• Paperassa beques

01/09/15

Beques del Ministeri d'Educació curs 2015-2016

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca per al curs acadèmic 2015-2016, beques i ajudes a l'estudi per a estudiants d'ensenyaments postobligatoris, tant universitaris com no universitaris. El termini de presentació de sol·licituds és fins al 15 d'octubre de 2015.

Per a més informació consulta la Resolució de 30 de juliol de 2015.

• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

30/07/15

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució de 24 de juliol, del delegat del rector per a Estudiants per la qual es publica la baremació i la proposta d'adjudicació provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Logotip dels premis d'escriptura de creació

30/07/15

Adjudicació dels Premis Universitat de València d'escriptura de creació

Publicada la resolució de 27 de juliol, del delegat del rector per a Estudiants per la qual s'adjudiquen els premis de la 12a edició dels Premis Universitat de València d'escriptura de creació.

• Ajudes a l'estudi 2014-2015

27/07/15

Segona resolució Ajudes a l'estudi 2014-2015

Resolució de 24 de juliol de 2015, del delegat del rector per a Estudiants per la qual es publica la segona resolució parcial de concessió de les ajudes a l'estudi 2014-2015.

Els expedients que no apareguen als annexos d'aquesta resolució es resoldran en pròximes publicacions.

• Premis MIT Technology Review Innovadors menors 35 Espanya 2015

24/07/15

Premis MIT Technology Review Innovadors menors 35 Espanya 2015

Aquesta prestigiosa revista vol guardonar a 10 jòvens innovadors espanyols menors de 35 anys amb projectes d'investigació i  treballs d'alt nivell en les àrees de: Biotecnologia, Medicina, Informàtica, Energia, Telecomunicacions i Transport.  Més informació ací.

• Imatge de la Mostra d'Art Públic 2015

24/07/15

Mostra d'Art Públic

Publicada la resolució del delegat de rector per a Estudiants per la qual es seleccionen els projectes de la XVIII Mostra d’Art Públic per a Joves Creadors Art Públic/Universitat Pública.

• Beques Fundació Universia Capacitas curs 2015-16

Beques Fundació Universia Capacitas curs 2015-16

Destinades a estudiants espanyols o estrangers residents matriculats o que es vagen a matricular per primera vegada en estudis oficials universitaris de Grau o Postgrau a qualsevol universitat del mon i que acrediten una discapacitat igual o superior al 33%. El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 15 d'octubre de 2015. Més informació ací

• XX Premis Universitat -Societat 2015

XX Premis Universitat -Societat 2015

El Consell Social de la Universitat de València convoca una nova edició d'aquests premis que reconeixen la cooperació entre la Universitat i el seu entorn. La modalitat ALUMNI PLUS premia l'aportació d'idees i projectes innovadors dels estudiants en aquesta col·laboració. Es premiarà un total de 5 estudiants de les àrees de Salut, Humanitats, Ciències Socials, Ciències de l'Educació i Ciències Bàsiques i Tècniques. A més entre aquests es triarà al "Alumne Excel·lent de la UV" que rebrà un premi de 1.000.-€. El termini finalitza el 16 de'octubre de 2015. Podeu consultar les bases ací.

• Premis de l'Institut d'Estudis Fiscals per a Tesis Doctorals

Premis de l'Institut d'Estudis Fiscals per a Tesis Doctorals

L'IEf convoca dos premis per a tesis doctorals realitzades sobre matèries de Dret Financer i Tributari i sobre Economía Pública entre aquells que hagen fet la defensa de la seua tesi entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2014. La tesi ha de ser inédita i no haver rebut cap premi anterior. La dotació de cada premi és de 4.500.-€. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de juliol de 2015. Més informació ací

• IX  Certamen d'Investigació VALENCIA IDEA 2015

IX Certamen d'Investigació VALENCIA IDEA 2015

Amb aquesta convocatòria l'Ajuntament de València vol promoure la R+D+i dels jóvens investigadors valencians, impulsant les seues idees i activitats investigadores, donant suport per a que puguen convertir-se en productes, processos o serveis innovadors.

Està dirigida a jóvens entre 18 i 35 anys amb projectes en les àrees de: Biotecnologia i Biomedicina, Energia i Medi Ambient, Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i Agroalimentació que complisquen, al menys, un d'aquests requisits: Ser estudiant d'un centre educatiu de la ciutat de València;  ser professional o investigador que treballe o investigue en una entitat amb domicili fiscal a la ciutat de València, o simplement residir a la ciutat de València. El termini d'inscripcio i lliurament de projectes romandrà obert des del  21 al 23 de Setembre 2015. Podeu ampliar-ne la informació açi