Universitat de ValènciaOferta Científic Tecnològica AgroalimentacióOferta Científic Tecnològica Agroalimentació Logo del portal

Dramaturgia musical italiana dels segles XVII a XIX

Estudis de dramatúrgia musical, edició de peces teatrals, literatura teatral.

Estudi i reflexió entorn de la relació estètica entre la literatura, l'art i l'espectacle al segle XIX

Estudi dels topoi literaris i culturals en el segle XIX en el seu diàleg en les diferents arts i el seu impacte en les societats contemporànies.

Gèneres teatrals italians antics i moderns

Estudi i edició de textos teatrals des del segle XVI: tragèdia, drama, comèdia. Estudis de preceptiva dramàtica. Estudi i traducció de peces teatrals contemporànies.

Música i teatre

Transformacions socials i identitàries lligades a les migracions i les seues representacions musicals i teatrals contemporànies.

Teatre contemporani europeu

Estudis comparatistas de les produccions teatrals europees des del segle XVIII fins a l'actualitat, des de la perspectiva crítica tematològica, estètica de la recepció i transnacionalitat.