Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

Lista de novedades

Últimas 10 novedades

• 09/07/18

Presentació del llibre '10 Anys de crisi. Cap a un control ciutadà de les finances'. Dijous 12 de juliol a les 19.30h

Intervindran, Carmen Castro i Ernest Garcia, membres del C. Científic d’ATTAC. Modera, Alberto Martínez, Vicecoordinador d’Attac PV.

• 09/07/18

Presentació del documental 'Aquesta lluita és per la vida'. Dijous 12 de juliol a les 19h.

Documental sobre el moviment feminista a Palestina i la situació polític-social contada per les dones que la Brigada va conèixer a Palestina.

Escola d'Estiu Fem Economia Feminista. Dimarts 10 de juny i Dimecres 11 de juny

La Càtedra d'Economia Feminista vol contribuir al pensament crític amb aquesta proposta d'espais de trobada, debats i aprenentatge col·lectiu per a la formació i acció política feminista aplicada a l'educació, les polítiques públiques de major proximitat a la ciutadania i la necessària (re)definició del model econòmic.

• 02/07/18

Presentació del llibre Chaflán d'Abelardo Muñoz. Dimecres 4 de juliol a les 19h.

Intervindran, l’autor; Rafa Ballester Añón, autor del pròleg; Vicente Vergara, director de la Cartelera Turia i Emili Piera, director de la col·lecció Papers de Premsa del Magnànim. Organitza: Institució Alfons el Magnànim Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 25/06/18

Presentació del llibre 'Josep Melcior Gomis i la canço lírica de saló'. Dimarts 26 de juny a les 19h

Presentació del llibre 'Josep Melcior Gomis i la cançó lírica de saló. Una aportació valenciana al primer romanticisme musical europeu', de Miquel Àngel Múrcia i Cambra. Intervindran, l’autor i Josep Antoni Alberola (codirector de les col·leccions de música del Magnànim). A continuació, interludis musicals a càrrec de Mª Ángeles Lambíes (soprano) i Joanjo Albinyana (pianista). Organitza: Institució Alfons el Magnànim Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 25/06/18

Aula de Cinema. Projecció El Corb (Le Corbeau). Dimarts 26 de juny a les 18h

En St. Robin, França, la pau del poble comença a pertorbar-se quan, el Dr. Rémy Germain (Pierre Fresnay) comença a rebre anònims signats com el Corb, en els quals se li exigeix que trenque la seua relació amb Laura Vorzeit (Micheline Francey), esposa del psiquiatre (Pierre Larquey), de la mateixa institució. Presentació i posterior debat a càrrec de Santiago Álvarez, de València Negra i Sara Mansanet, directora de la Cabina. Dins el cicle Les boires del cinema noir. Organitza: Aula de Cinema de la Universitat de València. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• x

22/06/18

Convocadas las becas de residencia en el Colegio Mayor Rector Peset y la Residencia Damià Bonet para el curso 2018-19

La vicerrectora de Ocupación y Programas Formativos de la Universitat de València ha convocado las becas de residencia para estudiantes de la Universitat de València que estén matriculados en las titulaciones de grado, másteres oficiales y doctorado. Las solicitudes se tienen que presentar debidamente rellenadas mediante el formulario disponible en sede electrónica de la Universitat de València [http://entreu.uv.es] y el plazo finaliza el día 22 de julio de 2018.

• habitación estudiante

18/06/18

Renovación y Nuevas admisiones plazas estudiantes para el curso 2018-19

Se publica la Resolución de 5 de juny de 2018, del Vicerrector de Cultura y Deporte de la Universitat de València, por la que se convocan plazas de residencia para el curso 2018-19. En ella se detalla los plazos y procedimientos para solicitar la renovación de permanencia en el centro, o como realizar solicitudes de nuevo ingreso.

• 18/06/18

Jornada ‘Intervindre en domicilis i comunitat en situacions de dependència o soletat’. Dijous 21 de juny a les 9h.

Presentació dels Llibres ‘L’atenció en domicilis i comunitat a persones amb discapacitat i persones majors. Guia d’Innovació Social’ i ‘La Soletat en les persones majors. Conceptualització, valoració i intervenció’. Organitza: Fundació Pilares, Facultat de Psicologia – Universitat de València i Societat Valenciana Geriatria i Gerontologia. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset i Col·legi Oficial de Psicologia Comunitat Valenciana. Activitat amb inscripció prèvia Programa de la jornada en http://www.fundacionpilares.org/

• 18/06/18

Conferència 'Memòries feministes: un compromís personal i social'. Dimecres 20 de juny a les 19h

Conferència ‘Memòries feministes: un compromís personal i social’. A càrrec de Teresa del Valle, catedràtica de antropologia social de la Universidad del País Vasco. Organitza: Cercle Feminista Cultura per la Igualtat, Unitat d’Igualtat UV. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

Para más novedades, utiliza el buscador