
Del 26 de març fins al 4 de setembre de 2013, estarà obert el termini per a presentar sol·licituds de pre-admissió al Màster en Drets Humans, Pau i Desenvolupament Sostenible.
- Fase I: del 26 de març al 27 de juny de 2013.
- Fase II: del 28 de juny al 4 de setembre de 2013.
Important: Poden realitzar la preinscripció els estudiants que ja es troben en possessió del títol universitari necessari per a accedir a estudis de màster. No obstant açò, tant en la primera com en la segona fase, a més d'estudiants en possessió del títol universitari, també podran realitzar la preinscripció estudiants que no complisquen aqueix requisit. En aquest cas, hauran d'assenyalar en l'aplicació de preinscripció tal circumstància, fent constar què assignatures tenen pendents mitjançant una Declaració jurada.
Les sol·licituds hauran de presentar-se on-line mitjançant la Seu Electrònica “*ENTREU” des de qualsevol ordinador amb accés a Internet mitjançant les següents opcions:
- Estudiants de la UV mitjançant el seu usuari i contrasenya de correu.
- Estudiants de la UV sense identificació o estudiants d'altres universitats: a través de l'opció “Usuari de la Seu” (creant un usuari i una contrasenya) o “amb certificat digital” (DNI electrònic o qualsevol un altre certificat electrònic compatible amb la Seu Electrònica). Important: Consulte's la Guia
En cas que siga la primera vegada que s'accedeix en la Seu Electrònica de la UV, la persona usuària haurà d'acceptar les condicions generals d'ús i la política de protecció de dades per a accedir a l'aplicació.
Important: Només podrà ser enviada una sol·licitud de preinscripció. Una vegada “Enviada” si necessita fer alguna modificació o annexar més documentació, haurà de fer-ho a través de “El meu Lloc Personal” en la Seu Electrònica – ENTREU. La modificació sol·licitada es tramitarà pel personal del Servei de Postgrau de la UV.
IMPORTANT: Les sol·licituds de modificació referents a canvis en l'ordre de prioritat dels màsters sol·licitats, així com la incorporació de més màsters (sempre fins a un màxim de 3) en una sol·licitud ja “enviada”, només procediran en els següents casos:
- Sol·licituds dins del període de la Fase I: només s'acceptaran les sol·licituds de modificació realitzades fins al 27 de juny (inclusivament).
- Sol·licituds dins del període de la Fase II: només s'acceptaran les sol·licituds de modificació realitzades des del 28 de juny al 4 de setembre (inclusivament).
Recorde: Per a accedir als continguts del formulari telemàtic ha de seleccionar prèviament l'idioma de la navegació i comprimir els arxius de documentació que vaja a annexar. Es recomana tenir prèviament desbloquejats els elements emergents en el seu navegador.
Una vegada completada la sol·licitud, haurà d'enviar telemàticament el formulari mitjançant el botó “Enviar” de la pestanya “Finalitzar”. Podrà comprovar el registre en la pantalla a través de l'identificador de la sol·licitud, la data i hora de presentació de la sol·licitud, el nombre de registre i l'empremta digital del document. Amb el botó “Obtenir document”, podrà obtenir còpia en format .pdf de la seua sol·licitud.
Nota: En cas d'estudiants amb nacionalitat no espanyola o sense residència a Espanya, en la pestanya “Dades Personals”, camps “Província de naixement”, “Municipi de naixement”, “Província de residència” i “ Municipi de residència”, s'haurà de seleccionar “Estranger”.
En la sol·licitud telemàtica haurà d'indicar:
- Nom del Màster i Codi de la Titulació (No. 2147)
- L'itinerari formatiu o especialitat que li interesse (Acadèmic-Investigador o Professional). En cas de no tenir preferència, seleccione l'opció “Indiferent”. Si, per contra, la fitxa descriptiva no indicara perfil, no seleccione cap opció.
- La modalitat de dedicació en la qual sol·licita cursar el Màster: per regla general serà a temps complet, llevat que per raons justificades se sol·licite a temps parcial (per exemple, motius laborals, malaltia, força major, etc.).
- En cas de tenir discapacitat amb un grau igual o superior al 33%, a l'efecte de reserva de contingent o de la necessitat de mesures d'adaptació, pot indicar-ho en la pestanya “Observacions”.
La informació referent a codi de titulació, denominació, itinerari o especialitat i perfil ha de ser consultada en la fitxa descriptiva de cadascun dels màsters, accessible en la nostra pàgina web.
Els/as estudiants que sol·liciten per primera vegada accés a Màster i estiguen en possessió d'un títol universitari estranger que siga conforme amb un sistema educatiu alié a l'EEES hauran d'obligatòriament realitzar el pagament electrònic de la taxa de 155,22 € que se sol·licitarà al final del formulari telemàtic de preinscripció. El pagament és indispensable per a completar el procés de preinscripció. Consulten-se els Requisits addicionals obligatoris per a títols universitaris estrangers.
(*) Països participants de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES): Albània, Alemanya, Andorra, Armènia, Àustria, *Azerbaidjan, Bèlgica, Bòsnia i Hercegovina, Bulgària, Croàcia, Xipre, República Txeca, Dinamarca, Estònia, Eslovàquia, Eslovènia, Espanya, Finlàndia, França, Geòrgia, Grècia, Holanda, Hongria, Irlanda, Islàndia, Itàlia, Letònia, Liechtenstein, Luxemburg, Macedònia, Malta,Moldàvia, Montenegro,Noruega, Polònia, Portugal, Regne Unit, Romania, Rússia, Sèrbia, Suècia, Suïssa, Turquia, Ucraïna, Ciutat del Vaticà.
Documentació que haurà d'annexar:
- Còpia del DNI (espanyols), *NIE (residents a Espanya) o PASSAPORT (estrangers).
- Còpia del Títol Universitari Oficial.
- Còpia del Certificat Acadèmic Oficial (Qualificacions). Els/as estudiants que hagen cursat estudis oficials en la UV podran adjuntar l'expedient acadèmic i la nota mitjana de Secretaria Virtual.
- Documentació específica requerida, si escau, pel màster sol·licitat. Aquesta documentació, en cas de ser indicada en la fitxa, és necessària per a baremar els expedients.
- En el cas de títols estrangers prèviament homologats pel Ministeri d'Educació espanyol, còpia de la credencial d'homologació del títol estranger pel MEC.
- En el cas de títols estrangers no homologats que ja hagueren obtingut amb anterioritat la resolució favorable d'accés als estudis de postgrau del rector de la Universitat de València, còpia de la resolució.
- En cas de sol·licitud de modalitat de dedicació parcial, còpia de la justificació documental.
- En els casos en què s'estiga pendent de la incorporació de qualificacions s'haurà d'adjuntar declaració jurada, relativa al fet que, una vegada incorporades aquestes qualificacions, hauran finalitzat els estudis que donen lloc a l'obtenció del títol universitari oficial que permet accedir a estudis de Màster.
- En cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la Unitat de Valoració de la Comunitat Autònoma.
Amb caràcter general, en el moment d'efectuar la sol·licitud d'admissió no es requerirà presentar o enviar fotocòpies compulsades (només annexar a la sol·licitud telemàtica). No es necessitarà acudir a un registre presencial ni realitzar enviament de documentació per correu postal.
En la pestanya “Observacions” es podran realitzar les indicacions que s'estimen oportunes.
Resolució
Les Comissions de Coordinació Acadèmica (CCA) baremaran les sol·licituds presentades atenent als criteris d'admissió aprovats per a cada màster.
Una vegada finalitzada cadascuna de les fases de preinscripció, es publicarà la llista d'estudiants admesos, exclosos i una llista d'espera, que tindran la consideració de notificació oficial, d'acord al següent detall:
- Admesa: la sol·licitud compleix els requisits generals i específics d'admissió al màster.
- Admesa condicional: la sol·licitud compleix els requisits generals i específics d'admissió al màster, però es requereix la verificació/validació de la documentació presentada (presentació d'originals, fotocòpies compulsades o, si escau, legalització o postil·lat).
- Exclosa: la sol·licitud no compleix els requisits generals o els específics d'admissió.
- Llista d'espera: la sol·licitud compleix els requisits generals i específics d'admissió al màster, però la sol·licitud, en aplicació dels criteris d'admissió, està tot esperant adjudicació de vacant.
- Incompleta: La sol·licitud s'ha rebut sense documentació suficient per a poder ser baremada per la Comissió de Coordinació Acadèmica del Màster o requereix d'Entrevista.
Important: els sol·licitants en “llista d'espera” seran considerats, amb caràcter general, com a sol·licitants preinscrits. Per açò, NO hauran de realitzar novament la sol·licitud d'admissió al màster.
Publicació de la llista de sol·licituds admeses, excloses i en llista d'espera:
- 16 de juliol (sol·licituds rebudes fins al 27 de juny).
- 17 de setembre (sol·licituds rebudes fins al 4 de setembre).
En el moment de la publicació de la llista de sol·licituds admeses, excloses i en llista d'espera, les sol·licituds amb la consideració de “admesa condicional” disposaran dels següents terminis per a la presentació o remissió per correu postal de les còpies compulsades, o originals i còpies per a la seua acare, perquè després de la recepció siga elevada a “admesa”:
- Fase I: del 16 al 30 de juliol de 2013
- Fase II: del 17 al 25 de setembre de 2013.
Lloc: a la següent adreça:
Universitat de València
*Servei de *Postgrau
Av. Blasco Ibáñez 13, Nivell 0
46010 València – Espanya
Important: els/les estudiants que estiguen en possessió d'un títol estranger no homologat expedit per una institució d'educació superior aliena a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) hauran de remetre les fotocòpies compulsades del títol universitari oficial i del certificat acadèmic oficial, si escau, postil·lades o legalitzades. Consulten-se els “Requisits addicionals per a títols universitaris estrangers”.
Reclamacions
Després de la publicació de la llista de sol·licituds admeses, excloses i en llista d'espera, els/les estudiants disposaran de 5 dies hàbils per a interposar reclamació davant la corresponent *CCA. La reclamació, juntament amb la documentació complementària que s'estime pertinent, haurà de ser presentada a través de “El meu Lloc Personal” en la Seu Electrònica – *ENTREU.
Certificacions
La Universitat de València només expedirà cartes d'admissió a estudiants que després de la publicació de la llista de sol·licituds admeses, excloses i en llista d'espera, hagen resultat en l'estat “admesa” i la sol·liciten. Per tant, no s'expediran aquest tipus de certificacions a les sol·licituds en l'estat “admesa condicional”.
No obstant açò, en els casos en què, a l'efecte de sol·licitar una beca amb anterioritat a la publicació de la llista de sol·licituds admeses, excloses i en llista d'espera, es requerisca l'expedició de cartes de *preadmisión, aquestes podran ser sol·licitades per correu electrònic (postgrado@uv.es), amb indicació de la convocatòria, terminis i certificació que requereix la beca a sol·licitar.
Matrícula
La Universitat de València contactarà amb els/les estudiants amb sol·licitud “admesa” per correu electrònic i els informarà del procediment a seguir per a formalitzar la seua matrícula en el màster corresponent. Així mateix, tota la informació podrà ser consultada en la pàgina web, pestanya “Matrícula” , a partir del mes de juliol.
L'estudiant, amb plaça adjudicada, que no formalitze la matrícula en els terminis establits, perdrà el dret de formalització de matrícula.
AVÍS: El procés de preinscripció/admissió (recepció de documentació, atenció telefònica, correu electrònic,…) s'interromprà del 5 al 25 d'agost a causa del tancament, durant aqueix període, de la Universitat.
Per a qualsevol dubte o consulta sobre aquestes instruccions s'haurà de contactar amb:
postgrado@uv.es Tel. : (+34) 96 398 32 29