• estudiant observant

27/06/17

Visualització exàmens PAU

Els estudiants que hagen sol.licitat veure els seus examens - els dies 4 i 5 de juliol - tindran que acudir el dia 7 de juliol a les 12 hores a la Sala de Juntes del nivell I – Edifici Rectorat – (Avda. Blasco Ibáñez, 13).

Si vols conèixer quin és el procediment general per a visualitzar els exàmens, clica ací.

• La Nau dels Estudiants

23/06/17

La Nau dels Estudiants. Espai de formació

Ja podeu matricular-vos en els cursos de La Nau dels Estudiants. La matrícula està oberta des del 19 de juny fins al 31 d'agost.
    Si eres nou en la Universitat aprofita aquesta formació extra per començar el curs encara millor. Podràs aprendre tècniques d'expressió oral i escrita, habilitats per parlar en públic o fer projectes, entre d'altres.

[Més informació]

• Logotip del programa Conèixer la Univesitat

22/05/17

Dissabte d'Informació

El pròxim dissabte, 17 juny, el Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) organitza una sèrie de sessions informatives sobre l’accés i l'ingrés a la Universitat de València adreçades als futurs universitaris i les seues famílies.

L'hora de començament de cada sessió és les 9:30, les 11:00 i les 12:30 a l'Aulari III situat en l'avinguda de Menéndez y Pelayo, s/n,  46010 València.

Per assistir-hi no cal inscripció prèvia. Els participants rebran la Guia de graus de la Universitat de València i la Guia d'accés.

• Matricula accés

03/02/17

Matrícula proves accés majors 25, 40 i 45 anys

A partir del dilluns 6 de febrer estarà oberta l’aplicació per matricular-te a les PAU dels majors de 25, 40 i 45 anys en el següent enllaç i romandrà obert durant el període de matrícula:
  • Visites a la Universitat

09/01/17

Visites a la Universitat

Els dies 14, 15 i 16  de febrer es realitzaran les Visites a la Universitat de València del programa Conèixer la Universitat. Les visites van dirigides a estudiants de 2n de batxillerat o últim curs dels cicles formatius de grau superior. Els centres d'ensenyament secundari s'hi poden inscriure fins al 27 de gener. Per a obtenir més informació consulteu el bloc http://coneixer.blogs.uv.es

• Jornada d'Informació

28/12/16

XXI Jornada d'Informació

El proper 24 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XXI Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornada va dirigida als orientadors, al professorat i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari. El termini d'inscripció romandrà obert fins al 20 de gener. Per a obtenir més informació consulteu el bloc http://coneixer.blogs.uv.es

• Guia d'activitats

28/12/16

Guia d'activitats

La nova Guia d’activitats per a primària, secundària, batxillerat i cicle formatiu és un suplement del número 33 de la revista FUTURA. Aquesta nova edició inclou les activitats organitzades per la Univresitat de València per al curs 2016-2017.

Guia d’activitats [PDF]

• Solidaritat

27/12/16

València Conviu

La Universitat de València i l'Ajuntament de València impulsen el Programa València Conviu. És un programa de convivència intergeneracional entre persones majors de 60 anys que viuen soles i estudiants universitaris menors de 30 anys que no residents a la ciutat de València.

[Més informació]

• Aprén-Emprén

13/10/16

Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superior

El programa Conèixer la Universitat ofereix enguany la quarta edició Aprén-Emprén, una acció destinada als estudiants i titulats dels cicles formatius de grau superior . Es tracta de 10 tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en un entorn universitari i que tindran lloc del 7 al 18 de novembre de 2016. La inscripció als tallers és gratuïta i el termini d'inscripció estarà obert del 13 al 31 d’octubre de 2016.

Els tallers són els següents:

•         Retoc i edició d'imatges per ordinador
    •         Desenvolupament de vídeojocs
    •         Programació avançada de microrobots Lego Mindstorms
    •         Són turístics tots els recursos turístics?
    •         Anàlisi de comptes anuals
    •         Com funciona la Borsa?
    •         Projecte d'empresa. Emprenem
    •         Risc en finances i assegurances
    •         Documentació mèdica en base de dades
    •         Cerca eficient d'informació en Internet

Més informació.

• La Nau

06/07/16

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

En aquesta nova edició de l'espai de formació La Nau dels Estudiants i les Estudiantes (del 5 al 8 de setembre) trobareu recursos per a l’estudi com: planificació i gestió del temps, millora de l’expressió escrita, com fer les exposicions orals de treballs o tècniques per a controlar l’estrès, a més de cursos d’ofimàtica, fotografia i gestió de xarxes socials.

El termini de matrícula comença el proper 8 de juliol a les 10.00 h. i finalitza el 31 d’agost a les 23.59 h.

Més informació.