El nostre grup treballa en diferents aspectes del trànsit de proteïnes en cèl·lules vegetals, amb especial èmfasi en estudis funcionals. D'una banda, tractem d'elucidar la funció d'un grup de proteïnes (de la família p24) probablement essencials en el control de qualitat del trànsit de proteïnes en la via secretora i en l'organització dels compartiments de la via secretora primerenca, incloent la biogènesi del complex de Golgi. D'altra banda, estem interessats a investigar les bases moleculars de la localització polar del transportador d'auxines PIN1, que determina el transport polar d'auxines i és essencial per al creixement i desenvolupament de les plantes, determinant la seua polaritat global.
Conéixer els mecanismes moleculars implicats en el trànsit de proteïnes d'especial rellevància fisiològica en cèl·lules vegetals.
Tràfic de proteïnes en cèl·lules vegetals
Trànsit de proteïnes en cèl·lules vegetals, amb especial èmfasi en estudis funcionals de proteïnes d'especial rellevància fisiològica.
Campus Burjassot/Paterna
C/ Doctor Moliner, 50
46100 Burjassot (València)