Logo de la Universitat de València Logo Càtedra Ciutat de València Logo del portal

La Càtedra Demetri Ribes organitza la Conferència 'Mobilitat en el temps'

Cartell de la Conferència

Data: 19 de novembre de 2020 de 18:00 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Quarta i última sessió del cicle organitzat per la Càtedra Demetri Ribes, titulat 'Mobilitat en transformació', que ha comptat, entre altres, amb participació de la Magnífica Rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre, l'Honorable Conseller d'Obres Públiques, Arcadi España, el President de l'Autoritat Portuària, Aurelio Martínez, el Comissionat del Govern per al Corredor Mediterrani, Josep Vicent Boira, etc.

El dijous 19 de novembre, des de les 18:00h, tindrà lloc la quarta i última sessió del cicle organitzat per la Càtedra Demetri Ribes que porta per títol "Mobilitat en transformació". Aquesta nova jornada acadèmica girarà entorn la “Mobilitat en el temps”. Inmaculada Aguilar, Directora honorífica de la Càtedra Demetri Ribes; Pilar Chías, Catedràtica del Departamento de Arquitectura de la Universidad de Alcalá i Tomás Abad, Investigador del Departamento de Arquitectura de la Universidad de Alcalá, oferiran perspectives diacròniques relacionades amb les maneres de desplaçament humà.

Organitza:

Càtedra Demetri Ribes.