Universitat de ValènciaOferta Científic Tecnològica AgroalimentacióOferta Científic Tecnològica Agroalimentació Logo del portal

Actualització de didàctiques especifiques

Actualització de didàctiques especifiques.

Avaluació de la formació del professorat de ciències en la societat del coneixement.

L'avaluació de la formació del professorat de ciències en la societat del coneixement. Propostes de millor

Child and Adolescent Health Research Group

Dolor d'esquena i factors associats en estudiants de primària i secundària: un estudi longitudinal.

Curs de formació per al professorat sobre com tractar el problema dels plàstics en anglés aplicant la pedagogia de les multiliteracitats

Curs de formació per al professorat sobre com tractar el problema dels plàstics en anglés aplicant la pedagogia de les multiliteracitats.

Cursos en línia sobre la conceptualització, avaluació i intervenció en dislèxia evolutiva

Cursos en línia sobre la conceptualització, avaluació i intervenció en dislèxia evolutiva.

ESPALSANA

Cursos d'orientació i desenvolupament de projectes d'innovació trobades educatives.

Formació de formadors del AVAP-Generalitat Valenciana

Cursos d'ensenyament a distància per a funcionaris de l'administració pública

Formació de formadors-AVAP-Generalitat Valenciana

Formació en ensenyament a distància en anglés per a funcionaris públics

Formació del professorat en temes relatius a l'Educació per a la Salut i a Prevenció de les Addiccions

Elaboració de materials sobre la Promoció Projecte Europeu “Fibonacci” per a la difusió a Europa de l'ensenyament de les ciències i les matemàtiques basada en la indagació.

Formació del professorat en temes relatius a l'Educació per a la Salut i a la Didàctica de la Biologia.

Formació del professorat en temes relatius a l'Educació per a la Salut i a la Didàctica de la Biologia.

Formació per a assistents en conversa sobre com integrar la multimodalitat en l'ensenyament de la llengua estrangera

Conferències a València, Alacant i Castelló per a assistents de conversa sobre com integrar la multimodalitat en l'ensenyament de la llengua estrangera.

Grup "Laboratorio di intercultura"

Grup "Laboratorio di intercultura" (Università del Salento).

Implementació i investigació de l'ús de recursos multimodals en l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera

Implementació i investigació de l'ús de recursos multimodals en l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.

PHELL & BHERG

Desenvolupament de formació i intercanvi d'experiències amb professorat.

Postgrau de formació especialitzada del professorat d'infantil, primària, secundària i universitaris

Postgrau de formació especialitzada del professorat d'infantil, primària, secundària i universitaris.

Programa d'Educació per a la Salut a les Escoles

Elaboració de materials didàctics d'Educació per a la Salut per a l'Escola. 

Programa d'Educació per a la Salut a les Escoles

Estudi dels hàbits de salut dels joves.

Proposta de curs de postgrau: Diploma d'especialització ET(T)LE - Early Language Teaching and Literary Education

Aquest diploma va dirigit a estudiants graduats, diplomats i llicenciats universitaris interessats en l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anglés i, d'altra banda, a mestres en actiu d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària que desitgen desenvolupar el seu coneixement i millorar la seua pràctica en l'ensenyament d'anglés i el foment de les multiliteracitats. Aquest curs de postgrau presenta la literatura i la multimodalitat com a elements fonamentals en l'ensenyament i aprenentatge d'anglés en el segle XXI per a brindar als estudiants l'oportunitat de desenvolupar la seua literacitat, no sols en termes d'habilitats bàsiques de lectura i escriptura, sinó com un procés de mediació per a facilitar la interacció amb diferents tipus de textos, i fomentar la producció de significats i el coneixement del món.

Les novel·les, els curts d'animació, les imatges, la música, els àlbums il·lustrats, etc. constitueixen recursos i maneres d'expressió que s'usen de manera constant amb propòsits comunicatius, socioculturals o artístics. En línia amb la proposta de la Pedagogia de les multiliteracitats (New London Group 1996), concebem la lectura i la creació de significat com un procés dinàmic de transformació que ha de donar-se en l'ensenyament de la llengua des de l'Educació infantil fins a l'Educació secundària.

Treball per àmbits en Educació Infantil. Els grups internivell en Educació Primària. AKOE cooperativa

Assessorar i fer seguiment de processos d'implantació de models educatius innovadors en centres educatius.

Universitat de Vigo i Universitat d'Alacant. Margarita R. Pino Juste y Juan M. Cortell Tormo

Impacte en l'alfabetització en salut dels projectes d'higiene postural integrats en el currículum escolar a través dispositius tecnològics: un assaig aleatori, multicèntric (EDU4BACK).