El Fòrum d'Ocupació de l'Àrea Ciències de la Salut de la Universitat de València se celebra el 14 de febrer de 2025.
És un esdeveniment organitzat per UVocupació, a través del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, en col·laboració amb la Facultat de Medicina i Odontologia, la Facultat d'Infermeria i Podologia, i el Congrés d'Investigació Biomèdica (CIB), el qual tracta d'impulsar l'ocupabilitat dels futurs egressats d'aquests centres.
Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
INSCRIPCIÓ EMPRESES
Si eres una empresa o entitat i desitges participar en el Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València, per favor contacta amb l'Àrea d'Ocupació d'UVOcupació per a obtenir informació sobre les condicions d'inscripció.
Dades de contacte:
Correu electrònic: uvforo@uv.es
Telèfons: 961625911
INSCRIPCIÓ ESTUDIANTAT
Accedeix a l'apartat "Inscripció" i inscriu-te en les activitats que la teua facultat ha indicat en els requisits.
Rebràs un correu amb la confirmació de la inscripció.
📋REQUISITS DE LA TEUA FACULTAT PER A L'OBTENCIÓ DE LA QUALIFICACIÓ PER A L'ASSIGNATURA DE PRÀCTIQUES EXTERNES
Per a obtenir la qualificació necessària, és essencial que compleixis amb els següents requisits:
Inscriure't i assistir a l'activitat de "Benvinguda Institucional al Fòrum i Conferència"
Interaccionar com a mínim amb 5 empreses/entitats
Emplenar el qüestionari d'avaluació del fòrum.
REGISTRA LA TEUA ASSISTÈNCIA
Assistència a activitats: En finalitzar l'activitat del fòrum a la que assistisques, podràs llegir un codi QR en l'aula per a registrar la teua assistència. És important que escaneges aquest codi QR i emplenes en eixe moment un formulari amb les teves dades personals. Així quedarà registrada l'assistència presencial a eixa activitat.
IMPORTANT: Assegura't d'escriure les teves dades correctament (incloent majúscules, accents, guions...). La informació proporcionada s'utilitzarà per a generar els certificats d'assistència. Una adreça de correu incorrecta comportarà la NO recepció del certificat d'assistència.
Assistència a estands: L'assistència als estands d'empreses i entitats es registrarà mitjançant els codis QR disponibles en cada estand. Hauràs d'escanejar el QR i completar les dades sol·licitades.
CERTIFICACIÓ ASSISTÈNCIA AL FÒRUM
Després del fòrum, i en un termini màxim d'una setmana, rebràs un correu sol·licitant que completes un breu qüestionari d'avaluació del fòrum (recomanable emplenar-lo).
A partir de la data indicada en el correu, i després de verificar la teua assistència a les activitats i estands, t'enviarem al teu correu electrònic el certificat d'assistència de l'activitat a la qual hages assistit.
Lloc: Aula Magna. Facultat de Medicina i Odontologia
10:00h-14:00h VISITA ALS ESTANDS DE LES EMPRESES I ENTITATS
Les empreses estaran situades en la zona del hall de la Facultat
Informa't de les oportunitats laborals de les empreses i entitats
11:30h-12:00h BENVINGUDA INSTITUCIONAL AL FÒRUM I CONFERÈNCIA
Benvinguda institucional al fòrum càrrec de:
Angeles Solanes Corella, Vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València
Mª Dolores Mauricio Aviñó, Vicedegana de Qualitat i Projecció Social de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València
Antonio Martínez Sabater, Degà de la Facultat d’Infermeria i Podologia de la Universitat de València
Conferència a càrrec de:
Ana Blanco Sanchez, Directora d'ajudes i innovació, QUIBIM
Pots trobar aquestes i més oportunitats laborals en la nostra web
Oportunitat laboral Ubicació 1 Graduat/da universitari o diplomatura en Infermeria Tarragona 2 Infermer/a d´hospitalització quirúrgica El Vendrell 3 Infermer/a d´hospitalització de medicina interna El Vendrell 4 Infermer/a consultes externes Tarragona 5 Procesos de selección para el ingreso en los centros docentes militares de formación Ámbito nacional 6 Médico/a Quart de Poblet 7 Enfermero/a Quart de Poblet 8 Licenciados/as Graduados/as en Odontología y Futuros/as Graduados/as en Odontología Francia 9 Licenciados/as o Graduados/as en Odontología con especialización en ortodoncia Francia 10