| Promoure la negociació dels temps de treball per a avançar en la coresponsabilitat entre dones i homes.
|
| Permís per malaltia de fill o filla menor de 14 anys : el personal de l’UVEG tindrà dret a un permís de 4 dies hàbils, quan la malaltia siga acreditada per la pediatra i tant l'altre cònjuge o membre de la parella treballen, o es tracte d'una família monoparental.
|
| Permetre a qui tinguen filles o fills amb discapacitat o persones dependents, almenys dues hores de flexibilitat horària diària a fi de conciliar , amb el seu horari laboral, els horaris dels centres d'educació especial i altres on la filla, el fill o la persona dependent reba atenció.
|
| Acomodació del gaudiment de les vacances en cas d'embaràs i fins que el fill o la filla complisca 24 mesos.
|
| Harmonització de les condicions retributives del PAS d’administració especial I general.
|
| Revisió i actualització dels barems per a concursos de mèrits.
|
| Continuar amb l'Acord de jubilació incentivada PAS i PDI.
|
| Reduir l'edat per a l'estabilitat del personal interí passant dels 58 anys actuals als 54 anys d'edat i 10 anys de serveis en aquelles categories declarades a extingir.
|
| Reducció de la temporalitat fins al 10% de la plantilla de PAS.
|
| Horari d'estiu. Ampliació en el mes de setembre.
|
| Fons social . Negociació de noves polítiques d'acció social a aplicar per la universitat, així com l'ampliació de la dotació econòmica destinada
|
CONDICIONS RETRIBUTIVES
|
|
|
|
| Consolidació definitiva de la paga de setembre .Augment d’1 nivell de destinació per a tots els llocs de treball de totes les categories per a 2011 tal com s'arreplega en l'annex de l'Acord de condicions de treball 2008-2011.
|
| Generalització de les exclusives per a tota la plantilla i revisió econòmica.
|
| Promoció interna recollida en l'Annex de l'Acord de condicions de treball 2008-2011.
|
| Avançar en el model de promoció interna basat en el barrat de places , com a continuació del procés iniciat en el període anterior, model que comporta no desplaçar el personal que promociona. La seva aplicació ha d'arribar a a tots els grups i categories.
|
| Defensa del model de transformació de places per costos diferencials , com a model de promoció interna que permet la consecució de dos objectius: l’increment de places de promoció per al personal fix i l'oferta d'ocupació pública.
|
| Foment de la millora d'ocupació com a sistema de provisió temporal.
|
| Productivitat . Implantació del complement de productivitat. Aquest complement serà el resultat d'aplicar un 50% lineal i un 50% proporcional. M itjançant criteris objectius Implantació de la carrera profesional .
|
| Reducció voluntària de la càrrega laboral una vegada aconseguits els 60 anys.
|
|
|
ORNANITZACIÓ
|
|
|
|
| Presència dels sindicats de la Universitat de València en el Consell de Govern, indispensable en els punts a tractar que provinguen de la Mesa Negociadora i afecten les condicions de treball.
|
| Obligatorietat de negociar i acordar en la Mesa Negociadora tot allò que afecta a condicions de treball del PAS funcionari i laboral.
|
| Garantir que l' organització dels serveis i de l'administració de la Universitat responga a una formulació racional i coheren t mitjançant la participació i intervenció sindical en el disseny de l'organització, l'estructura o la modificació de serveis, que afecten la plantilla del PAS.
|
| Exigir la convocatòria de l'Oferta d'Ocupació Públic a dintre dels límits establerts en la Llei de Pressupostos.
|
| Professionalitat i mobilitat . Promoure que els llocs directius i de màxima responsabilitat administrativa dels serveis i de les estructures de centres i departaments siguen ocupats pel PAS, i aclarir a més les funcions allà on confluïsquen la gestió docent i la gestió de personal assegurant la carrera professional i la mobilitat.
|
|
|
FORMACIÓ
|
|
|
|
| Participació en el disseny dels plans de formació garantint que la formació arribe a totes les categories, siga útil personalment i professionalment.
|
| Els cursos d'idiomes, en el lloc de treball , adequats al nivell de comprensió del personal.
|
| Impartir la formació del PAS dissenyant cursos que incloguen classes presencials i en línia , que permeten trobar una fórmula mixta per a facilitar l'assistència a persones amb responsabilitats familiars.
|
| Programar accions formatives en igualtat de gènere de caràcter obligatori per a aquells llocs que tinguen personal sota la seua responsabilitat. Incidir en l'organització de cursos de formació mediambientals .
|
|
|
SEGURETAT I SALUT
|
|
|
|
| Desenvolupar polítiques d'igualtat que afavorisquen i contribuïsquen a una major sensibilització i actuació per a avançar en el tractament, la prevenció i l’eradicació de totes les formes de violència, l'assetjament sexual i l'assetjament per raó de sexe en l'àmbit laboral.
|
| Creació de zones de descans on les treballadores embarassades i mares lactants puguen descansar en condicions adequades.
|
| Per una “office” saludable : És necessari dotar una sala digna en cada centre, funcional i equipada, perquè el personal puga menjar, amb la finalitat de millorar les condicions dels espais que actualment s'utilitzen.
|
| Assegurar que es compleix la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals des de la perspectiva de gènere, evitant els riscos que incideixen en dones.
|
| Aplicació de l’ISTAS 21 , únic mètode que permet la identificació, avaluació i prevenció dels riscos laborals psicosocials en els llocs de treball.
|
| Vigilancia específica de la salut.
|
| Atenció psicològica.
|
| Plans de prevenció específics que identifiquen els riscos, planifiquen les actuacions, informen i eduquen i facen visible les mesures adoptades.
|
|
|
CULTURA I MEDI AMBIENT
|
|
|
|
| Compromís ecològic: Augmentar la implantació de sistemes d'estalvi energètic i exigir l'ampliació d'actuacions encaminades a la minimització dels residus sòlids i la recollida selectiva.
|
| Cooperació i solidaritat: Establiment de mecanismes efectius per al desenvolupament de programes de cooperació i de solidaritat per part del PAS.
|
| Cultura i oci: Aconseguir actuacions encaminades a promocionar l'oci actiu, l'esport i la creació i consum cultural entre tots els treballadors i les treballadores.
|
| Serveis per a la comunitat universitària: Assegurar els espais, aules, infraestructures i recursos necessaris per a la potenciació de les activitats d'estiu destinades als més joves: La Nau dels Xiquets i els Xiquetes i la Nau jove.
|
|