DEGREE IN INTERNATIONAL BUSINESS

  • Subject:International marketing
  • Code:35896
Credits 6
Type (of subject) Compulsory
Class time
Start date16/09/2024
End date20/12/2024
Examinations
Primera convocatòria primer quadrimestreSubgroup GO-T16/01/2025 00:00
Primera convocatòria primer quadrimestreSubgroup IO-T16/01/2025 00:00
Segona convocatòria primer quadrimestreSubgroup GO-T16/06/2025 00:00
Segona convocatòria primer quadrimestreSubgroup IO-T16/06/2025 00:00
Subgroup
  • Group Classroom practices GO-P1
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 15:30Finish: 17:30Place: AULA S203 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices GO-P2
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 17:30Finish: 19:30Place: AULA S203 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices IO-P1
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: ThursdayStart: 12:30Finish: 14:30Place: AULA S113 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices IO-P2
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: ThursdayStart: 10:30Finish: 12:30Place: AULA S110 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Theory GO-T
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: TuesdayStart: 17:30Finish: 19:30Place: AULA S510 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Theory IO-T
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: TuesdayStart: 08:30Finish: 10:30Place: AULA S521 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
Professor Subgroup Department Category
TERESA FAYOS GARDOGO-P1COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCTITULAR DE UNIVERSIDAD
TERESA FAYOS GARDOGO-P2COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCTITULAR DE UNIVERSIDAD
MARIA EUGENIA RUIZ MOLINAIO-P1COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
MARIA EUGENIA RUIZ MOLINAIO-P2COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
JOSE EDUARDO TRONCH GARCIA DE LOS RIOSGO-TCOMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCPROF. PERMANENTE LABORAL PPL
MARIA BADENAS BOLDOGO-T--
MARIA EUGENIA RUIZ MOLINAIO-TCOMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD