Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

GRAU EN INTEL·LIGÈNCIA I ANALÍTICA DE NEGOCIS

  • Assignatura:Màrqueting analític i consumidor
  • Codi:36525
Crèdits 6
Caràcter Obligatori

Grups BI

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 129/05/2024
Data convocatòria 225/06/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
I0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDivendres10:3012:30AULA S207 AULARI SUD
T0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDilluns12:3014:30AULA S207 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEI0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV