Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

GRAU EN INTEL·LIGÈNCIA I ANALÍTICA DE NEGOCIS

  • Assignatura:Màrqueting analític i consumidor
  • Codi:36525
Crèdits 6
Caràcter Obligatori

Grups BI

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 125/05/2022
Data convocatòria 222/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
I0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDijous12:3014:30AULA S513 AULARI SUD
T0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDimarts08:3010:30AULA S301 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEI0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
MARIN GARCIA, ANTONIOT0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV