• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.

• Resultats PAU

17/06/16

Resultats de les PAU 2016

El divendres 17 de juny, a partir de les 14 hores, podràs consultar el teu resultat de les PAU clicant al següent enllaç:

Resultats PAU 2016

• Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

15/06/16

Convocades les beques de Residència en el Col·legi Major Rector Peset (17 beques per a estudiants de la Unió Europea i 3 per a estudiants de països en via de desenvolupament) i en la Residència Universitaria Damià Bonet (10 beques per a estudiants de totes les nacionalitats) que formalitzen matrícula al curs 2016-17 a la Universitat de València en estudis de grau, màster oficial i doctorat. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 18 de juliol de 2016. Més informació ací

• Logotipo del programa Conèixer la Univesitat

15/06/16

Dissabte d'Informació

El pròxim dissabte, 18 juny de 2016, el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) organitza una sèrie de sessions informatives sobre l’accés i l'ingrés a la Universitat de València adreçades als futurs universitaris i les seues famílies.

L'hora de començament de cada sessió és les 9:30, les 11:00 i les 12:30 a l'Aulari III situat en l'avinguda de Menéndez y Pelayo, s/n,  46010 València.

Per assistir-hi no cal inscripció prèvia. Els participants rebran la Guia de graus de la Universitat de València i la Guia d'accés.

• Resultats accés

04/05/16

Resultats proves accés majors 25 i 45 anys

A partir del divendres 6 de maig a les 14 hores, podràs consultar els resultats de les PAU dels majors de 25 i 45 anys en els següents enllaços:
  • Estudiant

12/04/16

NOTA INFORMATIVA PAU 2016

Si vols conèixer tota la informació relativa a les PAU 2016: dates de matrícula, normes, taxes, distribució de centres per Tribunal,... sols has de clicar ací.

• Jornada d'Informació

15/12/15

XX Jornada d'Informació

El proper 28 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XX Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornada va dirigida als orientadors, al professorat i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari. El termini d'inscripció romandrà obert fins al 22 de gener. Per a obtenir més informació consulteu el bloc http://coneixer.blogs.uv.es

• Guia d'activitats 2015-2016

10/11/15

Guia d'activitats

La nova Guia d’activitats per a primària, secundària, batxillerat i cicle formatiu ja s’ha distribuït amb el número 31 de la revista FUTURA. Aquesta nova edició inclou les activitats organitzades per la Univresitat de València per al curs 2015-2016.

Guia d’activitats [PDF]

• Aprén-Emprén

10/11/15

Tallers Aprén-Emprén

Al voltant de 400 alumnes de cicles formatius de grau superior visiten la Universitat de València per a participar en la tercera edició dels tallers Aprén-Emprén. Es tracta de deu tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en l'entorn universitari. Aprén-Emprén és una acció del programa Conèixer la Universitat.

• Beques de residència

09/11/15

Resolució definitiva de les beques de residència 2015-2016

Publicada la resolució de 26 d'octubre de 2015 de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es publica l'adjudicació definitiva de les beques de residència per al curs 2015-2016.