MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
- Assignatura:Màrqueting en el punt de venda
- Codi:40107
Crèdits |
5 |
Caràcter |
Optativa |
Periode lectiu |
Data d'inici | 04/02/2026 |
Data de finalització | 04/05/2026 |
Examens |
Informació no disponible |
- Grup Seminari PT-E
- Grup Teoria PT-T
CastellàFranja: 04/02/2026-04/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 11/02/2026-11/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 18/02/2026-18/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 25/02/2026-25/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 11/03/2026-11/03/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 25/03/2026-25/03/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 01/04/2026-01/04/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 15/04/2026-15/04/2026Dies: DimecresInici: 18:00Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 04/05/2026-04/05/2026Dies: DillunsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics) - Grup Treball en grup PT-A
Professor/a |
Subgrup |
Departament |
Categoria |