Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

L'objectiu del nostre centre és donar resposta a les necessitats d´aquelles famílies amb fills/es que presenten algun trastorn del neurodesenvolupament o risc de patir-lo.

Per tal d'optimitzar el desenvolupament evolutiu del xiquet / a, des del CUDAP considerem que el model d'actuació més adequat i eficaç és el que es desenvolupa des de l´estreta col·laboració entre els professionals del centre i la família, promovent així, conductes d'autodeterminació i la inclusió en una societat més justa.