Logo de la Universitat de València Logo UV RCC-Harvard Logo del portal

Grups d’estudi

El RCCH patrocina diversos grups d’estudi dirigits per acadèmics de Harvard i altres universitats associades. Aquests grups se centren en diferents camps d’estudi, que inclouen:

  • Ciències naturals i experimentals
  • Arquitectura
  • Ciències de la salut
  • Enginyeria
  • Educació
  • Comunicacions
  • Arts i humanitats
  • Dret
  • Govern

Encara que cada grup d’estudi té unes característiques pròpies, tots ells comparteixen una visió d’apertura, flexibilitat i col·laboració intercultural. Els grups d’estudi del RCCH permeten a acadèmics i investigadors compartir idees, col·laborar en la investigació i debatre nous enfocaments en els seus camps. A més, són ideals per a aquells que volen mantenir-hi un compromís de col·laboració acadèmica a llarg termini. El RCCH reuneix professors, acadèmics, investigadors, estudiants de postgrau i altres professionals de diferents universitats a fi de generar un ampli debat. Així mateix, el RCCH anima aquests grups a compartir les seues activitats i troballes en conferències internacionals, en editorials i revistes acadèmiques de primer nivell i a través dels recursos en línia que ofereixen alguns departaments o centres.

En l’actualitat, el personal docent i investigador de la Universitat de València participa en els següents grups d’investigació del RCCH:

  • Inquiries in Ethics in Communication and Organizations (IECO). Dirigit per Donna Hicks (Professora Titular del Weatherhead Center for International Affairs de la Universitat Harvard) i Tomás González (Professor Titular del Departament de Direcció d’Empreses Juan José Renau Piqueras de la Universitat de València).
  • Teaching and Learning Science in Outdoor Environments (TeLeSOE). Copresidit per Ana Maria Caballero McGuire (Children’s Education Fellow de l’Arnold Arboretum de la Universitat Harvard) i Olga Mayoral García-Berlanga (Professora Assistent del Departament de Ciències Experimentals i Socials de la Facultat de Magisteri/Jardí Botànic de la Universitat de València).
  • Studying and improving Mathematics instruction in secondary schools in Spain (SiMiS): Copresidit per Jon Star (Professor d’Educació a la Harvard Graduate School de la Universitat Harvard) i Nuria Joglar Prieto (Professora Assistent del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals, Socials i Matemàtiques de la Universitat Complutense de Madrid). 
  • Pollutants and toxic compounds in food and environment: zebrafish as a model for studying toxicological effects. Copresidit per Florian Engert (Professor de Biologia Molecular i Cel·lular a la Universitat Harvard), Marie-Abèle Bind (John Harvard Distinguished Science Fellow associada al Departament d’Estadística de la Universitat Harvard) i Ana Juan-García (Professora Associada de Toxicologia a la Universitat de València).