• Jornada d'Informació

12/12/14

XIX Jornada d'Informació

El proper 29 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XIX Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornada va dirigida als orientadors, al professorat i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari. El termini d'inscripció s'obrirà el pròxim dilluns 15 de desembre. Per a obtenir més informació consulteu el bloc http://coneixer.blogs.uv.es

• Façana de la Facultat

12/12/14

Eliminades les proves físiques d'accés al Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport

La Universitat de València ha eliminat les proves físiques d'accés al Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport. A partir del curs 2015-2016 les persones que opten per cursar aquest grau, hauran de sol·licitar plaça a través del procediment de preinscripció com la resta d'estudiant que volen accedir a la Univesitat.

• Guia d'activitats 2014-2015

01/12/14

Guia d'activitats

La nova Guia d’activitats per a primària, secundària, batxillerat i cicle formatiu ja s’ha distribuït amb el número 29 de la revista FUTURA. Aquesta nova edició inclou prop de 80 propostes adreçades a l’alumnat de nivells no universitaris i al seu professorat.

Guia d’activitats [PDF]

• Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superio

02/10/14

Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superior

El programa Conèixer la Universitat ofereix enguany la segona edició Aprén-Emprén, una acció destinada als estudiants dels cicles formatius de grau superior. Es tracta de 9 tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en un entorn universitari i que tindran lloc del 3 al 13 de novembre. La inscripció als tallers és gratuïta i el termini d'inscripció estarà obert del 13 al 24 d’octubre de 2014.

Els tallers són els següents:

• Retoc i edició d’imatges per ordinador
    • Desenvolupament de vídeojocs
    • Programació avançada de microrobots Lego Mindstorms
    • Gravar i locutar un programa de ràdio
    • Mapes per entendre el món? Tu pots fer-los
    • Són turístics tots els recursos turístics?
    • Nutrients, gastronomia molecular i tractaments culinaris
    • Com funciona la Borsa?
    • Projecte d’empresa. Emprenem

Més informació.

• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

01/08/14

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

31/07/14

Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

Nova edició dels tallers de La Nau dels Estudiants. La nostra programació ofereix 20 tallers que tindran lloc al Campus dels Tarongers del 8 a l’11 de setembre del 2014. Es tracta d’oferir-vos diferents instruments dins de l’àrea de Recursos per a l’estudi, amb l’objectiu de posar al vostre abast els instruments necessaris per afrontar el nou curs que ara comença.

Enguany presentem una novetat en el plantejament de la nostra proposta: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS o 2 crèdits de lliure elecció podeu fer un taller de 20 hores o bé combinar diversos tallers dels diferents mòduls formatius fins a aconseguir 20 hores de formació.

La matrícula als tallers podrà efectuar-se a partir del dilluns 21 de juliol.

[+ informació]

• Beques de Residència Rector Peset i Damià Bonet

24/06/14

Convocades les beques de Residència en el Col·legi Major Rector Peset (13 beques per a estudiants de la Unió Europea i 3 per a estudiants de països en via de desenvolupament) i Residència Universitaria Damià Bonet (10 beques per a estudiants de totes les nacionalitats) de la Universitat de València. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 21 de juliol a les 14 hores.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 25 de juny i finalitza el 21 de juliol de 2014 i cal presentar-les al Registre General de la Universitat (Serveis Centrals, avinguda Blasco Ibáñez 13).