Logo de la Universitat de València Logo del portal

• habitació estudiant

18/06/18

Renovació i Noves admissions places estudiants per al curs 2018-19

Es publica la Resolució de 5 de juny de 2018, del Vicerector de Cultura i Esport de la Universitat de València, per la qual es convoquen places de residencia al Col.legio Major Rector Peset per al curs 2018-19. En ella es detalla els terminis i procediments per sol·licitar la renovació de permanència en el centre, o com realitzar sol·licituds de nou ingrés.

• 18/06/18

Jornada ‘Intervindre en domicilis i comunitat en situacions de dependència o soletat’. Dijous 21 de juny a les 9h.

Presentació dels Llibres ‘L’atenció en domicilis i comunitat a persones amb discapacitat i persones majors. Guia d’Innovació Social’ i ‘La Soletat en les persones majors. Conceptualització, valoració i intervenció’. Organitza: Fundació Pilares, Facultat de Psicologia – Universitat de València i Societat Valenciana Geriatria i Gerontologia. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset i Col·legi Oficial de Psicologia Comunitat Valenciana. Activitat amb inscripció prèvia Programa de la jornada en http://www.fundacionpilares.org/

• 18/06/18

Conferència 'Memòries feministes: un compromís personal i social'. Dimecres 20 de juny a les 19h

Conferència ‘Memòries feministes: un compromís personal i social’. A càrrec de Teresa del Valle, catedràtica de antropologia social de la Universidad del País Vasco. Organitza: Cercle Feminista Cultura per la Igualtat, Unitat d’Igualtat UV. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 18/06/18

Conferència 'Guerra i Història. Discursos sobre memòria, arxiu i veritat en Colòmbia'. Dimecres 20 de juny a les 19h

Intervindran ·Oscar Calvo Isaza, Historiador, professor de l’Universidad Nacional de Colombia. ·Sabine Heiss, Departament de Sociologia, Universitat de València. ·Gustavo Vivas. Organitza: Coordinació Valenciana de Solidaritat amb Colòmbia. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 18/06/18

Presentació de l'Informe Anual de CEAR 2018 'Les persones refugiades a Espanya i Europa'. Dimarts 19 de juny a les 19h

Intervindran: ·Jaume Durá, Coordinador de CEAR País Valencià. ·Hassina Khadad, Advocada de CEAR País Valencià. ·Mercedes Ena, responsable d'Acollida de CEAR País Valencià. Organitza: CEAR. Comissió d’Ajuda al Refugiat - PV Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 18/06/18

Aula de Cinema. Projecció Clareja (Le jour se lève). Dimarts 19 de juny a les 18h

Presentació a càrrec de Joan Español i Maite Orduña. Dins el cicle Les boires del cinema noir. Organitza: Aula de Cinema de la Universitat de València. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 08/06/18

#EqualWorkEqualRights. Inauguració dijous 14 de juny, 19 hores

#EqualWorkEqualRights Sobre la divisió sexual del treball i l'educació Un projecte de Mau Monleón Comissària Alba Braza Del 14 de juny al 9 d'octubre de 2018.

[Llegir més]

• 04/06/18

Concerts de Primavera 2018. Ángel Belda, clarinet; Carmen Paula Romero, soprano i Patricia Arauzo, piano. Dimarts 5 de maig 19.30h

Cicle Joves Intèrprets de l'Institut Valencià de Cultura. Obres de Marcel Olm, Franz Lacher, Leo Delibes, Franz Schubert, John McCabe, Alec Templeton i Antonio Salazar. Organitza: Aula de Música-Vicerectorat de Cultura i Esport i Institut Valencià de Cultura. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 04/06/18

Aula de Cinema. Projecció La perdulària (La Golfa). Dimarts 5 de juny a les 18h

Narra la desgraciada vida del caixer d’una empresa que s’enamora de Lulú. Encara que el seu amor no és correspost, ell està disposat a fer qualsevol cosa per ella. En 1945, Fritz Lang es va basar en la mateixa història per fer la pel·lícula Perversitat. Drama psicològic que no necessita presentació, una clara influència sobre el cinema noir americà. Dins el cicle Les boires del cinema noir. Organitza: Aula de Cinema de la Universitat de València. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 25/05/18

Conferència Interculturalitat, mediació i cultura de la pau: construint convivència i Presentació del llibre, Mediació Intercultural i Gestió de la Diversitat. Dijous 31 de maig a les 18.30h.

Conferència Interculturalitat, mediació i cultura de la pau: construint convivència. A càrrec de Carlos Giménez Romero. Director de l’Institut de Drets Humans, Democràcia, Cultura de Pau i No Violència de la Universidad Autónoma de Madrid. Presentació del llibre, Mediació Intercultural i Gestió de la Diversitat. Instruments per a la promoció d’una convivència pacífica. A càrrec de Albert Mora Castro. Editor del llibre. Universitat de València. Inmaculada Carda Isach. Directora General d’Inclusió Social. Generalitat Valenciana. Organitza: Universitat de València, Migracions i ciutadania Formació Online Universitaria, Sietar Espanya, Generalitat Valenciana, Vicepresidència i Consejería d’Igualtat i Polítiques Inclusives. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

Per a més novetats, utilitza el cercador