• Premis d'Escriptura de Creació

27/07/16

Concessió dels Premis d'Escriptura de Creació. 13a edició

Publicada la resolució per la qual es concedeixen el Premis Universitat de València d'Escriptura de Creació en la seua 13a edició.

• Parlem d'Art

21/07/16

Parlem d'Art. Selecció de projectes

Publicada la resolució per la qual es seleccionen els projectes de la II edició del programa Parlem d'Art.

[Méss informació]

• Art Públic

21/07/16

Mostra d'Art Públic. Projectes artístics seleccionats

Publicada la resolució per la qual es seleccionen els projectes artístics de la XIX Mostra d'Art Públic per a joves creadors Art Públic/Universitat Pública.

• Ajudes a Projectes de Cooperació

19/07/16

Resolució de 12 de juliol de 2016 per la qual es concedeixen les ajudes per a projectes de cooperació 2016

Ha estat publicada la resolució de la Vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes per a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i solidaritat, per a associacions i col·lectius d’Estudiants i Estudiantes de la Universitat de València de l’any 2016, així com la normativa d’execució de les ajudes i el logotip per integrar en els instruments de comunicació.

Les associacions i col·lectius beneficiaris hauran d’acceptar formalment les ajudes fins al 8 de setembre de 2016.

• Drac

18/07/16

Segona concessió Drac Estiu 2016

Publicada la resolució de 12 de juliol de 2016, de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes Drac Estiu 2016 (segona adjudicació).

Les persones beneficiàries hauran d'acceptar expressament l'ajuda concedida, mitjançant imprés normalitzat. El termini d'acceptació finalitza el 29 de juliol de 2016.

• Ajudes iniciació a la investigació

15/07/16

Concessió de les ajudes per a la iniciació a la investigació 2015-2016

Publicada la resolució de 12 de juliol de 2016, de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen les ajudes per a la iniciació a la investigació 2015-2016.

• birret

15/07/16

Convocatòria per alumnat que finalitze estudis el curs 16-17

RESOLUCIÓ d’11 de juliol de 2016, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a l’alumnat que finalitzarà els estudis universitaris en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs 2016-2017.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 15 d’octubre.

• Beques

Convocatòria beques salari lligades a la renda curs 16-17

RESOLUCIÓ de 5 de juliol de 2016, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques salari lligades a la renda per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2016-2017 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

El termini finalitza el 30 de setembre de 2016.

Per a més informació clica ací.

• Pesones

Convocatòria beques col·laboració curs 16-17

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca beques de col·laboració dirigides a estudiants universitaris que vagen a finalitzar els seus estudis de segon cicle o de Grau o que estiguen cursant un primer curs de Màster universitari oficial.

El termini de presentació de sol·licituds va des del 10 de juliol fins al 15 de septembre ambdos inclòs. Podeu ampliar-ne informació clicant ací.

• Ajudes per a esportistes d'alt nivell, alt rendiment i èlit de la UV 2016-17

Ajudes per a esportistes d'alt nivell, alt rendiment i èlit de la UV 2016-17

La Universitat de València convoca ajudes per als seus esportistes d'alt nivell, alt rendiment i d'èlit matriculats en estudis de grau, màster oficial i doctorat el curs 2016-17.

Tots ells rebran una ajuda acadèmica i tambè es concediran 125 ajudes econòmiques de 400.-€ cada una als que obtinguen major puntuació. A més als 20 esportistes amb més puntuació matriculats de grau tambè tindran l'ajuda de matricula gratuïta. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert des del 14 juliol fins al 30 de setembre de 2016. Més informació ací.