Universitat de ValènciaDouble Degree in Mathematics and Computer EngineeringFaculty of MathematicsSchool of Engineering Logo del portal

Cartell HOPES
Enquesta Estudi HOPES
Online

Necessitem 360 respostes de cada una de les branques d'Arts i Humanitats, Enginyeria, Ciències Socials i Ciències Jurídiques i 145 de la branca de Salut.

 

Ens dirigim a tu per a informar-te sobre un projecte d'investigació que es duu a terme en el marc de la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de Salut (REUPS) i la Xarxa Iberoamericana d'Universitats Promotores de la Salut (RIUPS), dirigit per Antoni Aguiló Pons (reupsalud@gmail.com) com a investigador principal i amb l'aprovació pel Comité d'Ètica de la Universitat de les illes Balears.

La nostra intenció és que rebes tota la informació perquè pugues avaluar i jutjar si vols o no participar en este projecte. Per a això et demanem que lliges este text informatiu amb atenció i t'aclarirem els dubtes que et puguen sorgir.

L'estudi té com a objectiu, d'una banda, crear un qüestionari que permeta analitzar diferents àmbits de l'estil de vida i, per un altre, determinar un score (una puntuació) dels estils de vida i el benestar de les persones i la seua relació amb variables socioeconòmiques, per a d'esta manera realitzar programes de promoció de la salut adequats a cada entorn.

La participació en este projecte implica respondre a este qüestionari que ha sigut dissenyat per a avaluar patrons en l'estil de vida actual i descobrir àrees en les quals es podria treballar per a millorar el benestar de la comunitat universitària en les diferents universitats iberoamericanes. Es tracta d'un qüestionari de caràcter transcultural que permet identificar i comprendre diferències culturals en comportaments, actituds, valors i creences, la qual cosa pot ser útil per a la planificació i adaptació d'intervencions i programes de salut i benestar. La participació no suposa cap mena de risc físic ni emocional. La teua participació és voluntària i pots decidir no participar o abandonar en qualsevol moment, retirant el teu consentiment sense que per això s'altere la relació amb l'equip investigador. Si decidixes revocar el teu consentiment, no s'arreplegaran noves dades i no es veuran afectades les investigacions dutes a terme fins al moment.

El compliment del mateix et portarà aproximadament 5-7 minuts i és totalment anònim. Les respostes seran utilitzades amb finalitats exclusius d'investigació.

Els resultats d'este projecte d'investigació implicarien un benefici social i comunitari en permetre ajudar a informar les persones sobre com les seues eleccions diàries poden afectar la seua salut i qualitat de vida i proporcionar informació valuosa per al desenrotllament de polítiques i programes de salut pública.

 

Els resultats extrets del present estudi podran ser publicats en revistes científiques o publicacions de caràcter general, respectant sempre el principi de confidencialitat.

 

HOPES España

 

Date From 15 january 2026 to 15 march 2026. 24h. Every day.

 
 
 
Organized by
 
esteband@uv.es

 
More information