Universitat de Primavera d'Alzira

Període de l'esdeveniment: De 16 de maig de 2017 a 25 de maig de 2017. Dimarts, dimecres i dijous de 16:00 a 19:20.

Lloc de realització: Iniciativa per al desenvolupament econòmic d’Alzira (IDEA) Ronda d’Algemesí, 4. Alzira

Descripció:

2a Edició. Coneixement, conservació i posada en valor del patrimoni natural de la Ribera del Xúquer.

Aquestes jornades són punt de trobada de docents, professionals, estudiants i ciutadans d’Alzira i el seu entorn pròxim al llarg de dues setmanes. Inclouen tres mòduls formatius, impartits de forma gratuïta, que compten amb la participació de professorat de l’Institut “Cavanilles” de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, dels departaments de Botànica i Geologia, de Geografia i de l’Estructura de Recerca Interdisciplinar en Sostenibilitat.

La Universitat de València, fidel al seu compromís amb el territori i la societat valenciana, impulsa aquesta nova acció acadèmica, lligada a la formació, la recerca i la transferència del coneixement, que pretén consolidarse en la ciutat d’Alzira i la Ribera Alta.

Organitza:

La Universitat de València, a través del vicerectorat de Participació i Projecció Territorial amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alzira i Caixa Popular..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: