• Ajudes a l'estudi 2013-2014

17/04/14

Ajudes a l'estudi 2013-2014

Resolució de 14 de març de 2014, de la Delegat del Rector per a Estudiants de la Universitat de València, per la que es convoquen les ajudes a l'estudi, curs 2013-2014, per a estudiants que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 28 d'abril de 2014.

• Beques de formació i investigació del Museu Nacional del Prado 2014

14/04/14

Beques de formació i investigació del Museu Nacional del Prado.

Convoca 4 beques per a distintes àrees:

1. Beca per a proyectes a desarrollar al departament de Pintura Flamenca i Escola del Nord, en col·laboració amb el Meadows Musem de Dallas ( EEUU). Dirigida a Titulats en Història de l'Art . Termini de sol·licituds fins al 8 de may de 2014. (BOE del 12 d'Abril de 2014)
    2. Beca per a l'àrea d'educació i noves tecnologíes. Dirigida a Llicenciats o Graduats en Diseny digital, Història de l'Art, Belles Arts, Humanitats, Pedagogía i Magisteri. Termini de sol·licituds fins al 2 de may de 2014. (BOE 12 d'abril de 2014)
    3.  Beca per a l'àrea de restauració del Museu, en concret en el taller d'escultura. Dirigida a Llicenciats o Graduats en Història de l'Art i de Màster i Doctorat en Història de l'Art. (BOE 12 d'abril de 2014)
    4. Beca per a l'àrea de Biblioteca; Archiu i Documentació. Dirigida a Llicenciats o Graduats en Informació i Documentació amb domini dels idiomes anglés i francés. Termini de sol·licituds fins al 8 de may de 2014. (BOE del 12 d'abril de 2014)

• Beques TALENT 2014 de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial

14/04/14

Beques TALENT 2014 de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial

L'IVACE convoca un màxim de 30 beques per a realitzar pràctiques en comerç exterior a les seus oficines a València i les seus delegacions a l'exterior, a associacions, instituts tecnològics, i altres entitats sectorials de la Comunitat Valenciana i a empreses i organismes de promoció de la internacionalització.

Les pràctiques tindran una durada de màxim 12 mesos i una dotació econòmica 12.020€ bruts anuals. Està dirigida a tots els Titulats Universitaris menors de 30 anys, amb preferència dels de Dret, Econòmia, ADE, Màrqueting Internacional, Ciències Polítiques, Enginyeria, Comerç Internacional i Investigació i Tècniques de Mercat. Presentació sol·licituds: fins al 30 d'abril de 2014 a les 14,00 hores. (DOCV 15 d'abril de 2014)

• Beques MEC-FULLBRIGHT per a l'ampliació d'estudis artístics i gestió cultural als Estats Units, curs 2014-15

11/04/14

La convocatòria està dirigida als titulats espanyols que desitgen ampliar estudis artístics o de gestió cultural a universitats i centres dels Estats Units i especilitzar-se  als camps d'Arts Audiovisuals, Escéniques, Plàstiques i Visuals, Música i Musicologia, Museologia i Conservació del Patrimoni o Gestió Cultural. Cal tindre una carta d'accés o invitació d'un centre dels Estats Units per a realitzar un programa coherent amb la memòria d'estudis presentada amb càracter previ a la concessió de la beca. Termini de presentació de sol·licituds fins a l'12 de may de 2014. (BOE 12 d'abril de 2014)

• Modificació Convocatòria Publicada al BOE el 27 de febrer de 2014 de Lectorats MAEC-AECID a universitats extrangeres.

11/04/14

Aquesta modificació afegeix  als Graduats en la Branca d'Arts i Humanitats, així com en les disciplines d'Espanyol, Filología, Literatura, LLengües o Lingüistíca,com a sol·licitants de Lectorats nous. Per aquesta raó, el termini de sol·licituds s'amplia fins al 26 d'abril de 2014. (BOE 11 d'abril de 2014)

• Beques de l'Institut Valencià d'Investigacions Agràries, cofinançades pel Fons Social Europeu

04/04/14