• Tastallengües Setembre 2017

19/09/17

Tastallengües Setembre 2017

El Servei de Política Lingüística celebra, el proper 21 de setembre aquesta activitat lúdica amb la finalitat d'afavorir la integració dels estudiants internacionals i la promocío del multilingïsme entre la comunitat universitária. l'assistència és gratuïta i oberta a tota la comunitat universitària. Més informació ací.

• Ajudes a associacions

19/09/17

Ajudes a associaciones per a activitats socioculturals

Us recordem que el segon termini de presentació de sol·licituds d'ajudes a projectes socioculturals es tanca el dia 25 de setembre de 2017. Les ajudes es demanen a través d'ENTREU. Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç​.

• I Edició dels PREMIS EBC al millor Treball Fi de Grau (TFG) i al millor Treball de Fi  de Màster (TFM)

18/09/17

I Edició dels PREMIS EBC al millor Treball Fi de Grau (TFG) i al millor Treball de Fi de Màster (TFM)

La Càtedra EBC convoca la primera edició dels Premis EBC al millor Treball Fi de Grau (TFG)  i al millor Treball Fi de Màster (TFM) realitzat per estudiants que hagin obtingut el seu títol en la Universitat de València, mitjançant la realització d’un TFG o d'un TFM en alguna temàtica relacionada amb l’Economia del Bé Comú.

Podran optar al premi tots aquells estudiants, de qualsevol nacionalitat, que hagin presentat i aprovat el seu TFG o TFM en la Universitat de València durant el curs 2015-2016.

El premi adreçat al millor TFG està dotat d’un import de 500 euros i al millor TFM amb 1.000€. El termini de presentació de sol·licituds s’inicia el 10 de Juliol de 2017 i finalitza el 15 d’octubre de 2017. Més informació ací

• Beques de formació de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris.

18/09/17

Beques de formació de l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris.

L'AEMPS convoca 14 beques de formació en distintes modalitats relacionades amb l'evaluació i investigació clínica, dirigides a Llicenciats o Graduats en Farmàcia, Biologia, Biotecnologia, Quimica i Medicina amb finalització d'estudis a l'any 2012 o posteriors. Termini de presentació de sol·licituds fins al 18 d'octubre de 2017. Llegir més.

• Ajudes als estudiants de la UV amb discapacitat i/o necessitats especials per a la pràctica esportiva

18/09/17

La Universitat de València i la Càtedra Divina Pastora convoquen diverses ajudes dirigides als estudiants de la UV amb discapacitat i/o con necessitats especials derivades d'una discapacitat, per a la pràctica esportiva. Aquestes convocatòries són: per a la pràctica d'activitats fisicoesportives o per activitats esportives de competició del segon quadrimestre 2016-17 i primer quadrimestre 2017-18. Més informació ací

• Ajudes mobilitat predoctoral per a estades breus del FPI

18/09/17

Ajudes mobilitat predoctoral per a estades breus del FPI

Es convoquen ajudes a la mobilitat predoctoral per a realitzar estades breus en centres de I+D diferents als que s'estiga adscrit, destinades al Personal Investigador en Formació (FPI) de les convocatòries 2012, 2013 i 2014 i de convocatòries anteriors.

Les ajudes es podràn sol·licitar en altres centres de I+D, públics o privats, empreses a Espanya o a l'estranger, sempre que siga en localitat distinta on està realitzant-se l'activitat. La durada minima serà de dos mesos i màxima de quatre dins de l'any 2018. Les ajudes comprenén: allotjament i manutenció, viatje,  i la quantitat de la ajuda variarà segons la destinació.  Termini de presentació de sol·licitds des del 12 de setembre fins al 26 de setembre de 2017. Més informació ací.

• Beques de pràctiques arxivística, documental i bibliotecaria al Senat 2017-18

Beques de pràctiques arxivística, documental i bibliotecaria al Senat 2017-18

Les Corts Generals convoquen 15 beques de formació pràctica arxivística, documental i bibliotecària relacionada amb l'activitat oficial del Senat, van dirigides a titulats universitaris del Grau en Informació i Documentació, o Diplomatura o Llicenciatura en Biblioteconomia. Les beques tenen una durada d'un any i una dotació econòmica mensual de 800.-€ bruts. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de setembre de 2017. Trobareu més informació ací

• Beques de pràctiques sobre comunicació institucional del Senat 2017-18

Beques de pràctiques sobre comunicació institucional del Senat 2017-18

Les Corts Generals convoquen 3 beques de formació pràctica sobre comunicació institucional interna i externa relacionada amb l'activitat del Senat destinades a titulats de Grau o llicenciatura en Periodisme. La beca té una durada d'un any i una dotació econònica mensual de 900.-€ bruts. El termini per a presentar les sol·licituds finalitza el 29 de setembre de 2017. Més infomació ací.

• Beques pràctiques en estadistica a la Direcció Gral. d'Analisi, Politiques públiques GVA

18/09/17

La Direcció General d'Anàlisi, Politiques Públiques i Coordinació del Gabinet del President de la Generalitat convoca 2 beques de pràctiques en matèria d'estadística  dirigides al titulats en Matemàtiques o Estadística. trobareu més informació ací.

• Cursos de nivell de Física, Matemàtiques i Química de l'ETSE

14/09/17

Cursos de nivell de Física, Matemàtiques i Química de l'ETSE

L'ETSE ofereix aquests cursos de nivell per als seus estudiants de nova incorporació que necessiten un reforçament en les màteries de Física, Matemàtiques i Química. Els cursos començaran el porper 18 de setembre. Trobareu informació de cursos, horaris i matrícula ací.