• Beques

28/04/16

Convocatòria d’ajudes a l’estudi

Resolució d’11 d’abril de 2016, per la qual es convoquen les ajudes a l'estudi per als estudiants i les estudiantes que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València, curs 2015-2016.

El termini de presentació de la sol·licitud i de la documentació és de 30 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al DOCV. Per a més información clica ací.

• Borses de viatge de la Universitat de València

28/04/16

Borses de viatge de la Universitat de València

La vicerrectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat per a l'any 2016.

Termini de presentació  de sol·licituds:

• Primer termini de presentació de sol·licituds, fins a l'1 de juny de 2016: per a activitats realitzades entre l'1 de desembre de 2015 i el 31 de maig de 2016.
    • Segon termini, fins a l'1 de desembre de 2016: per a activitats realitzades entre l'1 de juny i el 30 de novembre de 2016.

El formulari electrònic per a la sol·licitud de les Borses de Viatge estarà disponible a partir del 29/04/2016.

• Beques FormARTE del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport 2016

27/04/16

Beques FormARTE del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport 2016

El MEC convoca 76 beques de formació i especialtzació en institucions culturals depenents d'aquest ministeri destinades a titulats universitaris que hi hagen obtingut el títol al curs 2007-08 o posteriors.

Aquesta especialització es realitzarà en màteries artístiques, gestió cultural, archius, conservació i restauració, museología i biblioteconomía. Aquestes beques es  distribueixen en 6 modalitats, requerint-se per a cada modalitat diferents titulacions universitaries (Annex I)

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 11/05/16. Més informació a la convocatòria.

• Beques Activitas Acadèmiques de la Universitat Internacional Menendez Pelaio 2016

26/04/16

Beques Activitats Acadèmiques de la Universitat Internacional Menendez Pelaio 2016

La UIMP convoca 750 beques de matrícula i 750 beques completes (sols per a la seu de Santander) per a l'assistència a les activitats acadèmiques que se celebraran en les seues diferents seus durant  2016. Aquestes beques van destinades a estudiants del curs 2015-16 i 2016-17 de Grau, Màster o Doctorat de qualsevol universitat espanyola i també als titulats amb data de finalització d'estudis anterior al 31 de desembre de 2010. El termini de presentació de sol·licituds varía segons la seu on es desenvolupa l'activitat. Podeu trobar tota la informació de la convocatoria ací.

• Ajudes a associacions

22/04/16

Ajudes a associaciones per a activitats socioculturals

Publicada la primera resolució d'Ajudes a Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València per a la realització d’activitats socioculturals a l’any 2016.

El plaç de presentació de l'aceptació finalitza el 4 de maig de 2016.

• Resolució de les Ajudes

22/04/16

Resolució de les Ajudes "Març per la Igualtat - 2016"

RESOLUCIÓ de 18 d'abril de 2016 de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es concedeixen les Ajudes a Associacions i Col·lectius d'Estudiants de la Universitat de València per a la realització d'activitats socioculturals en el marc de "Març per la Igualtat 2016".

El termini d'acceptació de l'ajut si fora el cas, finalitza el dia 2 de maig de 2016.

• Segona resolució Borses de Viatge 2015

15/04/16

Segona resolució Borses de Viatge 2015

Publicada la resolució de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística, per la qual es fa la segona adjudicació de les borses de viatge 2015, corresponent a les sol·licituds presentades fins a l'1 de desembre de 2015.

[Més informació]

• Imatge Iniciació a la investigació

12/04/16

Ajudes per a la iniciació a la investigació, curs 2015-2016

La vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística convoca 40 beques per a la iniciació a la investigació per al curs 2015-2016. Aquestes beques van adreçades a persones matriculades en l'últim curs de grau i primer curs de màster oficial que a més a més compleixen els requisitis establerts en les bases de la convocatòria. El termini de sol·licitud romandrà obert fins al 2 de maig de 2016. El formulari electrònic de sol·licitud està disponible a través d'ENTREU. [Més informació]

• Beques de l'Ajuntament de València de pràctiques no laborals 2016

23/03/16

Beques de l'Ajuntament de València de pràctiques no laborals 2016

L'Ajuntament de València convoca 125 beques dirigides a titulats universitaris de les titulacions que figuren a l'annex d'aquestes bases, empadronats a la ciutat de València, que estiguen desempleades i inscrites al Centre Servef d'Empleo amb un límit d'edad de 25 anys i que no hagen tingut una experència laboral superior a tres mesos.La beca té una durada de 6 mesos i una dotació econòmica de 450€ bruts mensuals. Podeu trobar les bases de la convocatòria ací.

• Beques de pràctiques a la Direcció general de la Agència Valenciana d'Igualtat en la Diversitat

23/03/16

La Conselleria d'Igualtat i Politiques Inclusives convoca 4 beques de pràctiques professionals destinades a titulats de grau o llicenciatura en Ciències Polítiques o Sociologia. Cada una de les beques está dotada amb 1.126.- € bruts mensuals i tenen una durada de 12 mesos. Més informació ací.