Logo de la Universitat de València Logo del portal

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 18/10/19

Flamenc del Festival de las Minas de la Unión 2019. Juan Pinilla, cante i David Caro, guitarra. Dimecres 30 d'octubre a les 20h.

[Llegir més]

• 14/10/19

Papaya Salad. Presentació del còmic Dimecres 16 d’octubre, 19:00 h.

Papaya Salad Dimecres 16 d’octubre, 19:00 h. Presentació del còmic Papaya Salad, amb la participació de l’autora Elisa Macellari. Organitza: Aula de Còmic de la UV – Càtedra d’Estudis del Còmic-Fundació SM. Liana Editorial. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 13/10/19

La Dona que sabia llegir. Divendres 18 d’octubre, 17:00 h.

La Dona que sabia llegir. Divendres 18 d’octubre, 17:00 h. Projecció de Le semeur, Marine Fracem, 2017,98’. Organitza: Associció Amics de la Nau Gran. Col·labora: Col·lgi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 13/10/19

VI edició Intramurs. Dijous 17 d'octubre, 19.00 h.

VI edició Intramurs. Dijous 17 d'octubre, 19.00 h. Presentació de la VI edició de Intramurs. Inauguració exposició col·lectiva Muralla de Llum. Organitza: Intramurs. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

• 12/10/19

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Divendres 18 d’octubre, 19:30 h

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Divendres 18 d’octubre, 19:30 h Concert Extraordinari d’Inauguració a càrrec de Massimo delle Cesse (Italia). Obres de S. L. Weiss, Mauro Giuliani, Joaquin Rodrigo, Simone Lannarelli, Agustín Barrios, Antonio Lauro. Organitza: Associació Trujamán, Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 11/10/19

VI edició Intramurs. Dimarts 22 d'octubre, 19.00 h.

VI edició Intramurs. Dimarts 22 d'octubre, 19.00 h. Presentació del projecte falla Arrancapins 2020. Organitza: Intramurs. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

• 11/10/19

Projecció La barrera invisible Dimarts 22 d'octbre,17:30 h.

La barrera invisible. Projecció de “Gentlemn’s Agreement¨, Elia Kazan, 1947, 118’. Cine Club Associació d’Amics de la Nau Gran. Organitza: Associació Amics de la Nau Gran. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 11/10/19

BREXIT: Dur Per què i per a qui? Dilluns 21 d’octubre, 19:00 h.

BREXIT: Dur Per què i per a qui?. Dilluns 21 d’octubre, 19:00 h Conferència de Vicente Castelló Roselló,doctor en economía, professor,assciatde la Universitat Jaume I, professor invitat de la Universitat Lumière de Lyon, Técnic Superior (jubilat) del Servei Públic d'ocupació estatal. Pesenta Juan Manuel Ramírez Martínez, Catedrátic (j) de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de Vaència. Membre del Fòrum Ciutadà Senior UDP. Ortanitza: Forum Ciutadá Senor UDP. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada LLiure. Aforament limitat.

• 10/10/19

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Dijous 24 d'octubre, 19.30 h.

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Dijous 24 d'octubre, 19.30 h. Concert de guitarra, Miriam Rodríguez Brüllová. Obres de L. Brouwer, H. Vila-Llops, J. Lennon, A. Coeck, G. Harrison. Organiza: Associació Torsimany, Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

• 10/10/19

XVII Jornadas Internacionales de Guitarra. Viernes 23 de octubre, 19:30 h

XVII Jornadas Internacionales de Guitarra. Viernes 23 de octubre, 19:30 h Concierto del *Dúo El Tango (España-Argentina), Carles Pons, guitarra y Orlando di Bello, bandeó. Obras de A. Piazzolla, P.Laurens, A. roilo, C. Gardel, T. Jobim, A. Villoldo, A. Yupanqui, H. Stamponi, R. Pingnoni, G. *Matos. Organiza: Asociación Trujamán, Colabora: Colegio Mayor Rector Peset. Entrada libre. Aforo limitado.

Per a més novetats, utilitza el cercador