Estudi dels mètodes més adequats per a l'avaluació i la selecció d'aquells conductors/es que aspiren a obtindre el seu permís de conducció.
Estudi i desenvolupament de programes d'educació viària en edats escolars i desenvolupament de programes de formació per a conductors/es o professionals de la conducció.
Estudi de la freqüència, característiques i processos causants dels sinistres de trànsit.
Anàlisi jurídica i criminològica de la problemàtica, amb especial atenció als delictes d'agressió i abús sexual, així com als delictes relatius a la pornografia infantil.
Avaluació de factors que poden ajudar a promoure la reserva cognitiva i un envelliment mes saludable així com sobre mecanismes que poden protegir enfront dels efectes deleteris de l'estrés.
Estudi dels principals factors de risc causants dels accidents de trànsit (velocitat, alcohol, drogues, fàrmacs, malalties...) i dels grups vulnerables més implicats en aquests.
La nostra línia persegueix avaluar els components psicològics que expliquen la lectura poc crítica en Internet, així com descriure i explicar com aquests components es desenvolupen al llarg de l'adolescència, amb l'objectiu últim d'avaluar maneres de millorar aqueixos aspectes crítics.
Estudi de la percepció, l'atenció i l'elecció de respostes en la conducció.
Recerca i desenvolupament d'aplicacions i exercicis de simulació destinats a l'educació viària o a la formació de conductors/es.
L'objectiu d'aquesta línia d'investigació és aprofundir en el coneixement per una banda, dels trastorns de la veu d'origen orgànic, funcional, psicogènic, veu transgènere (entre altres) i per altra, dels trastorns de la ressonància derivats en gran mesura per la disfunció velo-faríngia.
L'objectiu d'aquesta línia d'investigació és aprofundir en el coneixement de les dificultats de comunicació i del llenguatge de persones amb afàsia i demència, i la seua relació amb les funcions executives; desenvolupar test i protocols d'exploració i rehabilitació del llenguatge i la comunicació.
Aquesta línia se centra en l'anàlisi, des d'una perspectiva evolutiva, de les dificultats en la descodificació i la comprensió lectora freqüents en diversos trastorns del neurodesenvolupament com els Trastorns de l'Espectre Autista (TEA), la Discapacitat Intel·lectual (DI) o la Dislèxia.