Acuña-Soto, C. M.,
Liern, V., Pérez-Gladish, B. (2018): Multiple Criteria
performance evaluation of YouTube mathematical educational
videos by IS-TOPSIS. Operational Research - An
International Journal (DOI:
10.1007/s12351-018-0405-2). PDF
Acuña-Soto, C. M., Liern, V.,
Pérez-Gladish, B. (2018): Normalization in TOPSIS
based approaches with non-compensatory criteria: application
to the ranking of mathematical videos. Annals of
Operations Research (DOI: 10.1007/s10479-018-2945-5).
PDF
Acuña-Soto, C. M.,
Liern, V., Pérez-Gladish, B. (2018): A
VIKOR-based approach for the ranking of mathematical
instructional videos. Management
Decision (10.1108/MD-03-2018-0242). PDF
(Tesis
doctorales dirigidas)
Propuesta de valoración para los vídeos educativos de
matemáticas disponibles en internet, Jorge Alonso Santos
Mellado. Directores: Claudia Acuña Soto, Vicente Liern
Carrión. Matemática Educativa. Centro de Investigación y de
Estudios Avanzados Instituto Politécnico Nacional, México
(24 de abril de 2018).