Actualització de didàctiques especifiques.
L'avaluació de la formació del professorat de ciències en la societat del coneixement. Propostes de millor
Dolor d'esquena i factors associats en estudiants de primària i secundària: un estudi longitudinal.
Curs de formació per al professorat sobre com tractar el problema dels plàstics en anglés aplicant la pedagogia de les multiliteracitats.
Cursos en línia sobre la conceptualització, avaluació i intervenció en dislèxia evolutiva.
Cursos d'orientació i desenvolupament de projectes d'innovació trobades educatives.
Cursos d'ensenyament a distància per a funcionaris de l'administració pública
Formació en ensenyament a distància en anglés per a funcionaris públics
Elaboració de materials sobre la Promoció Projecte Europeu “Fibonacci” per a la difusió a Europa de l'ensenyament de les ciències i les matemàtiques basada en la indagació.
Formació del professorat en temes relatius a l'Educació per a la Salut i a la Didàctica de la Biologia.
Conferències a València, Alacant i Castelló per a assistents de conversa sobre com integrar la multimodalitat en l'ensenyament de la llengua estrangera.
Grup "Laboratorio di intercultura" (Università del Salento).
Implementació i investigació de l'ús de recursos multimodals en l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.
Desenvolupament de formació i intercanvi d'experiències amb professorat.
Postgrau de formació especialitzada del professorat d'infantil, primària, secundària i universitaris.
Elaboració de materials didàctics d'Educació per a la Salut per a l'Escola.
Estudi dels hàbits de salut dels joves.
Aquest diploma va dirigit a estudiants graduats, diplomats i llicenciats universitaris interessats en l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anglés i, d'altra banda, a mestres en actiu d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària que desitgen desenvolupar el seu coneixement i millorar la seua pràctica en l'ensenyament d'anglés i el foment de les multiliteracitats. Aquest curs de postgrau presenta la literatura i la multimodalitat com a elements fonamentals en l'ensenyament i aprenentatge d'anglés en el segle XXI per a brindar als estudiants l'oportunitat de desenvolupar la seua literacitat, no sols en termes d'habilitats bàsiques de lectura i escriptura, sinó com un procés de mediació per a facilitar la interacció amb diferents tipus de textos, i fomentar la producció de significats i el coneixement del món.
Les novel·les, els curts d'animació, les imatges, la música, els àlbums il·lustrats, etc. constitueixen recursos i maneres d'expressió que s'usen de manera constant amb propòsits comunicatius, socioculturals o artístics. En línia amb la proposta de la Pedagogia de les multiliteracitats (New London Group 1996), concebem la lectura i la creació de significat com un procés dinàmic de transformació que ha de donar-se en l'ensenyament de la llengua des de l'Educació infantil fins a l'Educació secundària.
Assessorar i fer seguiment de processos d'implantació de models educatius innovadors en centres educatius.
Impacte en l'alfabetització en salut dels projectes d'higiene postural integrats en el currículum escolar a través dispositius tecnològics: un assaig aleatori, multicèntric (EDU4BACK).