Logo de la Universitat de València Logo del portal

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 01/08/18

Us recordem que l'exposició ‘#EqualWorkEqualRights’ de Mau Monleón es podrà visitar a la sala de la Muralla al llarg de tot el mes d'agost, de dimarts a diumenge, en horari d'11 a 19 hores. Ens retrobem al setembre amb més activitats. Bon estiu!!

#EqualWorkEqualRights Sobre la divisió sexual del treball i l'educació Un projecte de Mau Monleón Comissària Alba Braza Del 14 de juny al 9 d'octubre de 2018.

[Llegir més]

• habitació estudiant

30/07/18

Renovació i Noves admissions places estudiants per al curs 2018-19. OBERT SEGON TERMINI DE SOL·LICITUD

Es confirma l'obertura del segon termini de sol·licitud de plaça de col·legial entre els dies 30 de juliol i 4 de setembre. El procediment de sol·licitud és el mateix indicat a continuació. La resolució del mateix està prevista pel 5 de setembre.

• habitació estudiant

23/07/18

Renovació i Noves admissions places estudiants per al curs 2018-19. Publicada llista d'admesos

Es publica la Resolució de 23 de juny de 2018, del Vicerector de Cultura i Esport de la Universitat de València, per la qual es publica la llista d'admesos en places de residencia al Col.legi Major Rector Peset per al curs 2018-19.

• x

18/07/18

Convocades les beques de residència al Col·legi Major Rector Peset i Residència Damià Bonet per al curs 2018-19

La vicerectora d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de Valencia, ha convocades les beques de residència per a estudiants de la Universitat de València que estiguen matriculats en les titulacions de grau, màsters oficials i doctorat. Les sol·licituds s'han de presentar degudament emplenades mitjançant el formulari disponible en seu electrònica de la Universitat de València [http://entreu.uv.es] i el termini finalitza el día 22 de juliol de 2018.

• 09/07/18

Presentació del llibre '10 Anys de crisi. Cap a un control ciutadà de les finances'. Dijous 12 de juliol a les 19.30h

Intervindran, Carmen Castro i Ernest Garcia, membres del C. Científic d’ATTAC. Modera, Alberto Martínez, Vicecoordinador d’Attac PV.

• 09/07/18

Presentació del documental 'Aquesta lluita és per la vida'. Dijous 12 de juliol a les 19h.

Documental sobre el moviment feminista a Palestina i la situació polític-social contada per les dones que la Brigada va conèixer a Palestina.

Escola d'Estiu Fem Economia Feminista. Dimarts 10 de juny i Dimecres 11 de juny

La Càtedra d'Economia Feminista vol contribuir al pensament crític amb aquesta proposta d'espais de trobada, debats i aprenentatge col·lectiu per a la formació i acció política feminista aplicada a l'educació, les polítiques públiques de major proximitat a la ciutadania i la necessària (re)definició del model econòmic.

• 02/07/18

Presentació del llibre Chaflán d'Abelardo Muñoz. Dimecres 4 de juliol a les 19h.

Intervindran, l’autor; Rafa Ballester Añón, autor del pròleg; Vicente Vergara, director de la Cartelera Turia i Emili Piera, director de la col·lecció Papers de Premsa del Magnànim. Organitza: Institució Alfons el Magnànim Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 25/06/18

Presentació del llibre 'Josep Melcior Gomis i la canço lírica de saló'. Dimarts 26 de juny a les 19h

Presentació del llibre 'Josep Melcior Gomis i la cançó lírica de saló. Una aportació valenciana al primer romanticisme musical europeu', de Miquel Àngel Múrcia i Cambra. Intervindran, l’autor i Josep Antoni Alberola (codirector de les col·leccions de música del Magnànim). A continuació, interludis musicals a càrrec de Mª Ángeles Lambíes (soprano) i Joanjo Albinyana (pianista). Organitza: Institució Alfons el Magnànim Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 25/06/18

Aula de Cinema. Projecció El Corb (Le Corbeau). Dimarts 26 de juny a les 18h

En St. Robin, França, la pau del poble comença a pertorbar-se quan, el Dr. Rémy Germain (Pierre Fresnay) comença a rebre anònims signats com el Corb, en els quals se li exigeix que trenque la seua relació amb Laura Vorzeit (Micheline Francey), esposa del psiquiatre (Pierre Larquey), de la mateixa institució. Presentació i posterior debat a càrrec de Santiago Álvarez, de València Negra i Sara Mansanet, directora de la Cabina. Dins el cicle Les boires del cinema noir. Organitza: Aula de Cinema de la Universitat de València. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

Per a més novetats, utilitza el cercador