En el present canal intern de denúncies es brinda la possibilitat d'informar, de manera expedita i senzilla, sobre inquietuds relacionades amb conductes indegudes reals o sospitoses que puguen afectar l'empresa o al benestar de les persones.
És important tindre present que este canal no ha d'utilitzar-se per a realitzar acusacions falses o deliberades contra tercers, i s'insta a evitar proporcionar informació incorrecta.
Encara que és possible realitzar comunicacions de manera anònima, es recomana encaridament proporcionar dades d'identificació en la comunicació. Independentment de si es tria o no fer-ho, se suggereix conservar el número de cas i la contrasenya per a accedir posteriorment a la bústia de comunicació segur. Això facilitarà i assegurarà una comunicació més efectiva una vegada que s'haja informat sobre els fets.
Totes les comunicacions seran tractades amb la màxima confidencialitat. Per a obtindre més detalls sobre com es maneja la privacitat, es convida a revisar la secció corresponent en el menú sota "Política de Privacitat".
Cal destacar que no es prendran represàlies contra aquelles persones que utilitzen este canal de manera adequada, simplement pel fet d'haver-lo emprat.
Així mateix, s'ofereix l'opció de realitzar comunicacions davant les autoritats públiques de protecció a l'informant a nivell europeu, nacional o autonòmic. Per a obtindre una descripció general d'este procés, es recomana revisar la secció corresponent.
Es busca brindar seguretat i eficàcia en l'ús d'este canal, amb el compromís d'abordar les inquietuds de manera efectiva i sense risc de represàlies.
En qualsevol cas, els preguem no confonga este canal intern de denúncies i protecció a l'informant del CDI UV amb la bústia de suggeriments, queixes i suggeriments del Centre d’Idiomes de la Universitat de València.