• Ajudes predoctorals programa

18/01/17

Ajudes predoctorals programa " Salvador de Madariaga" 2017

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports convoca 12 ajudes per a contractes predoctorals a l'Institut Universitari Europeu de Florència en les àrees de Dret, Economía, Història, Ciència Política i Sociología contemplades dins del Conveni Marc del Programa Salvador de Madariaga. Està dirigida a titolats universitaris de llicenciatura, màster o equivalents de les àrees anomenades, sempre que l'obtenció del títol haja sigut amb anterioritat al 10 de juliol de 2017 i siguen  menors de 30 anys, a mès hi hauràn de posseir el Certificat dl nivell C1 d'angés. Termini de presentació de sol·licituds fins al 31 de gener de 2017. Més informació ací.

• Ajudes FPU per a contractes predoctorals 2016-17

Ajudes FPU per a contractes predoctorals 2016-17

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports convoca un total de 850 ajudes per a contractes predoctorals destinades a estudiants de doctorat que desitgen a més de realitzar la seua formació investigadora formar-se com docents universitaris. El termini de presentació de sol·licituds comença el 19 de gener i finalitza el 3 de febrer de 2017. Més informació ací

• Ajudes per a cursos d'immersió lingüística en la UIMP per a Mestres

17/01/17

Ajudes per a cursos d'immersió lingüística en la UIMP per a Mestres

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca 1.005 ajudes per a seguir un curs d'immersió lingüística en anglés de 5 dies de durada organitzat per la Universitat Internacional Menéndez Pelayo. Està dirigit a graduats i diplomats en Magisteri i titulats del Màster de Professorat de Secundària amb una nota mitjana al menys de 8 punts, que hagen sigut becaris del Ministeri als cursos 2015-2016, 2014-2015 o 2013-14. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de febrer de 2017. Podeu trobar més informació a la convocatòria.

• Ajudes per a cursos d'immersió en llengua anglesa de l'UIMP 2017

Ajudes per a cursos d'immersió en llengua anglesa de l'UIMP 2017

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca 14.000 ajudes per a seguir un curs d'immersió en llengua anglesa de 5 dies de durada, organitzat per la Universitat Menéndez Pelayo (veure seus i data de començament). Les ajudes van dirigides a estudiants universitaris que hagen sigut becaris del Ministeri en algun dels cursos 2014-2015 o 2015-2016. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de febrer de 2017. Trobareu més informació a la Convocatòria.

17/01/17

Resolució convocatòria beques finalització curs 16/17 de la G.V.

RESOLUCIÓ de 29 de desembre de 2016, de la directora general d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual es concedeixen les beques per a l’alumnat que finalitze els seus estudis universitaris en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs 2016-2017.

Per a més informació clica ací.

Resolució convocatòria beques salari lligades a la renda curs 16-17

RESOLUCIÓ de 29 de desembre de 2016, de la Direcció General d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s’adjudiquen i es deneguen les beques salari lligades a la renda per a la realització d’estudis universitaris en el curs acadèmic 2016-2017 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

Per a més informació clica ací.

• estudis

11/01/17

Resolució beques promoció excel•lència acadèmica

RESOLUCIÓ de 16 de desembre de 2016, per la qual es concedeixen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica destinades als qui hagen conclòs, durant el curs acadèmic 2014-2015, estudis d’educació universitària en les universitats públiques i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV). Més informació.

10/01/17

Resolució convocatòria beques Generalitat curs 2015-2016

RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2016, de la Direcció General d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s’adjudiquen i es deneguen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2015-2016 en les universitats de la Comunitat Valenciana. Més informació

• Resolució beques GVA d'estudis universitaris curs 2015-16

09/01/17

Resolució beques GVA d'estudis universitaris curs 2015-16

La Conselleria d'Educació ha publicat al DOGV del dia 5/01/17 la resolució d'aquestes beques per a la realització d'estudis universitaris de grau i màster  curs 2015-16 a les universitats de la Comunitat Valenciana. Més informació ací.

• Beques de pràctiques en matèria de recursos pesquers, aqüicultura  i economia financera

29/12/16

Beques de pràctiques en matèria de recursos pesquers, aqüicultura i economia financera

El Ministeri d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Mediambient convoca 9 beques de formació tècnica i pràctica en aquestes matèries, dirigides al titulats d'àrees relacionades amb els recursos pesquers i la aqüicultura i l'economía financera. La dotació econòmica és de 1.050.-€ bruts/mes. El termini de sol·licituds finalitza el 17 de gener de 2017. Més informació ací