• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

01/08/14

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

31/07/14

Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

Nova edició dels tallers de La Nau dels Estudiants. La nostra programació ofereix 20 tallers que tindran lloc al Campus dels Tarongers del 8 a l’11 de setembre del 2014. Es tracta d’oferir-vos diferents instruments dins de l’àrea de Recursos per a l’estudi, amb l’objectiu de posar al vostre abast els instruments necessaris per afrontar el nou curs que ara comença.

Enguany presentem una novetat en el plantejament de la nostra proposta: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS o 2 crèdits de lliure elecció podeu fer un taller de 20 hores o bé combinar diversos tallers dels diferents mòduls formatius fins a aconseguir 20 hores de formació.

La matrícula als tallers podrà efectuar-se a partir del dilluns 21 de juliol.

[+ informació]

• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

24/06/14

Convocades les beques de Residència en el Col·legi Major Rector Peset (13 beques per a estudiants de la Unió Europea i 3 per a estudiants de països en via de desenvolupament) i Residència Universitaria Damià Bonet (10 beques per a estudiants de totes les nacionalitats) de la Universitat de València. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 21 de juliol a les 14 hores.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 25 de juny i finalitza el 21 de juliol de 2014 i cal presentar-les al Registre General de la Universitat (Serveis Centrals, avinguda Blasco Ibáñez 13).

• Preinscripció 2014

16/06/14

Preinscripció Curs 2014-2015

El termini per realitzar la preinscripció a la Universitat de València està obert des del 16 de juny fins al 4 de juliol.

Pots accedir des de l'enllaç següent: http:www.cece.gva.es/univ/val/preinscripcion.htm

• Visites a la Universitat

08/01/14

Visites a la Universitat

Els dies 18, 19 i 20 de febrer es realitzaran les Visites a la Universitat del programa Conèixer la Universitat. Les visites van dirigides a estudiants de 2n de batxillerat o últim curs dels cicles formatius de grau superior. La inscripció romandrà oberta fins al 7 de febrer.

• Jornada d'Informació

08/01/14

XVIII Jornada d'Informació

El proper 29 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XVIII Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornda va dirigida als orientadors i orientadores, professores i professors i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari.

• Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superio

11/10/13

Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superior

El programa Conèixer la Universitat estrena enguany una nova acció destinada als estudiants dels cicles formatius de grau superior. Es tracta de 6 tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en un entorn universitari i que tindran lloc del 4 al 14 de novembre. La inscripció als tallers és gratuïta i el termini d’inscripció estarà obert del 14 al 30 d’octubre de 2013.

Els tallers són els següents:

• Retoc i edició d’imatges per ordinador
    • Desenvolupament de vídeojocs
    • Programació avançada de microrobots Lego Mindstorms
    • Generació d’efectes d’audio digital en temps real
    • Ràdio
    • ¿Mapes per entendre el món? tu pots fer-los

Més informació.