• Façana edifici Universitat

18/11/13

Data matrícula de les proves per majors de 25, 40 i 45 anys

La matrícula per a les proves per majors de 25, 40 i 45 anys serà del 10 al 21 de febrer de 2014. Es realitzarà telemàticament.

Les taxes de matrícula són de 78,20 euros.

En els casos en els quals siga necessari presentar documentació, caldrà lliurar-la al Servei d'Estudiants de la Universitat (Avgda. Blasco Ibáñez, 13).

Enllaç automatrìcula per majors 25 anys

Enllaç automatrícula per majors 40 anys

Enllaç automatrícula per majors 45 anys

• Visites a la Universitat

08/01/14

Visites a la Universitat

Els dies 18, 19 i 20 de febrer es realitzaran les Visites a la Universitat del programa Conèixer la Universitat. Les visites van dirigides a estudiants de 2n de batxillerat o últim curs dels cicles formatius de grau superior. La inscripció romandrà oberta fins al 7 de febrer.

• Jornada d'Informació

08/01/14

XVIII Jornada d'Informació

El proper 29 de gener tindrà lloc, a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, la XVIII Jornada d'Informació del programa Conèixer la Universitat. Aquesta jornda va dirigida als orientadors i orientadores, professores i professors i als equips directius dels centres d'ensenyament secundari.

• Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superio

11/10/13

Aprén-Emprén. Tallers per a estudiants de cicles formatius de grau superior

El programa Conèixer la Universitat estrena enguany una nova acció destinada als estudiants dels cicles formatius de grau superior. Es tracta de 6 tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en un entorn universitari i que tindran lloc del 4 al 14 de novembre. La inscripció als tallers és gratuïta i el termini d’inscripció estarà obert del 14 al 30 d’octubre de 2013.

Els tallers són els següents:

• Retoc i edició d’imatges per ordinador
    • Desenvolupament de vídeojocs
    • Programació avançada de microrobots Lego Mindstorms
    • Generació d’efectes d’audio digital en temps real
    • Ràdio
    • ¿Mapes per entendre el món? tu pots fer-los

Més informació.

• impres

18/07/12

Consulta la teua cita de matrícula

La teua cita de matrícula ja està disponible.