• Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

17/09/14

Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

Publicada la primera resolució de concessió, parcial i provisional, del Delegat del Rector per a Estudiant de les ajudes a l'estudi per a estudiants i estudiantes que cursen estudis oficials a centres propis de la Universitat de València 2013-2014. Els expedients que no apareguen en cap dels annexos publicats, es resoldran en pròximes resolucions. [Més informació]

• Acord de Col·laboració Universitat-MetroValencia

15/09/14

Acord de Col·laboració Universitat de València-MetroValencia

Renovat l'acord de col·laboració amb MetroValencia, el termini de sol·licitud de noves targetes començarà l'1 de setembre. Els posseïdors de targetes del curs passat hauran de reactivar-les entre l'1 i el 30 de setrembre, en cas contrari quedaràn bloquejades. Es mantenen els preus del curs 2013-2014.

• Paperassa beques

15/09/14

Beques del Ministeri d'Educació curs 2014-2015

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca per al curs acadèmic 2014-2015, beques i ajudes a l'estudi per a estudiants d'ensenyaments postobligatoris, tant universitaris com no universitaris. El termini de presentació de sol·licituds és fins al 15 d'octubre de 2014.

Per a més informació consulta la Resolució de 28 de juliol de 2014.

• Ajudes a Associacions i Col·lectius d'Estudiants

08/09/14

Convocades les Ajudes a Associacions i Col·lectius d'Estudiants de la Universitat de València per a la realització d'activitats socioculturals per a l'any 2014

RESOLUCiÓ de 12 de març de 2014 del Delegat del Rector per a Estudiants de la Universitat de València, per la qual es convoca i s'estableixen les bases reguladores de la convocatòria oberta d'ajudes a Associacions i Col·lectius d'Estudiants de la Universitat de València per a la realització d'activitats socioculturals a l'any 2014.

Segon termini de presentació de sol·licituds: Per a activitats a realitzar en el marc del Festival de Benvinguda o principi de curs fins al 10 de desembre serà del 5 de setembre fins el  25 de setembre de 2014.

• Logo dels Premis d'Escriptura de Creació

05/09/14

Resolució dels Premis d'Escriptura de Creació

Publicada la Resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual s'adjudiquen els Premis Universitat de Valènica d'Escriptura de Creació, 11ª edició, any 2014. Més informació.

• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

01/08/14

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

31/07/14

Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

Nova edició dels tallers de La Nau dels Estudiants. La nostra programació ofereix 20 tallers que tindran lloc al Campus dels Tarongers del 8 a l’11 de setembre del 2014. Es tracta d’oferir-vos diferents instruments dins de l’àrea de Recursos per a l’estudi, amb l’objectiu de posar al vostre abast els instruments necessaris per afrontar el nou curs que ara comença.

Enguany presentem una novetat en el plantejament de la nostra proposta: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS o 2 crèdits de lliure elecció podeu fer un taller de 20 hores o bé combinar diversos tallers dels diferents mòduls formatius fins a aconseguir 20 hores de formació.

La matrícula als tallers podrà efectuar-se a partir del dilluns 21 de juliol.

[+ informació]