Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Màrqueting en el punt de venda
  • Codi:40107
Crèdits 5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici 04/02/2026
Data de finalització04/05/2026
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Seminari PT-E
  • Grup Teoria PT-T
    CastellàFranja: 04/02/2026-04/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 11/02/2026-11/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 18/02/2026-18/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 25/02/2026-25/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 11/03/2026-11/03/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 25/03/2026-25/03/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 01/04/2026-01/04/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 15/04/2026-15/04/2026Dies: DimecresInici: 18:00Final: 20:30Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTFranja: 04/05/2026-04/05/2026Dies: DillunsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O38 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics)
  • Grup Treball en grup PT-A
Professor/a Subgrup Departament Categoria