• Ajudes a Projectes de Cooperació

28/06/17

Concessió de les ajudes per a projectes de cooperació 2017

Publicada la resolució de la Vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes per a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i solidaritat, per a associacions i col·lectius d'estudiants de la Universitat de València de l’any 2017, així com la normativa d’execució de les ajudes.

Les associacions i col·lectius beneficiaris hauran d’acceptar formalment les ajudes fins al 12 de juliol de 2017.

• La Nau dels Estudiants

23/06/17

La Nau dels Estudiants. Espai de formació

Ja podeu matricular-vos en els cursos de La Nau dels Estudiants. La matrícula està oberta des del 19 de juny fins al 31 d'agost.
    Si eres nou en la Universitat aprofita aquesta formació extra per començar el curs encara millor. Podràs aprendre tècniques d'expressió oral i escrita, habilitats per parlar en públic o fer projectes, entre d'altres.

• Xarxa Vives d'Universitats

19/06/17

Concessió de les Ajudes Drac Estiu 2017

Publicada la resolució de 16 de juny de 2017, de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes Drac Estiu 2017 per a estudiants de la Universitat de València en el marc del programa de mobilitat de la Xarxa Vives d’universitats.

Les persones beneficiàries hauran d'acceptar expressament l'ajuda concedida, mitjançant imprés normalitzat. El termini d'acceptació finalitza el 26 de juny de 2017.

• Xarxa Vives d'Universitats

19/06/17

Concessió de les ajudes Drac Formació Avançada

Publicada la Resolució de la vicerrectora d'Estudis de Grau i Política Lingüistica de la Universitat de València, de 16 de juny de 2017, per la qual es concedeixen les ajudes de mobilitat - Drac Formació Avançada any 2017. Primera resolució (sol·licituds presentades fins al 15 de maig de 2017)

Els beneficiaris i les beneficiàries hauran de lliurar al SeDI, abans del 15 de setembre de 2017 la documentació següent:

• Informe económic [model d'informe]
    • Còpia del certificat d'assitència a l'activitat.
    • Factures i tiquets originals de les despeses de desplaçament, allotjament i matrícula.
    • Certificat de titularitat del compte bancari, si s'ha canviat.
  • Beques de formació complementària de l'INTA per a titulats

14/06/17

Beques de formació complementària de l'INTA per a titulats

L'Institut Nacional de Tècnica Aeroespacial " Esteban Terradas" (INTA), convoca 23 beques de formació complementària per a titulats de Grau, , Enginyeria, Enginyeria Tècnica +Màster oficial o equivalents.

El desenvolupament de les beques serà a les distintes dependències de l'lNTA. La beca té una durada de dos anys, prorrogable per un any més i té una dotació económica de 1.000.-€ bruts mensuals.

El termini de sol·licituds finalitza el 3 de juliol de 2017. Més informació ací

• Beques Erasmus Pràctiques curs 2017-2018

13/06/17

Beques Erasmus Pràctiques curs 2017-2018

Oberta la convocatòria de beques  per a la realització de pràctiques en empreses i organitzacions de països que participen en el programa Erasmus+ per al curs 2017-18. Hi ha dos modalitats: A) pràctiques curriculars per a estudiants, i B) pràctiques per a recents titulats del curs 2016-17. La sol·licitud està disponible a través del formulari on-line ENTREU. Termini de presentació de sol·licituds: del 12 de juny fins el 14 de juliol de 2017. Més informació a la convocatòria.

• Beques pràctiques Diputació de València- Modalitat Post 2017

13/06/17

Beques pràctiques Diputació de València- Modalitat Post 2017

La Diputació de València convoca 21 beques per a la realització de pràctiques formatives per a jóvens postgraduats en projectes singulars de diverses àrees de la seua competència . Els sol·licitants hauran d'estar empadronats en algun municipi de la província de València. La beca té una durada de sis mesos i una dotació econòmica de 1.000.-€/mes bruts.  Termini de presentació de sol·licituds fins al 22 de juny de 2017. Més informació ací.

• 13/06/17

"LA DIPU ET BECA 2017" Ajuntament de València

L'Ajuntament de València convoca 75 beques de pràctiques amb una dotació económica de 500€ bruts mensuals i dos mesos de durada a gaudir durant els mesos de juliol i agost.

Aquestes beques van dirigides als estudiants universitaris de grau i màster oficial de les titulacions requerides a la convocatòria i que acrediten la seua residència administrativa a qualsevol municipi de la provincia de València, sent mèrit preferent estar empadronat a la ciutat de València.

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del 14 fins al 19 de juny de 2017. Més informació açí

• Ajudes iniciació a la investigació

07/06/17

Concessió de les ajudes per a la iniciació a la investigació 2016-2017

Publicada la resolució de 31 de maig de 2017, de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes per a la iniciació a la investigació 2016-2017.

• correcció d'errades

06/06/17

Correcció d'errades Resolució ajudes a l'estudi UV curs 15-16

Correcció d'errades de la Resolució de 9 de maig de 2017 per la qual es resolen les ajudes a l'estudi per als i les estudiants que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València, curs 2015-2016.