• Premis als millors projectes de Ciència Ciutadana

Premis als millors projectes de Ciència Ciutadana

Aquest premi pretén potenciar els projectes de recerca de ciència citutadana de qualsevol grup format per membres de la comunitat universitària de les universitats membres de la Xarxa Vives  que fan servir el català com a llengua de referència. N'hi ha dues modalitats: a la millor idea de projecte, dotat amb 5.000€ que s'han de destinar al desenvolupament del projecte guardonat durant l'any 2015 i al millor projecte en curs o ja enllestit, dotat amb 2.500€ per al grup que l'ha liderat.

Les propostes es poden presentar fins al 16 d'abril de 2015. Més informació i bases del concurs açí

• Beques d'estiu de l'IAC per a investigació astrofísica 2015

Beques d'estiu de l'IAC per a investigació astrofísica 2015

L'Institut d'Astrofísica de Canaries convoca 8 beques per a pràctiques en investigació astrofísica dirigides a estudiants d'últim curs de grau de Física o Matemàtiques que hagen superat 180 crèdits i estudiants que estiguen cursant un màster afín a la Astrofísica preferentment Física o Matemàtiques. En qualsevol cas la nota mitjana ha de ser igual o superior a 7,5 punts.

El termini de sol·licituds finalitza el 15 d'abril de 2015. Podeu trobar m´s informació al BOE del 23/03/15

• Beques de pràctiques a la Direcció Gral. de Recursos Economics

Beques de pràctiques a la Direcció Gral. de Recursos Economics

la Conselleria de Sanitat convoca dos beques de pràctiques per al llicenciats o graduats en Dret, Economía o ADE en la Direcció general de recursos Econòmics de la Generalitat  Valenciana.

La beca té una durada de 12 mesos i una dotació econòmica de 1.000.-€bruts mensuals. El termini de sol·licituds acaba el dia 14 d'abril de 2015. Més informació al DOCV 23/03/15

• Premis Nacionals Fi de Carrera d'Educació Universitaria curs 2011-12

Premis Nacionals Fi de Carrera d'Educació Universitaria curs 2011-12

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca aquests premis per a distinguir amb un reconeixement oficial i una assignació económica als estudiants que hagen finalitzat els seus estudis al curs 2011-12 amb una nota mitjana de 9 punts per a Ciències de la Salut, Ciències, Arts i Humanitats, Ciències Socials i Jurídiques i amb 8 punts per a Enginyeries i Arquitectura.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 10 d'abril de 2015. Més informació açí.

• Ajudes per a realitzacio d'estàncies formatives en enprenedoria internacional

24/03/15

Ajudes per a realitzacio d'estàncies formatives en emprenedoria internacional

La Conselleria d'Economia, Industría,Turisme i Ocupació convoca ajudes per a la realització d'estades en altres països d'estudiants de les universitats valencianes dels dos últims cursos o titulats d'estes dels dos últims anys a fi de fomentar el talent emprenedor internacional.

Els candidats hi hauran de presentar un projecte empresarial competitiu amb vocació internacional per al seu desenrotllament en una empresa d'acollida en un altre país. El termini de presentació fins al 10 d'abril de 2015. Més informació açí.

• Beques de pràctiques per a titulats en Informàtica

24/03/15

Beques de pràctiques per a titulats en Informàtica

La Conselleria de Presidència i Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua convoca dos beques de microinformàtica i dos beques de desenrotllament d'aplicacions informàtiques per a titulats d'Enginyeria Informàtica.

Les beques tenen una durada de 12 mesos i una dotació de 1.000.-€ bruts mensuals. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 9 d'abril de 2015. Més informació al DOCV  20/03/15

• Beques d'estiu de l'IAC per a desenvolupament tecnològic

24/03/15

Beques d'estiu de l'IAC per a desenvolupament tecnològic

L'Institut Astrofísic de Canaries (IAC) convoca 6 beques amb la finalitat de formar en el desenvolupament tecnològic associat a la investigació astrofísica.

Dirigides a titulats d'Enginyeria Industrial, Informàtica, Aeronàutica, Telecomunicacions o Ciències Físiques, a estudiants de titulacions d'Enginyeria Industrial, informàtica, Aeronàutica, Telecomunicacions o Ciències Físiques  que hi hagen superat al menys 240 ECTS i a estudiants o titulats recents de màster habilitants per a l'exercici professional de les Enginyeries i d'Astrofísica que hi hagen acreditat al menys 240 ECTS superats

Durada de la beca des de l'1 de juliol fins al 30 de setembre. El termini de sol·licituds finalitza el 3 d'abril de 2015. Més informació açí.

• Drac Formació Avançada

23/03/15

Ajudes de mobilitat Drac Formació Avançada

El Delegat del Rector per a Estudiants de la Universitat de València, convoca les ajudes Drac Formació Avançada 2015 per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València en el marc del programa de mobilitat DRAC de la Xarxa Vives d'Universitats

• Resolució de les Ajudes

13/03/15

Resolució de les Ajudes "Març per la Igualtat - 2015"

RESOLUCIÓ de 11 de març de 2015 del delegat del rector per a Estudiants de la Universitat de València, per la qual es concedeixen les Ajudes a Associacions i Col·lectius d'Estudiants de la Universitat de València per a la realització d'activitats socioculturals en el marc de "Març per la Igualtat 2015".

El termini d'acceptació de l'ajut si fora el cas, finalitza el dia 28 de març de 2015.

• Imatge mapa mundi

12/03/15

Borses de viatge per a actvitats de cooperació i solidaritat

La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge per a actvitats de cooperació i solidaritat, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat, curs 2014-2015. El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 30 de setembre de 2015.