Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

GRAU EN INTEL·LIGÈNCIA I ANALÍTICA DE NEGOCIS

  • Assignatura:Màrqueting Digital
  • Codi:36505
Crèdits 6
Caràcter Formació bàsica

Grups BI

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 130/05/2022
Data convocatòria 227/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
I0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDimecres10:3012:30AULA INFORMATICA S401 AULARI SUD
T0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDilluns12:3014:30AULA S110 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MARIN GARCIA, ANTONIOI0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV
BADENES ROCHA, ALBERTOT0Comercialització i Investigació de Mercats UV AYUDANTE DOCTOR/A UV