictes de fraus i negociacions i activitats prohibides als funcionaris públics.
3.-Delicte de tràfic d'influències
Distinció entre conductes delictives i infraccions administratives.
4.-Delicte de malversació.
5.-Delictes relacionats amb les subvencions públiques, la signatura de convenis i la contractació internacional
6.- Delicte de suborn.
7.- Delicte de finançament il·legal de partits polítics.
8.-Delictes d'infidelitat en la custòdia de documents, violació de secrets i ús d'informació privilegiada
9.-Responsabilitat penal, disciplinària i civil derivada de delicte dels funcionaris públics. El comís administratiu.
10.-La investigació policial dels delictes de corrupció pública
11.-Instrucció i enjudiciament dels delictes de corrupció pública
12.-Les garanties penals i l'enjudiciament dels delictes relacionats amb la corrupció pública.
13.-La protecció de les dades personals i de la intimitat en la investigació dels delictes de corrupció.
14.-La funció de l'interventor en la prevenció de conductes irregulars en la contractació pública
15.-Legislació de Transparència i protecció de dades personals
 
Realització de treball de fi de màster
 S'inclouen ací tots els temes assenyalades en les tres assignatures que componen el Màster.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
María Josefa Alonso Mas Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Carlos Alberto Amoedo Souto Catedrático de Escuela Universitaria. A Coruña
María del Pilar Batet Jiménez Jefa del Servicio de Contratación y Central de Compras de la Diputación Provincial de Castellón.
Víctor Bethencourt Rodríguez Ayudante/a + info
Patricia Amparo Boix Maño Letrada Mayor del Consell Juridic Consultiu de la Comunitat Valenciana. Prof. As. de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Andrés Boix Palop Professor Titular de Dret Administratiu. Universitat de València + info
Irene Bravo Rey Profesor/a Asociado de Universidad + info
Ana Isabel Bueno Bueno Responsable del servicio de organización de las TIC. Conselleria de Hacienda, Economía y Administración Pública
María Concepción Campos Acuña Secretaria de Administración Local. Red Localis. Doctora en Derecho.
María Elena Cristóbal Rodríguez Analista en la Unidad de Inteligencia Económica de la Dirección de Competencia de la CNMC
Silvia Díez Sastre Profesora Titular de Derecho administrativo. Universidad Autónoma. Madrid
Gabriel Doménech Pascual Catedrático de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Elisenda Escoda Ruanes Técnica de la Dirección de Prevención. Oficina Antifraude de Cataluña
Sergio Fernández Monedero Consejero. Cuatrecasas - Gonçalves Pereira, S.L.P.
Javier Font Miret Intervención General de la Administración del Estado (IGAE) Auditor Nacional. Director de Área de la ONA
Vicent Eliseu Frigols i Brines Ayudante/a Doctor/a + info
Julia García-Royo Díaz Vocal Asesora. Subdirección de Ayudas Públicas e Informes de Proyectos Normativos Dpto. Promoción de la Competencia COMISIÓN NACIONAL DE LOS MERCADOS Y LA COMPETENCIA
Manuel Gómez Tomillo
Elena Rosa Hernáez Salguero Consejera del Tribunal de Cuentas
José Alberto Ituren Oliver Profesor/a Titular de Universidad + info
María de los Ángeles Jareño Leal Catedrática de Derecho Penal. Universitat de València + info
Beatriz Montes Sebastián Interventora delegada adjunta de la viceintervención general de control financiero y auditoría de la Generalitat
Miguel Ángel Moreno Alcázar Prof. Titular de Derecho Penal. Universitat de València + info
José Antonio Moreno Molina Catedrático de Universidad. Dpto. Derecho Administrativo. Universidad de Castilla-La Mancha.
Adán Nieto Martín Catedrático de Derecho penal. Universidad Castilla-La Mancha
María Idoia Olloquiegui Sucunza Abogada. Prof. Asociada de Derecho Penal. Universitat Jaume I de Castelló.
Josep Ortiz Ballester Abogado. Coordinador del Área de Derecho Público en la oficina de Barcelona de Gómez-Acebo & Pombo
Íñigo Ortiz de Urbina Gimeno Profesor Titular de Derecho Penal. Universidad Complutense. Madrid
Alberto Palomar Olmeda Socio de Broseta Abogados, Área de Derecho Público
Francisco Parra Benítez Abogado del Estado. Jefe de la Abogacía del Estado. Comunidad Valenciana.
Ignacio Pérez López Viceinterventor General de Control Financer i Auditories. Intervenció General. Generalitat Valenciana.
Diego Pérez Martínez Director División Jurídico Institucional de la Autoridad Independiente de Responsabilidad Fiscal.
Israel Rodríguez Gracia Gestor de Contratación Electrónica. Universidad de Almería
Carlos Sáiz Díaz Socio. Gómez-Acebo & Pombo Abogados.
Carlos Alberto Sáiz Peña Socio de Risk & Compliance de Ecix Group, S.L.
Fernando Sánchez Magdalena Teniente Coronel de la Guardia civil. Madrid. Responsable del Área del análisis e investigación fiscal y de fronteras.
Alba Soriano Arnanz Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Francisco José Sospedra Navas Magistrado de la sala contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Catalunya
Carlos Soucase Furió Economista. Director de Governance, Risk & Compliance de Broseta Compliance, S.L.
Adrián Todolí Signes Profesor/a Titular de Universidad + info
Eloy Velasco Núñez Magistrado. Audiencia Nacional.
Margarita Vento Torres Secretaria de la Junta Superior de Contratación Administrativa de la Generalitat Valenciana
Rosa María Vidal Monferrer Socia Directora de Broseta Abogados. Abogada del Estado en excedencia.
Metodologia
Metodologia
L'ensenyament de la matèria s'efectua mitjançant classes teòriques i pràctiques.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Funcionaris i empleats públics, advocats, economistes i altres professionals involucrats en la contractació pública, com a consultors, auditors i enginyers.
Criteris admissió
Funcionaris i empleats públics, advocats, economistes i altres professionals involucrats en la contractació pública, com a consultors, auditors i enginyers.
Resultats d'aprenentatge
Transferència dels coneixements adquirits a una correcta elaboració de l'expedient de contractació pública -Aplicació a aquest expedient dels principis generals de la contractació, especialment pel que es referisca a assegurar la transparència i la igualtat d'oportunitats -Projectar un contracte públic amb estricte respecte a les regles del procediment administratiu -Incorporar els criteris més adequats per a seleccionar el contracte públic en els casos en què no existeix concurrència competitiva (contractació directa), segons criteris del major interés per a l'Administració com a servei públic -Traslladar a la contractació amb l'empresa privada, com a adjudicatària del contracte, els criteris d'ètica i bon govern -Controlar la legalitat penal en el procediment de contractació i evitar la comissió de delictes en aquesta matèria -Projectar un programa de Compliance adaptat a les necessitats concretes de l'empresa pública i privada, inclosa el seu vessant de caràcter penal.
Contacte