• Ací no hi ha sexisme

21/01/15

Ajudes "Març per la Igualtat 2015"

El Delegat del Rector per a Estudiants de la Universitat de València, convoca ajudes a Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València per a la realització d’activitats socioculturals en el marc de "Març per la Igualtat 2015"

Termini de sol·licitud: fins al 12 de febrer de 2015.

• Beques investigació i especialització de la BNP 2015-16

20/01/15

Beques investigació i especialització de la BNE 2015-16

La Biblioteca Nacional d'Espanya (BNE)  convoca 22 beques d'investigacio i especialització destinades a llicenciats o graduats  de diferents titulacions entre altres: Humanitats, Belles Arts, Ciències Socials, Informació i Documentació, Musicología, Filologia Hispànica, Informàtica, Enginyeria Superior o Tècnica i Cièncias de la Informació i Comunicació.

Estes beques es desenrrotllaràn als diferents departaments i àrees de la Biblioteca Nacional,  tindràn una durada màxima de 12 mesos i una quantía mensual de 1.085€ bruts.

Termini de presentació de solicituds fins al 4 de Febrer del 2015. Més informació açí

• Ajudes Formació Professorat Universitari (FPU) contractes predoctoral 2014-1

29/12/14

Ajudes Formació Professorat Universitari (FPU) contractes predoctoral 2014-15s

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports convoca 800 ajudes per a la financiació de contractes predoctorals celebrats entre el professorat universitari en formació i els centres d'adscripció. Els contractes predoctorals tindràn una durada anual, prorrogable per iguals periodes de temps. Les ajudes tenen una durada màxima de quatre anys.

Els sol·licitants hauràn d'estar matriculats en un programa de doctorat  en una universitat espanyola al curs 2014-15, tambè podràn sol·licitar-les aquells que es troben en possessió d'un títol de màster oficial o estiguen matriculats en un master oficial al curs 2014-15 que done accès a un programa de doctorat al 2015-16. Termini de presentació de sol·licituds des de el 13 de gener fins al 6 de febrer de 2015. Mès informació al BOE 27/12/2014

• Imatge d'Art Públic / Universitat Pública 2015

23/12/14

Art Públic/Universitat Pública. Convocatòria 2015

La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI (Servei d’Informació i Dinamització), dins de la programació d’activitats culturals del Festival de Benvinguda 2015, convoca la XVIII Mostra d’Art Públic per a Joves Creadors Art Públic/Universitat Pública. Podran participar-hi tots els joves fins als 35 anys d’edat. Així mateix, i sense límit d’edat, podran participar els i les artistes matriculats en qualsevol universitat pública de l’estat espanyol o de la Xarxa Vives d’Universitats, i les i els artistes matriculats en les Escoles d’Art i Superiors de Diseny.

El termini de presentació dels projectes finalitza el 17 d'abril a les 14 hores.

• Espais Tarongers

22/12/14

Assignació d'espais del Campus dels Tarongers entre les associacions i col·lectius d'estudiants de la Universitat

La Delegació d'Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el SeDI (Servei d'Informació i Dinamització dels Estudiants), realitza aquesta convocatòria amb l'objectiu d'afavorir l'associacionisme i la participació dels estudiants de la Universitat de València amb l'assignació d'espais adients per a desenvolupar les seues activitats al Campus dels Tarongers.

El termini de presentació de la sol·licitud i de la documentació finalitza el 04 de febrer de 2015

• Logotip de l'Aula Oberta d'escriptura creativa

22/12/14

9a Edició de l'Aula Oberta d'escriptura creativa

L’Aula Oberta d’Escriptura Creativa ofereix un conjunt de tallers destinats a formar-se i adquirir habilitat i experiència per a afrontar la creació literària en els àmbits de la narrativa, el teatre, la poesia, el guió de curtmetratge i el còmic. El termini d'inscripció romandrà obert fins al 15 de febrer de 2015.

• Beques Fullbright per a masters als Estats Units curs 2015-16

19/12/14

Beques Fulbright per a masters als Estats Units curs 2015-16

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esports en col·laboració amb la Comissió Fulbright convoca 10 beques per a la realització d'estudis de màster en Arts, Humanitats i Ciències Socials a universitats del Estats Units d'Amèrica per al curs 2015-16. Estàn dirigides a titulats i graduats d'estos àmbits que hagen conclòs els seus estudis després de l'1 de gener del 2011. Els estudiants que estiguen finalitzant els seus estudis aquest curs 2014-15 NO PODRÀN PARTICIPAR.

Les beques tenen una durada de 12 mesos prorrogables per altres 12 i compten amb una dotació econòmica: mensual, de matrícula i taxes, despeses de viatge i d'assegurança sanitària i d'accidents.

El termini de presentació de sol·licituds començarà el 20 de gener  i finalitzarà el 9 de febrer de 2015. BOE 19/11/14