Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

Línies estratègiques

La Càtedra, juntament amb Les Naus, de l'Ajuntament de València, desenvolupa activitats programades en l'àmbit de la innovació social, l'espai públic i la mobilitat, i les indústries culturals i creatives. L'acord signat entre tots dos organismes pretén afavorir aportacions de rellevància social per part de l'alumnat i el professorat de la Universitat de València a la realitat econòmica, social, urbanística i mediambiental de la ciutat de València, mitjançant activitats de formació, recerca i divulgació.