• Beques de postgrau en Estadística

23/10/14

Beques de postgrau en Estadística

L'Institut Nacional d'Estadística convoca 12 beques amb la finalitat de fomentar i promocionar l'investigació estadística, així com el desenvolupament e implantació de processos estadístics, mitjançant la formació de postgraduats, amb una durada màxima de dotze mesos. Esta beca va dirigida a llicenciats, arquitectes, enginyers o graduats. El termini de presentació acaba l'11 de Novembre de 2014. BOE 23/10/2014

• Campanya de donació de sang

22/10/14

Campanya de donació de sang

La Universitat de València en col·laboració amb el Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana posa en marxa una Campanya de Donació de Sang als tres campus de la UV.

Tots i totes podem participar de forma altruista en la donació de sang, i a més a més amb aquesta campanya, els estudiants podeu implicar-vos en el procés de formació i informació al voltant de la importància que un gest tan senzill com és la donació té, per a tota la ciutadania.

• Beques de pràctiques per a archivers, bibliotecaris i documentalistes

21/10/14

Beques de pràctiques per a archivers, bibliotecaris i documentalistes

El Congres dels Diputats espanyol convoca dotze beques de formació pràctica destinades a llicenciats o graduats en qualsevol de les branques de Ciències Socials i Jurídiques o Humanitats  amb coneixements específics d'al menys 300 hores lectives en matèries relacionades amb serveis d'informació, catalogació en format MARC.ABSYNET, atenció a l'usuari, digitalització, i més. Les beques tindran una durada de dotze mesos i una dotació económica de 1.075€ bruts/ mensuals. Presentació de sol·licitudes fins al 9 de Novembre de 2014. BOE 20/10/14

• Beques

16/10/14

Concessió beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica

RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2014, del director general d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual es concedixen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica dels alumnes que hagen conclòs, durant el curs acadèmic 2012-2013, estudis d’educació universitària en universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyances Artístiques de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

• Beques

16/10/14

Resolució beques curs acadèmic 13/14 de la Generalitat Valenciana per circumstàncies econòmiques sobrevingudes

Publicada la CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 2 de octubre de 2014, del director general d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, de l’Orde 8/2014, de 30 de gener, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris en els casos en què concórreguen circumstàncies econòmiques sobrevingudes durant el curs acadèmic 2013-2014 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, en la qual apareix la relació dels alumnes beneficiaris.

• Estudiants en classe

06/10/14

Tercera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

Publicada la tercera resolució de concessió, parcial i provisional, del Delegat del Rector per a Estudiants de les ajudes a l'estudi per a estudiants i estudiantes que cursen estudis oficials a centres propis de la Universitat de València 2013-2014. Els expedients que no apareguen en cap dels annexos publicats, es resoldran en pròximes resolucions. [Més informació]

• Concessió Ajudes Erasmus financiades pel Ministeri d'Educació en el marc del Programa Erasmus +

06/10/14

S'ha publicat al BOE del 4/10/14 la resolució per la qual s'adjudiquen les quantíes individuals de les ajudes d'estudis i de pràctiques en la modalitat A  del programa Erasmus+ per a la mobilitat dels estudiants d'institucions d'educació superior, financiades pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. El pagament serà únic, una vegada començada l'estància i presentat el certificat que justifique l'incorporació a l'institució de destí o centre de pràctiques. Aquest certificat s'aportarà per via electrónica en la seu del Ministeri d'Educació en el termini de deu dies naturals des de l'incorporació definitiva. Contra la present resolució podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes.