Universitat de ValènciaOferta Científic Tecnològica AgroalimentacióOferta Científic Tecnològica Agroalimentació Logo del portal

Anàlisi de mostres medioambientals

Assajos químics de compostos d'interés en mostres mediambientals (aigües, llots, sòls, etc.). Valor afegit: Estimació in vitro de paràmetres ecotoxicológics.

I+D en mètodes (bio)analítics

Recerca i desenvolupament de mètodes (bio)analítics d'alt rendiment (Cromatografia líquida, Electroforesi capil·lar, Espectrometria de masses) per a la separació i determinació de molècules (incloent quirals) amb aplicacions analítiques i bioanalítiques. (Bio)sensors.

Sensors moleculars

Disseny, síntesi i caracterització de sensors per a la detecció de molècules d'interés biològic i mediambiental. Entre les molècules estudiades es troben els gasos nerviosos, gasos contaminants i drogues d'abús.