• Beques de l'INAP de formació i investigació per a titulats universitaris

29/11/14

Beques de l'INAP de formació i investigació per a titulats universitaris

L'Institut nacional d'Administració Pública convoca 7 beques per a formar-se i participar en tasques de suport a les linies principals d'investigació a l'INAP. Estes beques estàn destinades:  5 a titulats universitaris de la branca de Ciències Socialas i Jurídiques i 2 a titulats de Biblioteconomia i Documentació.

La durada de la beca es d'un any, prorrogable per un altre més amb una dotació económica de 1.300€ mensuals/bruts. Termini de presentació de sol·licituds fins al 29/11/14. Publicat al BOE 11/11/14.

• onal investigador de caràcter predoctoral

29/11/14

Ajudes per a a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral "Atracció de talent" -VLC CAMPUS

El Vicerectorat d'Investigació i Política Científica convoca 20 ajudes per a la contratació de personal investigador en formació de càracter predoctoral amb l'objecte de l'obtenció de la tesi doctoral.

Entre altres requisits els candidats deuran posseir una nota mitjana de l'expedient acadèmic en la llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau igual o superior a 7 punts i estar admès en la fase d'investigació d'un Programa de Doctorat per al curs 2014-15 en la Universitat de València.

Les ajudes es destinen a la formalització d'un contracte laboral, de caràcter predoctoral d'un any de durada, prorrogable per períodes anuals, previ informe de la comissió acadèmica del doctorat. Termini de presentació de sol·licituds fins al 29/11/14. Més informació açí.

• Beques de pràctiques Santander-CRUE CEPYME

21/11/14

Beques de pràctiques Santander-CRUE CEPYME

Es convoquen 194 beques de pràctiques en empreses per als estudiants de la Universitat de València que estiguen matriculats en qualsevol titulació oficial i hagen superat al menys el 75% dels crèdits de la seua titulació, els estudiants de màster hauran d'estar matriculats de tots els crèdits necesaris per finalitzar.

Esta beca té una dotació económica de 600€ mensuals bruts i una durada de 3 mesos, es realitzarà entre març i septembre de 2015. Termini de presentació fins al 31 de gener de 2015. Més informació açí.

• Imatge del programa Parlem d'Art

20/11/14

Seleccionades les intervencions del programa Parlem d'Art

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es seleccionen les propostes del programa Parlem d'Art, en el marc d'Art Públic/Universitat Pública 2014.

[Resolució i intervencions seleccionades]

• Ajudes a associacions

14/11/14

Ajudes a associaciones per a activitats socioculturals

Publicada la segona resolució d'Ajudes a Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València per a la realització d’activitats socioculturals a l’any 2014.

El plaç de presentació de l'aceptació finalitza el 4 de desembre de 2014.

• Ajudes associaciones Claustrals

13/11/14

Ajudes a col·lectius i associacions d’estudiants amb representació al Claustre de la Universitat de València per a l’any 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es concedeixen les ajudes a col·lectius i associacions d’estudiants amb representació al Claustre de la Universitat de València per a l’any 2014.

• Beques de pràctiques relacionades amb informàtica del Tribunal Constitucional

04/11/14

Beques de pràctiques relacionades amb informàtica del Tribunal Constitucional

Es convoquen tres beques de formació teórico-pràctica a realitzar al Tribunal Constitucional, dirigides a titulats d'Enginyería o Informâtica  amb un nivell B2 d'anglés, amb una durada màxima de 12 mesos i una dotació económica de 1.100€ mensuals bruts. Termini de presentació de sol·licituds fins al 4/12/14.  (BOE 4/11/14)