• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

01/08/14

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

31/07/14

Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

Nova edició dels tallers de La Nau dels Estudiants. La nostra programació ofereix 20 tallers que tindran lloc al Campus dels Tarongers del 8 a l’11 de setembre del 2014. Es tracta d’oferir-vos diferents instruments dins de l’àrea de Recursos per a l’estudi, amb l’objectiu de posar al vostre abast els instruments necessaris per afrontar el nou curs que ara comença.

Enguany presentem una novetat en el plantejament de la nostra proposta: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS o 2 crèdits de lliure elecció podeu fer un taller de 20 hores o bé combinar diversos tallers dels diferents mòduls formatius fins a aconseguir 20 hores de formació.

La matrícula als tallers podrà efectuar-se a partir del dilluns 21 de juliol.

[+ informació]

• Ajudes a Projectes de Cooperació

31/07/14

Resolució de 28 de juliol de 2014 per la qual es concedeixen les ajudes per a projectes de cooperació 2014

Ha estat publicada la resolució del Delegat del rector per a Estudiants per la qual es concedeixen les ajudes per a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i solidaritat, per a associacions i col·lectius d’Estudiants i Estudiantes de la Universitat de València de l’any 2014, així com la normativa d’execució de les ajudes i el logotip per integrar en els instruments de comunicació.

Les associacions i col·lectius beneficiaris hauran d’acceptar formalment les ajudes fins al 20 de setembre de 2014.

• Primera resolució Borses de Viatge 2014

29/07/14

Primera resolució Borses de Viatge 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es fa la primera adjudicació de les borses de viatge 2014, corresponent a les sol·licituds presentades fins al 31 de maig de 2014.

[Més informació]

• Acord de Col·laboració Universitat-MetroValencia

28/07/14

Acord de Col·laboració Universitat de València-MetroValencia

Renovat l'acord de col·laboració amb MetroValencia, el termini de sol·licitud de noves targetes començarà l'1 de setembre. Els posseïdors de targetes del curs passat hauran de reactivar-les entre l'1 i el 30 de setrembre, en cas contrari quedaràn bloquejades. Es mantenen els preus del curs 2013-2014.

• Mapa Peters

24/07/14

Concessió de les borses de viatge del Màster en Cooperació al Desenvolupament

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es concedeixen les borses de viatge del Màster en Cooperació al Desenvolupament de la Universitat de València. El termini per a l'acceptació de l'ajuda finalitza el 21 de setembre de 2014.  [Més informació]

• Beques de Col·laboració d'estudiants en departaments universitaris per al curs 2014-15

18/07/14

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca un total de 2.356 beques de col·laboració (99 per a la Universitat de València) dirigides a estudiants universitaris que vagen a finalitzar els seus estudis de segon cicle o de Grau o que estiguen cursant un primer curs de Màster universitari oficial. Els sol·licitants han de presentar un projecte de col·laboració degudament avalat i puntuat pel Consell del Departament corresponent, que es desenrotlle dins d'alguna línea d'investigació que, en tot cas, guardarà relació amb matèries troncals u obligatòries del títol que s'estiga cursant.

El termini de presentació de sol·licituds va des de el 15 de juliol fins al 15 de septembre ambdos inclòs. Podeu ampliar-ne informació al BOE del 12 de juliol de 2014.