Logo de la Universitat de València Logo Departament de Didàctica de la Llengua i de la Literatura Logo del portal

• UV

Grup d'investigació reconegut per la Universitat de València (INV_GIV13)

El Grup Investigació en ensenyament de llengües (GIEL) té com a objectiu la investigació en didàctica de la llengua en qualsevol nivell educatiu i en les distintes llengües que integra el Departament (anglés, català, espanyol, francés).

Si bé el grup es nodreix de la diversitat d’aportacions de l’àrea de coneixement pròpia i de les afins, el principal referent teòric és l’interaccionisme sociodiscursiu i les propostes comunicatives i pragmàtiques que postulen la diversitat i l’ús com a eixos de reflexió sobre el llenguatge.

Mitjançant l’estudi d’aspectes diferents de l’ensenyament-aprenentatge de llengües, el grup vol contribuir a l’avanç del coneixement de la didàctica de la llengua en el context de l’educació plurilingüe requerida per la societat actual.