Clima de servei, qualitat de servei i satisfacció i qualitat de vida de l'usuari
Descripció: Estudi del clima de servei i de la qualitat de servei i del seu impacte sobre la satisfacció i la qualitat de vida dels usuaris.
Justícia a les organitzacions
Descripció: Estudi de la justícia en les organitzacions i el seu impacte sobre l'acompliment i el benestar dels treballadors.
Regulació emocional
Descripció: Estudi de la regulació emocional i del seu impacte sobre l'acompliment i el benestar dels treballadors.
Conflicte en les organitzacions
Descripció: Estudi del conflicte organitzacional i els seus efectes sobre les persones i equips.
Organitzacions per a persones amb discapacitat intel·lectual
Descripció: Aquesta línia de recerca se centra en com les organitzacions, els empleats i els familiars milloren la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual. A més de variables com la cultura organitzacional eudaimónica, qualitat del servei, clima de servei i diàleg entre treballadors i familiars, investiguem intervencions per millorar aspectes crítics de la qualitat de vida, com la inclusió social i l'autodeterminació de persones amb discapacitat intel·lectual.
Trobades de servei
Descripció: Aquesta línia de recerca se centra en la interrelació entre l’empleat de contacte, l’organització i el client. Els temes principals són la qualitat del servei funcional y relacional, el clima de servei i la satisfacció del client, entre uns altres. S’examina com s’interrelacionen els processos organitzacionals, les cognicions, emocions i comportaments dels empleats i les reaccions dels clients.