Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

UVocupació es un servei de la Universitat de València que té com a objectiu ajudar en la inserció laboral a tots els estudiants i titulats de la UV i millorar les seues possibilitats professionals.

Per aconseguir-ho, UVocupació disposa d´una sèrie de serveis:

- Orientació i Assessorament

- Ocupació i Emprenedoria

- Formació

- Estudis i Anàlisi

L´objectiu fonamental de UVocupació és facilitar i potenciar la inserció laboral de tots els estudiants i titulats de la Universitat de València.

Per això, posa a la teua disposició un servei d´orientació professional i laboral que et permetrà rebre informació sobre aspectes que s´han mostrat rellevants per a la teua inserció, com ara:

• Eines i tècniques de recerca d´ocupació
  • Situació del mercat laboral
  • Eixides professionals per a les diferents titulacions
  • Competències i perfils més valorats
  • Formació d´interès per a la inserció
  • Planificació i desenvolupament de la carrera profesional

A més, pots triar entre orientació presencial o en linia

Aquesta secció és dedicada a l'anàlisi de les característiques i dels indicadors de la inserció i la situació laboral, l'activitat professional i el desenvolupament de carrera dels titulats i titulades de la UV a través d'investigacions centrades en les diferents titulacions, cicles i àrees de coneixement.

Així, es realitzen investigacions específiques sobre la inserció dels titulats i titulades de grau i postgrau, a més d'estudis sobre aspectes específics de la transició al mercat laboral.

Més informació: uvempleo.estudios@uv.es

Saps quina formació necessites per a millorar la teua inserció laboral? Com pots desenvolupar habilitats que siguen útils en el món laboral? Saps totes les tècniques i eines per a la cerca d'investigació en ocupació? Preparar entrevistes? Elaborar un bon currículum?

L'àrea de Formació d' UVocupació t'ofereix cursos amb crèdits de participació universitària, que et permetran adquirir competències i habilitats que et capaciten per a un lloc de treball, i que que milloraran les teues possibilitats d'inserció laboral.

Inscriu-te en els cursos UVocupació amb crèdits!

A més, consulta els nostres tutorials en el web, que pots trobar en la secció “Aprén i millora la teua ocupabilitat”, i que t'ajudaran a traure el màxim profit a elaborar un bon curriculum vitae i carta de presentació, a preparar una entrevista i a disposar d'una guies sobre emprenedoria el tipus de treball que pots exercir.

+ informació

A més, et suggerim que complementes la teua formació amb altres cursos que ofereix la Universitat de València.

Facebook Twitter Linkedin