• Edifici universitat

15/07/16

Admissió i llistes d'espera

Pots consultar si has estat admès en la Universitat de València en aquest enllaç.

Si estàs en llista d'espera i t'interessa obtenir plaça, has d'accedir al portal web de la Universitat de València i confirmar en cadascuna de les titulacions el teu interès per continuar en la llista d'espera i així poder participar en les adjudicacions de plaça de les següents crides.

IMPORTANT: En cas de que no realitzes l'esmentada confirmació, el programa t'exclourà automàticament dels llistats, amb la qual cosa perdràs l'opció de ser admès en eixa titulació.

• Reclamacions i Segona Correcció PAU 2013

Reclamacions i Segona Correcció PAU

Convocatòria Juliol

Les reclamacions i segona correcció es faran via telemàtica, els dies 15, 16 i 18 de juliol (fins a les 14 hores). Resultats: 19 de juliol.

Les reclamacions de segona o tercera correcció: 21, 22 i 23 de juliol (fins a les 14 hores). Resultats: 26 de juliol

• estudiant observant

Visualització exàmens PAU

Els estudiants que hagen sol.licitat veure els seus examens - els dies 27 i 28 de juliol - tindran que acudir el dia 29 de juliol a les 10 hores a la Sala 5B – Edifici Rectorat – (Avda. Blasco Ibáñez, 13).

Si vols conèixer quin és el procediment general per a visualitzar els exàmens, clica ací.

• Resultats PAU

Resultats de les PAU 2016

El dimecres 13 de juliol, a partir de les 17 hores, podràs consultar el teu resultat de les PAU clicant al següent enllaç:

Resultats PAU 2016

• La Nau

06/07/16

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

En aquesta nova edició de l'espai de formació La Nau dels Estudiants i les Estudiantes (del 5 al 8 de setembre) trobareu recursos per a l’estudi com: planificació i gestió del temps, millora de l’expressió escrita, com fer les exposicions orals de treballs o tècniques per a controlar l’estrès, a més de cursos d’ofimàtica, fotografia i gestió de xarxes socials.

El termini de matrícula comença el proper 8 de juliol a les 10.00 h. i finalitza el 31 d’agost a les 23.59 h.

Més informació.

• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.

• Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

15/06/16

Convocades les beques de Residència en el Col·legi Major Rector Peset (17 beques per a estudiants de la Unió Europea i 3 per a estudiants de països en via de desenvolupament) i en la Residència Universitaria Damià Bonet (10 beques per a estudiants de totes les nacionalitats) que formalitzen matrícula al curs 2016-17 a la Universitat de València en estudis de grau, màster oficial i doctorat. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 18 de juliol de 2016. Més informació ací

• Logotipo del programa Conèixer la Univesitat

15/06/16

Dissabte d'Informació

El pròxim dissabte, 18 juny de 2016, el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) organitza una sèrie de sessions informatives sobre l’accés i l'ingrés a la Universitat de València adreçades als futurs universitaris i les seues famílies.

L'hora de començament de cada sessió és les 9:30, les 11:00 i les 12:30 a l'Aulari III situat en l'avinguda de Menéndez y Pelayo, s/n,  46010 València.

Per assistir-hi no cal inscripció prèvia. Els participants rebran la Guia de graus de la Universitat de València i la Guia d'accés.

• Jornada d'Informació

15/12/15

XX Jornada d'Informació

El proper 28 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XX Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornada va dirigida als orientadors, al professorat i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari. El termini d'inscripció romandrà obert fins al 22 de gener. Per a obtenir més informació consulteu el bloc http://coneixer.blogs.uv.es

• Guia d'activitats 2015-2016

10/11/15

Guia d'activitats

La nova Guia d’activitats per a primària, secundària, batxillerat i cicle formatiu ja s’ha distribuït amb el número 31 de la revista FUTURA. Aquesta nova edició inclou les activitats organitzades per la Univresitat de València per al curs 2015-2016.

Guia d’activitats [PDF]