UVemprénUniversitat de València Logo del portal

L'Aula Empresocial celebra una jornada sobre emprenedoria en economia social a la Facultat d'Economia

  • Marketing and Communication Service
  • October 15th, 2024
Moment de la sessió
Moment de la sessió

L'esdeveniment va tindre lloc el passat 15 d'octubre de 2024 a l'aula 107 de l'Aulari Sud de la Facultat d'Economia.

El passat 15 d'octubre es va celebrar al'aula 107 de l'Aulari Sud de la Facultat d'Economia de la Universitat de València la jornada “Economia social en la pràctica”, organitzada per l'Aula Empresocial i finançada per la Generalitat Valenciana, mitjançant la ajuda ESAFOM. Aquesta activitat formativa, dirigida a estudiants i persones interessades en models empresarials alternatius, s'emmarca en el cicle de tallers d'emprenedoria promoguda per l'Aula.

La jornada es va iniciar a les 16 hores amb la conferència “Motivació per a emprendre en economia social”, impartida per Andrea Rey, professora ajudant doctora de Direcció d'Empreses. A continuació, Antonia Sajardo, professora titular d'Economia Aplicada, va oferir la conferència “Què significa emprendre en economia social?”, on va aprofundir en els fonaments i valors que caracteritzen a aquest model empresarial.

A partir de les 18.00 va tindre lloc una taula d'experiències amb la participació de Helga Figueroa, CEO de Koira Ensinistrament Caní, i Diego Albizu, secretari de Okambuva, els qui van compartir les seues vivències en el procés d'emprendre en el marc de l'economia social. La taula va ser moderada per la professora Antonia Sajardo.

La jornada va concloure amb una activitat interactiva dirigida per la mateixa professora, en la qual es va animar al públic a reflexionar sobre els seus propis interessos i possibles projectes en el marc de l'economia social.

Amb aquesta nova jornada, l'Aula Empresocial reafirma el seu compromís amb la formació pràctica i la sensibilització entorn de formes d'emprenedoria més sostenibles, solidàries i inclusives, amb el suport de la Generalitat Valenciana.