Logo de la Universitat de València Logo Càtedra Ciutat de València Logo del portal

La Càtedra d’Estudis del Còmic col·labora en les VIII Jornades del Còmic

Període de l'esdeveniment: De 27 de de setembre de 2019 a 29 de de setembre de 2019. Divendres, dissabte i diumenge de 09:00 a 21:00.

Lloc de realització: Centre Cultural La Nau

Descripció:

La Càtedra d’Estudis del Còmic Fundación SM-Universitat de València col·labora en les VIII Jornades del Còmic de València que organitza l’associació ASOVALCOM, i que se celebraran del 27 al 29 de setembre en el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

Organitza:

Càtedra d'Estudis del Còmic Fundación SM-UV.

Contacta: catedracomicsm@uv.es

Més informació: