Logo de la Universitat de València Logo Càtedra Ciutat de València Logo del portal

Apostant pel Govern Obert per a les persones consumidores

Data: 30 de de gener de 2020 de 09:00 a 20:00. Dijous.

Lloc de realització: Facultat de Dret

Descripció:

Aquesta jornada té com a objectiu contribuir a la millora del coneixement en l’àmbit de la socialització en els tres pilars que conformen el govern obert: la transparència, la rendició de comptes i la participació ciutadana. Es pretén desenvolupar un espai de reflexió i debat al voltant d’experiències i coneixements en el desenvolupament, construcció i execució d’eines d’avaluació del govern obert.

L’esdeveniment, organitzat per l’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris (AVACU) i la Fundació per la Justícia, s’estructura a partir d’una sèrie de conferències impartides per experts de l’àmbit acadèmic i institucional. A més de la Càtedra PAGODA, en aquesta Jornada col·laboren l’Ajuntament de València, l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) i la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

La cita serà el pròxim dia 30 de gener a partir de les 9 hores en la Sala de l’Hemicicle Joaquín Tomás de Villarroya, en la Facultat de Dret de la Universitat de València. El programa complet es pot consultar en aquest enllaç.

Organitza:

Càtedra de Govern Obert, Participació i Open Data (PAGODA).

Contacta: pagoda@uv.es

Més informació: