La matrícula en els Màsters Oficials
Calendari
El Vicerectorat de Postgrau estableix dos períodes de matrícula ordinària per al curs acadèmic 2011-2012:
-
del 21 al 28 de juliol del 2011
-
del 29 de setembre al 5 d'octubre del 2011.
La matrícula està dirigida a:
-
els i les estudiants de nou ingrés admesos i admeses després de la publicació de les resolucions del procediment d'admissió a màster universitari,
-
els i les estudiants de cursos acadèmics anteriors.
Procediment
Els i les estudiants formalitzaran la seua matrícula en alguna de les modalitats següents:
-
Automatrícula no assistida des de qualsevol ordinador amb accés a Internet.
-
Automatrícula assistida en aules d'informàtica habilitades a este efecte i amb l'assistència de personal de la Universitat de València.Les instruccions de matrícula i el calendari d'automatrícula assistida es faran públiques en esta mateixa pàgina amb antelació suficient.
L'acceptació de la sol·licitud de matrícula estarà condicionada a la verificació, en tot moment, de les dades consignades pel o l'estudiant. En el cas que en el procés de verificació quede constància de la falsedat, ocultació de dades, o qualsevol altra circumstància que acredite que la persona interessada no complix els requisits exigits per a accedir als estudis universitaris de màster o per a continuar-los, quedarà sense efectes la seua sol·licitud de matrícula i no tindran validesa els actes que s'hagen realitzat.
Instruccions de matrícula
Calendari d'automatrícula assistida
Avançament convocatòria
Matrícula de programes especials
Els programes de dobles titulacions, mobilitat i altres situacions específiques es regiran per la regulació que es realitze en cada cas.
Altres tràmits administratius
El o l'estudiant pot realitzar els següents tràmits administratius relacionats amb la matrícula:
-
Sol·licitud de beques (beca general del Ministeri d'Educació, beca de mobilitat, beca de la Generalitat Valenciana, préstec renda, ajuda a desocupats, ajuda sud/nord, beca d'investigació, beca Erasmus, etc.).
-
Trasllat d'expedient, adaptacions, adjudicacions de places de mobilitat del programa Erasmus o beneficiaris de plaça en programes internacionals.
-
Modificació de dades personals i administratius, ampliacions de matrícula i avanç de convocatòria.
-
Sol·licitud de reconeixement de crèdits.
-
Expedició de la documentació necessària per a la iniciació i renovació de l'expedient d'estada d'estudis d'estudiants estrangers.
Anul·lació de matrícula
Únicament procedirà l'anul·lació de matrícula per:
- Falta de pagament de les taxes de matrícula.
- Causes de força major que facin impossible la continuació dels estudis en el curs acadèmic de quin es tracti. En aquest cas, i sempre que la persona interessada ho sol licito abans del 31 de desembre de l'any en què comença el curs acadèmic, procedirà la devolució de les taxes de matrícula.
En tot cas, l'anul·lació serà de la totalitat de la matrícula i no seran possibles les anul·lacions parcials.
Modificació de matrícula
El o l'estudiant podrà sol·licitar, en els terminis fixats a este efecte, la modificació de la matrícula, que estarà reservada als supòsits següents, degudament acreditats: assignatures ja aprovades o reconegudes, finalització d'estudis, completar crèdits per a beques o qualsevol altre que es considere pertinent.