Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

'Another afterthought on Visual Pleasure and Narrative Cinema'

Data: 3 de d’octubre de 2019 de 19:00 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: IVAM, Auditori

Descripció:

Conferència de Laura Mulvey organitzada per la Càtedra d’Estudis Artístics. Segles XX/XXI

Laura Mulvey és professora de cinema en Birkbeck College, Universitat de Londres. És l’autora de: Visual and Other Pleasures (Macmillan 1989/2009), Fetishism and Curiosity (British Film Institute 1996/2013), Citizen Kane (BFI Classics sèries 1992/2012) i Death Twenty- four times a Second: Stillness and the Moving Image (Reaktion Books 2006). Va realitzar sis pel·lícules en col·laboració amb Peter Wollen, entre elles Riddles of the Sphinx (British Film Institute 1977; dvd 2013) i Frida Kahlo i Tina Modotti (Arts Council 1980). Amb l’artista i cineasta Mark Lewis, ha realitzat Disgraced Monuments (Channel 4 1994) i 23 August 2008 (2013).

Organitza:

Càtedra d’Estudis Artístics. Segles XX/XXI. IVAM, UV.

Contacta: colaizzi@uv.es

Més informació: