Logo de la Universitat de València Logo Càtedra d'Innovació i Territoris Intel·ligents (InnovatiOnt) Logo del portal

Acte de lliurament dels Premis InnovatiOnt 2019 a l'excel·lència dels Treballs de Fi de Grau

  • 17 d’octubre de 2019
premis InnovatiOnt 2019

El dijous 17 d'octubre, dins de les activitats de la Universitat de Tardor d'Ontinyent, la Càtedra InnovatiOnt va lliurar els Premis 2019 a l'Excel·lència dels Treballs Fi de Grau a Ricardo Borja Bo, pel TFG “Validació d'un sistema de acelerometria instal·lat en una cinta ergomètrica”, i a Aira Ortiz Kataoka, pel TFG “Impact analysis of ICT tools on a marketing strategy - Practical case: Naranjas Ribera’s ecommerce”.

La Càtedra Universitària Ajuntament d’Ontinyent - Caixa Ontinyent - ESET per a la innovació i configuració de territoris intel·ligents, InnovatiOnt, reconeix anualment amb aquests premis l'excel·lència dels treballs fi de grau relacionats amb diversos aspectes referits a la innovació empresarial o social i la configuració de territoris intel·ligents d'aplicació a l'àrea socioeconòmica d'Ontinyent.
El treball "Validació d'un sistema d’acelerometria instal·lat en una cinta ergomètrica" de Ricardo Borja Bo, Graduat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport en el Campus d'Ontinyent de la Universitat de València, tracta de l'anàlisi i validació d'un nou sistema de acelerometria que, muntat en una cinta de córrer, permet mesurar diversos paràmetres referents a la pràctica de la carrera a peu per a contribuir a la millora del rendiment esportiu dels atletes. El premi va ser lliurat per Pablo Úbeda, regidor de promoció econòmica i innovació del Ajuntament d’Ontinyent.
Per la seua banda, el treball "Impact analysis of ICT tools on a marketing strategy - Practical case: Naranjas Ribera’s ecommerce" de Aira Ortiz Kataoka, Graduada en International Business per la Universitat de València, mostra com l'analítica de dades per a mesurar l'impacte de les tecnologies de la informació i de la comunicació en una estratègia de màrqueting està també a l'abast de les xicotetes i mitjanes empreses que poden utilitzar aquestes eines d'anàlisis per a mesurar i millorar l'eficiència dels nous canals de comerç electrònic. El premi va ser lliurat per Roberto Sanz, responsable de l'Obra Social de Caixa Ontinyent, a José Miguel Ortiz, pare de la guardonada que actualment cursa un màster a Amsterdam.
A més, la Càtedra va presentar breument algunes de les activitats que està duent a terme, com l'Informe “Estudio del textil hogar valenciano: evolución, estrategias competitivas e innovación” de pròxima publicació, i el treball d'estudi i desenvolupament d'una marca agroalimentària de qualitat territorial per a la Vall d'Albaida, presentat per Sergio Doria.

 

Imatges: