
L'acte de lliurament dels premis de la Càtedra InnovatiOnt, precedida per una breu presentació de cadascun dels treballs premiats, ha tingut lloc hui dimecres 28 de novembre a les 12:00 en l'Aula Magna del Campus Ontinyent, dins del conjunt d'activitats de la Universitat de Tardor d'Ontinyent, que es pot consultar en http://go.uv.es/8TZI26z.
Els alumnes i treballs premiats són:
- Sergio Doria Borrell, pel Treball Fi de Grau “Viabilitat d'una marca agroalimentària de qualitat territorial: El futur de la Vall d'Albaida?”
- Tanash Utamchandani Tulsidas, pel Treball Fi de Grau “Lideratge innovador en la gestió i desenvolupament de la innovació en el segle XXI”
Els premis han sigut lliurats per Pablo Úbeda, regidor de promoció econòmica de l’Ajuntament d’Ontinyent, i per Roberto Sanz, responsable de l'Obra Social de Caixa Ontinyent, patrocinadors juntament amb l'empresa Ontinet ESET de la Càtedra InnovatiOnt d'Innovació i configuració de territoris intel·ligents.
Imatges: