Logo de la Universitat de València Logo Càtedra Ciutat de València Logo del portal

Càtedra CAPGEMINI organitza un Webinar sobre Design Thinking i innovació

Logo de Idean

Data: 15 de desembre de 2020 de 15:00 a 17:00. Dimarts.

Lloc de realització: Online

Descripció:

La Càtedra CAPGEMINI–UV a la Innovació en el Desenvolupament de Programari de la Universitat de València organitza un webinar sobre Design Thinking i innovació, que se celebrarà entre les 15 i les 17 hores del pròxim dimarts 15 de desembre per videoconferència des de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV).

El taller serà impartit pels professionals Jaime Moncho i Lirios Flores de l'estudi Idean, part de Capgemini Invent. Coordinen l'activitat els professors Ignacio Panach, Esther Durà i José Àngel Montiel, responsables de les assignatures Entorns d'Usuari del Grau en Enginyeria Informàtica i Disseny de Projectes Interactius del Grau en Enginyeria Multimèdia.

Organitza:

Càtedra CAPGEMINI - Universitat de València.

Contacta: uvcatedres@uv.es

Més informació: